Napsal: 27.03.2006, 00:25
a je to urcite ca20 ? neni to fj20 ? v s12 byly fj20
Ja to blokoval zatazenim rucni brzdy a zarazenim kvaltu (4ka). U ni by mel byt prevod 1:1. To mi alespon naznacil bratr mechosJirka GTI píše:A čím mám podržet tu řemenici,aby se neprotáčela? a na kterou stranu povolovat není tam opačnej závit?Gulašek píše:no musíš zhodit tu řemenicu od kliky ináč to nejde
Jo a já nebudu měnit rozvoďák já se jen potřebuji podívat na tu vodní pumpu
Ale mě se zdá že na vodní pumpu se dostaneš aj bez toho zdělání spodního plechu ?Jirka GTI píše:A čím mám podržet tu řemenici,aby se neprotáčela? a na kterou stranu povolovat není tam opačnej závit?Gulašek píše:no musíš zhodit tu řemenicu od kliky ináč to nejde
Jo a já nebudu měnit rozvoďák já se jen potřebuji podívat na tu vodní pumpu
tamo píše:Na S13: Medzi prevodovkou a motor zo spodu je medzera kde sa dal pichnut srobovak a zadrzat zotrvacnik. Takze neviem ako to je v tvojom pripade.
JJ. Ja to taky povoloval metrovou lesenarskou trubkou...swed píše:Jojo když je motor venku přesně tak, ale je to pěknej boj a když je to zatuhlý tak si připrav lešeňovku na páku ))) zohejbaly sme 2 velký šroubováky...doporučuju to sundat na motoru zabržděným v autě
tamo píše:Na S13: Medzi prevodovkou a motor zo spodu je medzera kde sa dal pichnut srobovak a zadrzat zotrvacnik. Takze neviem ako to je v tvojom pripade.
tu pumpu neodšroubuju pokud tam ten plech zavazíGulašek píše:Ale mě se zdá že na vodní pumpu se dostaneš aj bez toho zdělání spodního plechu ?Jirka GTI píše:A čím mám podržet tu řemenici,aby se neprotáčela? a na kterou stranu povolovat není tam opačnej závit?Gulašek píše:no musíš zhodit tu řemenicu od kliky ináč to nejde
Jo a já nebudu měnit rozvoďák já se jen potřebuji podívat na tu vodní pumpu
A je tam normální závit (pravý)takže povolit do leva