Stránka 2 z 2

Napsal: 08.09.2006, 10:52
od Spitfire
blázen píše:bohužel je problem v tom ,že nepřejdeš přes STK a bez něj ti to nikdo nepřihlásí :wink: mám na STK známosti na vysoké úrovni,tak vim,že to nelze :wink:
my taky a vime ze to de 8) ale k tematu, za tuhle palku si z japonska privezete S15 na uplne jiny urovni :roll:

Napsal: 09.09.2006, 14:09
od Chosse
A co kdyby se to předělalo řízení na druhou stranu? tak by to přihlásit šlo ne?

Napsal: 09.09.2006, 14:58
od 935Baby
Chosse píše:A co kdyby se to předělalo řízení na druhou stranu? tak by to přihlásit šlo ne?
To uz by podle me nebyl problem zařídit.

Ale akorat kde by jsi sehnal palubní desku na levostanné řízení - totiž neexistuje.

Leda tam napasovat palubku z S14 což by podle mě neměl být velký problém. Také vzít z S14 firewall (stenu mezi motorem a prostorem pro cestující) - stejně jako to udělal Mirek když dělal swap palubky a motoru z S14 do S13.

Napsal: 09.09.2006, 17:12
od speedy_s
935Baby píše:
Chosse píše:A co kdyby se to předělalo řízení na druhou stranu? tak by to přihlásit šlo ne?
To uz by podle me nebyl problem zařídit.

Ale akorat kde by jsi sehnal palubní desku na levostanné řízení - totiž neexistuje.

Leda tam napasovat palubku z S14 což by podle mě neměl být velký problém. Také vzít z S14 firewall (stenu mezi motorem a prostorem pro cestující) - stejně jako to udělal Mirek když dělal swap palubky a motoru z S14 do S13.
No šlo by to ale musela by se rozřezat a slepit nějak aby to nebylo moc vidět ale tohle stojí co sem někde slyšel 80000 a víc :? a ještě se taky musí udělat úchyt tyče řízení na druhou stranu

Napsal: 11.09.2006, 17:59
od Chosse
No pracné a nákladné by to bylo ale zase by to byla sakra rarita.. :wink:

Napsal: 11.09.2006, 18:12
od speedy_s
Chosse píše:No pracné a nákladné by to bylo ale zase by to byla sakra rarita.. :wink:
a taky sakra drahá :? jinak teď už to mužu dát na povrch teď měsíc sem o jedný jednal ale nenašli k ní papíry tak nemohla na loď :( jinak už byla "krapet" upravená něco kolem 300rwhp bylo potřeba jenom vyměnit zadní světlo, sklíčko u budíků a vytvarovat střechu :lol: jentak mimochodem byla v přepočtu za 120000 8)

Napsal: 12.09.2006, 14:52
od nismo.power
to je jediná v ČR ? :) fakt paráda auto :)

Napsal: 12.09.2006, 19:49
od speedy_s
nismo.power píše:to je jediná v ČR ? :) fakt paráda auto :)
Ještě tady je jedna Spec S s turbem HKS 8)

Napsal: 14.09.2006, 12:09
od injen
speedy_s píše:
Chosse píše:No pracné a nákladné by to bylo ale zase by to byla sakra rarita.. :wink:
a taky sakra drahá :? jinak teď už to mužu dát na povrch teď měsíc sem o jedný jednal ale nenašli k ní papíry tak nemohla na loď :( jinak už byla "krapet" upravená něco kolem 300rwhp bylo potřeba jenom vyměnit zadní světlo, sklíčko u budíků a vytvarovat střechu :lol: jentak mimochodem byla v přepočtu za 120000 8)

jo jasny ja mel mit taky 4 skyliny ale ta lod se potopila :D kolik ze ti je 17? :D

btw k cene meles blbosti streetovi sem psal ohledne S15ky a sam mi psal ze S15ka se pohybuje od 300 za nejhorsi az 700tis za ty nejlepsi....takze nevim kde berete to ze je to moc...cena odpovida stavu letum i kilometrum....

