Stránka 2 z 3
Napsal: 05.12.2006, 12:21
od blázen
Idaho píše:Goodziller píše:Idaho píše: bude i nekolik Lexus AFM - možno i s čidly ( často používáno u MK3 super )
Kolik chces za ten do LEXUSU???? Diky
hmm, už josu všechny rozebrané ( 3ks si nechávám pro seba a na 2 mám zájemce ).
pokud nejaká zustane určo se ozvu, jinak jak budou rozpordané, budu obejdnávat další..
btw z čeho chcete použít vstřiky? nebo je použijete naorigo vstřikách ? dost US takhle jezdí , ale taky dost jich kvuli tomu zařvalo
- uvažuju o testu na jendom motoru s walbrem zapojeným na 12V nastálo ( ne jen při sešlápnutém plyu ) a uvidíme co to udělá
podle mě to neudělá nic.. když tlak na liště řídí FPR
vstřiky používáme ze skyline GTR povětšinou...
Napsal: 05.12.2006, 12:51
od Idaho
blázen píše:Idaho píše:Goodziller píše:
Kolik chces za ten do LEXUSU???? Diky
hmm, už josu všechny rozebrané ( 3ks si nechávám pro seba a na 2 mám zájemce ).
pokud nejaká zustane určo se ozvu, jinak jak budou rozpordané, budu obejdnávat další..
btw z čeho chcete použít vstřiky? nebo je použijete naorigo vstřikách ? dost US takhle jezdí , ale taky dost jich kvuli tomu zařvalo
- uvažuju o testu na jendom motoru s walbrem zapojeným na 12V nastálo ( ne jen při sešlápnutém plyu ) a uvidíme co to udělá
podle mě to neudělá nic.. když tlak na liště řídí FPR
vstřiky používáme ze skyline GTR povětšinou...
Thank blázen, ale smeroval jsem, to konkrétně na majitele super
Napsal: 05.12.2006, 12:54
od blázen
hele co je to za motor ten 2JZ co máš pod čarou v supře z roku 89?
Napsal: 05.12.2006, 13:08
od kenivruh
blázen píše:hele co je to za motor ten 2JZ co máš pod čarou v supře z roku 89?
To je posledny supracky motor. 3liter radovy 6 valec. Proste klasika supra.
Napsal: 05.12.2006, 13:08
od buky300zx
blázen píše:hele co je to za motor ten 2JZ co máš pod čarou v supře z roku 89?
Neni to motor z MK4?!
Napsal: 05.12.2006, 13:10
od kenivruh
blázen píše:hele co je to za motor ten 2JZ co máš pod čarou v supře z roku 89?
http://www.jdm-online.com/index.php?mai ... ucts_id=26
Napsal: 05.12.2006, 13:10
od buky300zx
kenivruh píše:blázen píše:hele co je to za motor ten 2JZ co máš pod čarou v supře z roku 89?
To je posledny supracky motor. 3liter radovy 6 valec. Proste klasika supra.
Napisali sme to naraz
Kazdy inak,ale je to to iste.
Napsal: 05.12.2006, 13:12
od kenivruh
To je dobry motor. Lepsi zatah odspodu ako RB26DETT, ale zas sa nerad az tak vysoko vytaca
A je dobry aj na prestavbu do S13 pac ma prehodenu nasavaciu a vyfukovu stranu, takze vyfuk nezavadzia tyci riadenia.
Napsal: 05.12.2006, 17:52
od Goodziller
Idaho píše:Goodziller píše:Idaho píše: bude i nekolik Lexus AFM - možno i s čidly ( často používáno u MK3 super )
Kolik chces za ten do LEXUSU???? Diky
hmm, už josu všechny rozebrané ( 3ks si nechávám pro seba a na 2 mám zájemce ).
pokud nejaká zustane určo se ozvu, jinak jak budou rozpordané, budu obejdnávat další..
