Stránka 2 z 3
Napsal: 06.08.2006, 09:35
od james2000
935Baby píše:james2000 píše:Toto mě dělalo taky, tak sem vymněnil svíčky, kabely, palivový filtr, olejový filtr, vzduchový filtr, zkontroloval jsem palivovou pumpu, rozdělovač a nakonec to bylo v propálených cívkách... Jedna cívka mě stála kolem 3000Kč a měl sem propálené dvě - 6000Kč
zloději ale teď to jede jako dřív
...
Jak jsi zjistil že jsi měl propálené zapalovací cívky? Jak jsi je měřil atd? Já je měřil a hodnoty dle manuálu byli v pořádku.
Hmm, rozdělovač. Takže to bylo KA24DE?
No potom co sem vymněnil všechno z toho seznamu co sem napsal mě už nic jiného nezbylo a tak jsem musel zajet do original servisu NISSAN v Napajedlích u Zlína a tam zjistili že z výfuku mě vylétává nezpálený benzín (já sem si toho vúbec nevšiml) a tak zjistili že je cívka propálená a tak nestíhá dodávat napětí do svíčky a tak se nezapaluje ve válci směs a proto vylétává z výfuku nezpálený benzín. Na konec jsem měl propálené 2 cívky. Po tom co to zjistili zadarmo a nechtěli za to prachy tak jak v ostatních servisech NISSAN tak sem tam zrovna nechal ty cívky vymněnit 2ks za 6 000Kč byla to zlodějna ale teď to jede jako dřív...
Napsal: 06.08.2006, 16:51
od mrkevvzime
dneska sem s tim kousek jel kdyz to bylo studeny a naprosta tragedie kua
nastartuju, otacky na cca 650-700 se behem par sekund zvedly na cca 1200 chvilku jsem to nechal bezet pak sem se rozjel a hned se to zaclo srat.
zacalo to skubat a kdyz jsem vyradil a proslapl plyn pohoda vsecho ok otacky jdou za plynem, dam tam kvalt rozjede se to s vekyma potizema a je to pi*i normalne drzim zmackutej plyn a nic se nedeje motor spadne na volnobeh
a ani kdyz ho prislapnu vic tak se nic nestane.
zastavim u kraje a na neutral uplne v pohode vsechno funguje. takhle jsem odbelhal asi 2 km a pak vsechno zacalo chodit
. Kdyz jsem to zaparkoval bylo slyset jak praskaj svody, tak jsem to otevrel flusnul jsem na ten kryci plech nad svodama a ta slina normalne odskocila od toho plechu po 2-3km jizdy.
kdyz jsem pak jel ty cca 2-3km zpatky, byla tam asi 25minut pauza, tak vsechno ok a po zaparkovani ani zadny praskani
Napsal: 06.08.2006, 17:45
od 935Baby
Neresil jsi nahodou pred nejakou dobou problem s teplotním cidlem? Možná to byl nikdo jiný už si nevzpomínám.
Napsal: 06.08.2006, 18:01
od blázen
zřejmě máš problém s přívodem paliva, zkontroluj palivovou trasu..čerpadlo,..filtr,..trubky atd..