Napsal: 14.09.2006, 12:47
od speedy_s
jo ještě sem zapoměl dodat, že byla v minulosti lehce bouchlá na bok (prej jenom dveře :-k ) jinak je to reálný ji takhle sehnat i Imprezu seženeš za pár šupů 8) jo ještě jestli tě uspokojí tenhle mail co mi přišel přes prostředníka, kterej mi to přeložil :D Tak si počti , jinak 17 mi je :lol: ale to neznamená to že si to auto můžu koupit teď a dát si ho do kupy před tim než bych vyjel s řidičákem :D

Komu: <speedy_s@centrum.cz>
Předmět: Fwd: s-15
Datum: 19.08.2006 11:25
Důležitost: 3
Velikost: 2974

Ahojky tady je slibene info :: 1999 Nissan Silvia S-15 2dorr Coupe, 2.0 Turbocharged SR20DET engine, 4-valec, najeto 92,400 km, 6 rychlostni manual, !!!228 kW @ wheels!!, AVO Front Mout Intercooler + komplet vyfuk, 16'kola s Yokohama advan noeva pneu (uz trochu ojety). nismo sport catalyzer, nismo volant dost osahanej, diferencial je (pokud jsem dobre rozumela - to mi napsal francouzsky) uzavreny, pri prvnim startu se oklepala, ale ty dalsi byly v poho, spojka je ok, zabira dost nad podlahou na draze cca4-6 cm, razeni jde trochu z tuha, vic z tuha je razeni z 3 vyse, poloosy ok, tlumice jsou hodne natvrdo, ale v zatackach mu neskakala, podvozek je dobrej, nerezavej, na stani pod ni nebyly zadny louzicky>>vsechno dobre tesni. vnitrek je prej dobrej, pevnej, vsechno sedi, plasty nevrzou...praskly viko u schranky spolujezdce, prasky sklo pres "budik"---nutno vymenit!! sedacky-serie, calouneni je pry dost spatny, u ridice z nich zacina lezt vypln...nema rezervni kolo. radio nefunguje, jdou jen cd, bez klima, novy pasy normal, potrebujou novy gumicky na sterace a levy zadni brzdovy svetlo nesviti , ale vypada to jen na zarovicku. zadek bourany pri parkovani - je trochu promacknutej a poskrabanej jeste nesrovnanej, ale geometrie je ok. vnitrek pry dosti zapacha po rybach a jako mokrej pes (musel jet s otevrenyma okynkama) v nedeli se domluvil na delsi testovacku, ted s tim jel jen 21 km. jo, nekdo ji musel hodit neco na strechu, je pry trochu promacknuta, ale sudy pry urcite nedelala - sloupky jsou naprosto v pohode a celni sklo je puvodni. pry cely auto je good, ale urcite to bude chtit do nej neco vrazit...v minulosti jeste dostala ranu z boku, ale vymenili cely dvere, takze ok....neco jsem neprekladala, to budes vedet:-)

:wink: :lol:

jinak tady je to s těm veteránama že maj společnej registr jako sportovní auta http://www.mdcr.cz/NR/rdonlyres/22A1688 ... 562001.rtf
http://www.mdcr.cz/cs/Silnicni_doprava/ ... tsportvoz/
jinak taky tady Část 8 §79
http://portal.gov.cz/wps/WPS_PA_2001/js ... 411%2F2005

Napsal: 14.09.2006, 13:39
od Ondrey
speedy_s píše:a co vim tak podle novýho zákona se Veterány a sportovní vozidla řadí do stejné skupiny :-k
:!: to je hodně zkreslená interpretace (a hlavně chybná) :!:
veteráni a sportovní vozidla rozhodně nespadají do stejné kategorie! Jediné, co mají společné, je REGISTR => tzn. databázi, kde jsou o těch autech uložené záznamy.
A mimochodem - není sportovní vozidlo jako sportovní vozidlo... :wink: Legislativa označuje jako "sportovní" takové vozidlo, které je určeno výhradně pro sport (rallye, cross, ..., ...) a má tzv. průkaz sportovního vozidla => tzn. to, že máš v garáži 300 koňový kupátko, ještě vůbec neznamená, že máš sportovní vozidlo... :D :wink:

Napsal: 14.09.2006, 13:57
od speedy_s
Ondrey píše:
speedy_s píše:a co vim tak podle novýho zákona se Veterány a sportovní vozidla řadí do stejné skupiny :-k
:!: to je hodně zkreslená interpretace (a hlavně chybná) :!:
veteráni a sportovní vozidla rozhodně nespadají do stejné kategorie! Jediné, co mají společné, je REGISTR => tzn. databázi, kde jsou o těch autech uložené záznamy.
A mimochodem - není sportovní vozidlo jako sportovní vozidlo... :wink: Legislativa označuje jako "sportovní" takové vozidlo, které je určeno výhradně pro sport (rallye, cross, ..., ...) a má tzv. průkaz sportovního vozidla => tzn. to, že máš v garáži 300 koňový kupátko, ještě vůbec neznamená, že máš sportovní vozidlo... :D :wink:
sorry :oops: sem si to špatně vysvětloval