btw z čeho chcete použít vstřiky? nebo je použijete naorigo vstřikách ? dost US takhle jezdí , ale taky dost jich kvuli tomu zařvalo
- uvažuju o testu na jendom motoru s walbrem zapojeným na 12V nastálo ( ne jen při sešlápnutém plyu ) a uvidíme co to udělá
Netusim. Ja mam nissaka, ale kluci z garaze maj uz 3 supry MK3. Pepa ted shani levne nejakou MK4, nebo aspon motor 2JZ, kdyz mu pomuzu, tak dostanu ten jeho ze trojky
Napsal: 05.12.2006, 19:36
od Idaho
možná si se nmou o tom 2jz píše:)
jj je to u mkIV, ale na rovinu, je to investice jako kráva... ted je jeden na prodej za cca 80tis ale je připraven bolt-on do mk3
ta supra v mém podpisu je zatím jediná v cr s tímto motorem - všichni o tom mluvili no a ja sem schrastil prasule a zkusil to
myslím že čas pod 14s 2 dnz po prvnim nahození v mkiii v plné váze a se špatne fungujícím 1. turbem ( blbě zapojené podtlaky sekvence
) stál za tu srandu
- doufám že se kupec na motor nenajde a budu moci s "Džejzinkou" pokračovat
zatím se podařilo ješte o cca 190kg odlehčit ( interiér )
zejtra kdyžtak nahodím pár fotek ze swapu.. ted mám pomalej net..
Napsal: 05.12.2006, 19:46
od Idaho
Goodziller píše:Idaho píše:Goodziller píše:
Kolik chces za ten do LEXUSU???? Diky
hmm, už josu všechny rozebrané ( 3ks si nechávám pro seba a na 2 mám zájemce ).
pokud nejaká zustane určo se ozvu, jinak jak budou rozpordané, budu obejdnávat další..
btw z čeho chcete použít vstřiky? nebo je použijete naorigo vstřikách ? dost US takhle jezdí , ale taky dost jich kvuli tomu zařvalo
- uvažuju o testu na jendom motoru s walbrem zapojeným na 12V nastálo ( ne jen při sešlápnutém plyu ) a uvidíme co to udělá
Netusim. Ja mam nissaka, ale kluci z garaze maj uz 3 supry MK3. Pepa ted shani levne nejakou MK4, nebo aspon motor 2JZ, kdyz mu pomuzu, tak dostanu ten jeho ze trojky
pokud budou neco potřebovat tak já jich mám na dvoře 5
a dílu hafo
Napsal: 05.12.2006, 19:48
od Idaho
ten motor co popiyaujou je 3.0 vvti, já mám verzi bez vvti co by měla mít cca o 30-40NM menší krouták a výkon kolem 328-335PS, běžíme na 0,8baru a výkon si zatím netroufám ani odhadovat, tak mám v podpisu serii
Napsal: 05.12.2006, 22:17
od Goodziller
Idaho píše:
pokud budou neco potřebovat tak já jich mám na dvoře 5
a dílu hafo
Ja vim
Kupovali jsme od tebe uz dva motory. Ja uvazuju poskladat jednu atmosferu, vzit napravy a posadit na to kaslu S120.....
at je nejaka sranda....
Napsal: 06.12.2006, 07:20
od Idaho
Goodziller píše:Idaho píše:
pokud budou neco potřebovat tak já jich mám na dvoře 5
a dílu hafo
Ja vim
Kupovali jsme od tebe uz dva motory. Ja uvazuju poskladat jednu atmosferu, vzit napravy a posadit na to kaslu S120.....
at je nejaka sranda....
uff desná prasárna
kam to chceš tudýlku dát
to radši vezmi starou celicu ( 86 ) převař převodovkovej tunel, ufikni kus prdele , na konec převodovky plácni rovnou diff
a máš o zábavu postaráno
kdybys chtel výkresy tak se ozvi.
mám tu i postupy na překopání corolly hatche ( v podstate hatchiroku ale předohrabu ) na zadohrad a zabudování 7m nebo 2JZ
no ale to jsou hardcore stavby na který si brousím zuby až budu mít "Červenku " nad 300PS ( na denní ježdení
) - a nebude "džejzinka"..
Jak to dopadlo s těmi motory, už behaj?
BTW není jeden od vás brácha Supristy?
Napsal: 07.12.2006, 09:05
od Goodziller
Z tich dvou motoru se pouzilo jen par veci: jedna hlava, 5 ojnic a pisty. Jinak obe kliky KO, jedna by i sla opravit ale je tam 2/3 prebrus a to uz se ani nevyplati.