seriový turba

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
nizzmo
user
Příspěvky: 915
Registrován: 29.05.2005, 18:05
Bydliště: Zvolen, Slovensko

Příspěvek od nizzmo »

s14 by mala mat klzne lozisko.
s15 ma uz gulickove lozisko.
....teda aspon podla tohto webu.... 8)
http://nscw.kolhoos.ee/s14_spec
http://nscw.kolhoos.ee/s15_spec
Moje auta:
2001 Škoda Octavia 1,6 - 2005 R.I.P. (Totálka)
2004 NISSAN 200SX s14a - 2010 predaný Patrickovi
2005 Suzuki Jimny 1,3 4x4 - 2009 R.I.P. (Totálka)
2008 Suzuki Swift 1,3 - 2016 predaný
2010 Hyundai ix35 Style 4x4 - 2014 predaný
2013 Renault Megane 1.6 16V - auto manželky
2013 Hyundai SantaFe III Premium 4x4 - moje dnešné vozidlo
Uživatelský avatar
street.racer
user
Příspěvky: 395
Registrován: 07.11.2004, 01:01
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od street.racer »

Podle mých info má S14 je Ball Bearing, S15 se dělala napřed s Ball Bearing turbem a pak je Nissan nahradil kluzným ložiskem.
Uživatelský avatar
Gerox
user
Příspěvky: 1346
Registrován: 22.04.2005, 13:22
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gerox »

podle mych info je to taky tak ... S14 ma BB
Uživatelský avatar
street.racer
user
Příspěvky: 395
Registrován: 07.11.2004, 01:01
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od street.racer »

Gerox píše:podle mych info je to taky tak ... S14 ma BB
Tak nečekaně máš kuličky :lol:
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy »

Pani, S14 T28 turbo NEMA gulickove loziska. Kazde Garrett turbo ktore ma gulickove loziska ma na konci oznacenie pismenko R.
Az S15 ma gulickove loziska.
Uživatelský avatar
street.racer
user
Příspěvky: 395
Registrován: 07.11.2004, 01:01
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od street.racer »

raddy píše:Pani, S14 T28 turbo NEMA gulickove loziska. Kazde Garrett turbo ktore ma gulickove loziska ma na konci oznacenie pismenko R.
Az S15 ma gulickove loziska.
Co ja vim tak alespon japonsky Late model S14 ma BB.... :?
Uživatelský avatar
nizzmo
user
Příspěvky: 915
Registrován: 29.05.2005, 18:05
Bydliště: Zvolen, Slovensko

Příspěvek od nizzmo »

Ved prave, co ja viem, iba 200sx s14 robena pre JPN trh mala ball bearing turbo, dokonca mala v zaklade 220hp.
Pre ostatne trhy by mala mat klzne lozisko a len 200hp.
Moje auta:
2001 Škoda Octavia 1,6 - 2005 R.I.P. (Totálka)
2004 NISSAN 200SX s14a - 2010 predaný Patrickovi
2005 Suzuki Jimny 1,3 4x4 - 2009 R.I.P. (Totálka)
2008 Suzuki Swift 1,3 - 2016 predaný
2010 Hyundai ix35 Style 4x4 - 2014 predaný
2013 Renault Megane 1.6 16V - auto manželky
2013 Hyundai SantaFe III Premium 4x4 - moje dnešné vozidlo
Uživatelský avatar
mikyc
user
Příspěvky: 328
Registrován: 09.12.2005, 18:10
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mikyc »

Existuje i kulickovy T25, ktery se neda spolehlive rozeznat od normalniho - jenom podle kodu. A je to z Avenieru.
Odpovědět