Napsal: 06.08.2006, 18:25
od mrkevvzime
dela to jenom kdyz je to studeny
a cidlo jsem neresil
meril jsem AR - 72ohmu
teplotni cidlo vypada taky OK
potreboval bych zjistit jestli mam dobre nastaveny idle switch, ale nevim presne jak
Napsal: 06.08.2006, 18:31
od Martin_534
taky bych zkusil vyměnit teplotní čidlo, nemusí bejt špatný, jen může dávat špatný hodnoty
Napsal: 06.08.2006, 18:46
od mrkevvzime
zkousel jsem odpojit kabely od idle switch, nastartovat a fungovalo to uplne stejne jako kdyz to bylo zapojeny akurat to po asi 30sekundach vyskocilo na 1600ot
sem chtel zkusit to jak pisou v manualu
odpojit ten kabel nastartovat a kdyz sepne idle switch tak to zvedne otacky o 250+- 150ot, ale neco jsem asi delal spatne a nic se nestalo
Napsal: 06.08.2006, 18:48
od mrkevvzime
to cidlo muzu vymenit, ale zadny nemam
Napsal: 06.08.2006, 18:52
od Martin_534
můžu ti půjčit svoje, nebo se domluv s caizim - bydlí někde kousek vedle tebe
Napsal: 06.08.2006, 18:54
od mrkevvzime
Martin_534 píše:můžu ti půjčit svoje, nebo se domluv s caizim - bydlí někde kousek vedle tebe
jo dik kdyztak se ozvu
ted jsem volal kamosovi do elitu a snad ho budou mit aby mi ho pujcil kdyz ne tak zavolam
Napsal: 07.08.2006, 09:40
od swed
jo tak se přidávám do klubu tohodle problému.Občas mě to dělá taky. Už jsem vyčistil a povyměňoval pulku auta a čidel,nastaveni atd a nic. Jak je studenějc tak pohoda. Jak je motor polozahřátej nebo studenej tak to blbně. Ve vyšších otáčkách tak kolem 3000 už to nědělá. Jediné co jsem vymyslel je, že jak to blbne tam mám nižší sytičové otáčky...cca 1200-1300.Když to neblbne za studena tka mám přesně 1500 a je vše ok. A jak říkám všechny čidla přeměřený a měněný čištěný. Fakt záhada. A jinak jsem měl pučenou i celou sadu jinejch cívek od katanyho a beze změny
Napsal: 07.08.2006, 18:34
od Katany
i ja se pridavam do tohdle klubu zahad
dela mi to neco podobnyho .... akorat ze mi volnobeh lita od 300-950rpm a obcas to i zdechne ... kdyz pridam plyn tak se trosku dusi ale staci ho podrzet trochu a jde do otacek pekne ...
... pri konstatnim drzeni plynu v jedne poloze taky vynechava ... jeste jsem to nemel moc cas resit ... ale sazim na skrtici klapku nebo senzor teploty motoru .... navic mam problem z kodem 12 z ECU, neustale hlasi 12 coz je najisto AFM ... uz jsem zkusil AFM i vymenit ale porad hlasi chybu ... kabely jsem jeste nekontroloval tak bude asi chybka nekde tam .... kdyz AFM uplne odpojim tak standartne zdechne a kdyz to natocim tak jde jen do 2tis. jak ma ale problemy s vynechavanim jsou tam porad .... uvidime ... az nebude prset tak to budu resit ted na to nemam moc naladu ....
Napsal: 07.08.2006, 20:31
od Kentoya
jinak vím že menší problém mi to dělalo, když jsem se snažil napnout lanko od plynu, a jak bylo skoro napnutý, tak se někdy nevrátilo úplně do nulté polohy a zůstala klapka trošku pootevřená, tak od té doby se snažím mít cca 1 mm lanka volného, pokud si to dobře pamatuji, tak mi kolísal volnoběh a potom to přestalo
Napsal: 07.08.2006, 21:22
od 935Baby
Katany píše:i ja se pridavam do tohdle klubu zahad
dela mi to neco podobnyho .... akorat ze mi volnobeh lita od 300-950rpm a obcas to i zdechne ... kdyz pridam plyn tak se trosku dusi ale staci ho podrzet trochu a jde do otacek pekne ...
... pri konstatnim drzeni plynu v jedne poloze taky vynechava ... jeste jsem to nemel moc cas resit ... ale sazim na skrtici klapku nebo senzor teploty motoru .... navic mam problem z kodem 12 z ECU, neustale hlasi 12 coz je najisto AFM ... uz jsem zkusil AFM i vymenit ale porad hlasi chybu ... kabely jsem jeste nekontroloval tak bude asi chybka nekde tam .... kdyz AFM uplne odpojim tak standartne zdechne a kdyz to natocim tak jde jen do 2tis. jak ma ale problemy s vynechavanim jsou tam porad .... uvidime ... az nebude prset tak to budu resit ted na to nemam moc naladu ....
Pokud ti hlásila ECU chybový kod na váhu vzduchu a ty jsi ji vyměnil a po výměně hlásí chybový kod pořád, tak to neznamená že ja váha také špatná. Vždy je potřeba resetovat ECU aby zmizeli předešlé chybové kody. Pokud nezmizí ani po resetu ECU tak to asi fakt budou ty kabely nebo zase AFM.
To že s odpojeným AFM nejde motor vytočit na víc jak 2000rpm není nic divného, tak to vymysleli páni v Japanu. Proste te to takto informuje že je závada na AFM.
Napsal: 07.08.2006, 23:45
od Elviiis