Stránka 2 z 3

Napsal: 19.12.2006, 13:30
od Idaho
btw tohle také nejsou nabídk yza týden, dorpava je min měsíc, no chvilku to zabere, proste dávám vědět že tu ta možnost je :)

Napsal: 19.12.2006, 13:40
od Mirek
Ja mam RB motor taky v planu...vyptaval sem se i na VQ30DET...taky zajimavej motor..ale diky tomu vyptavani na ceny dostupnost a zajimanim se o prestavbu sem zjistil ze se do SX nevleze na vysku a neni lehky ho sehnat...proto asi RB....letos to na 90% nebude...mozna koncem roku, ale vyptavam se na nej uz ted...co kde za kolik jak dlouho...nemuzes proste premyslet dal co se realizace prestavby tyce kdyz nevis tyhle veci. A to ze se na ne clovek zepta neznamena ze si ho hned veme...az nebudu vedet co s lovama a budu si moct dovolit vyhodit 100K aniz bych to poznal...tak se ptat nebudu slibuju :)

Napsal: 19.12.2006, 13:42
od Mirek
VG30DE starsi motor, litinovy blok (verze DETT v Z32)
VQ30DE Novejsi motor, hlinikovy blok (verze 35DE pouzita v 350Z)

jinak VQ motory byly nebo dokonce jsou v TOP 10 motoru sveta

Nad VQ30DET porad premyslim..byl by do SX idealni kvuli tezisti...ale ta vyska :(

Napsal: 19.12.2006, 14:49
od Idaho
Mirek píše:VG30DE starsi motor, litinovy blok (verze DETT v Z32)
VQ30DE Novejsi motor, hlinikovy blok (verze 35DE pouzita v 350Z)

jinak VQ motory byly nebo dokonce jsou v TOP 10 motoru sveta

Nad VQ30DET porad premyslim..byl by do SX idealni kvuli tezisti...ale ta vyska :(
no a o kolik je vyšší? já si ted nechávám delat kapotu na "džejzinku" na zakázku a střed kapoty budu mít zvýšený cca o 8cm ( odvod vzduchu, lepší chlazení, plánuju ješte přidat chlazení turb vzduchem jako to ma mk4 ).. to by nebyl problém nechat udělat..

Napsal: 19.12.2006, 14:54
od Idaho
Sondování chápu, jen se občas trošku škubnu na takovou hlášku :)

jiank ty ceny motoru dost záleží na stavu a kolísají až o 200-300usd takže ta cena je faktorientační a je to to co je ted na skladě.

Napsal: 19.12.2006, 14:56
od Mirek
Idaho píše:
Mirek píše:VG30DE starsi motor, litinovy blok (verze DETT v Z32)
VQ30DE Novejsi motor, hlinikovy blok (verze 35DE pouzita v 350Z)

jinak VQ motory byly nebo dokonce jsou v TOP 10 motoru sveta

Nad VQ30DET porad premyslim..byl by do SX idealni kvuli tezisti...ale ta vyska :(
no a o kolik je vyšší? já si ted nechávám delat kapotu na "džejzinku" na zakázku a střed kapoty budu mít zvýšený cca o 8cm ( odvod vzduchu, lepší chlazení, plánuju ješte přidat chlazení turb vzduchem jako to ma mk4 ).. to by nebyl problém nechat udělat..
nevim o kolik..ale je to sani....narozdil od VG, ktere ma sani bokem a kazda rada ma svoji klapku, ma VQ velke sani uprostred s jednou klapkou, takze tam vznikla na tom motoru takova boule :/ konkretne tohle : http://www.vq30det.com/Images/VQConvers ... 5d.JPG.jpg

Borec to daval do nejakeho datsuna a delal kvuli tomu hrb na kapote ve tvaru toho sani....a datsun bude mit vyssi predek nez SX bych rekl

Napsal: 19.12.2006, 15:00
od Idaho
Mirek píše:
Idaho píše:
Mirek píše:VG30DE starsi motor, litinovy blok (verze DETT v Z32)
VQ30DE Novejsi motor, hlinikovy blok (verze 35DE pouzita v 350Z)

jinak VQ motory byly nebo dokonce jsou v TOP 10 motoru sveta

Nad VQ30DET porad premyslim..byl by do SX idealni kvuli tezisti...ale ta vyska :(
no a o kolik je vyšší? já si ted nechávám delat kapotu na "džejzinku" na zakázku a střed kapoty budu mít zvýšený cca o 8cm ( odvod vzduchu, lepší chlazení, plánuju ješte přidat chlazení turb vzduchem jako to ma mk4 ).. to by nebyl problém nechat udělat..
nevim o kolik..ale je to sani....narozdil od VG, ktere ma sani bokem a kazda rada ma svoji klapku, ma VQ velke sani uprostred s jednou klapkou, takze tam vznikla na tom motoru takova boule :/ konkretne tohle : http://www.vq30det.com/Images/VQConvers ... 5d.JPG.jpg

Borec to daval do nejakeho datsuna a delal kvuli tomu hrb na kapote ve tvaru toho sani....a datsun bude mit vyssi predek nez SX bych rekl
hmm to bych řešil hrbolem na kapote a pro co nejnižší hrbol bych to nechal chladit prodícím vzduhem :) nekaaké kity an svedení sání bokem neexistujou?

Napsal: 20.12.2006, 00:41
od Awatar
Jak je to s dílama na RB20DET, já už mám jeden doma a jakýkoliv díly, který by mi pomohli ho usadit v 200sx S12 jen uvítám a kdyby se tam našel třeba lepší rozvoďák (i s napínákem), tak by se mi to taky líbilo, jelikož ten můj je v háji.

Napsal: 20.12.2006, 07:20
od Idaho
nasel jsem jen originál rozvodák, ale bez kladky :( a cena tyky nebyla zrovna příjemná ( 1800,- :( ) budu hledat dál :)

Napsal: 20.12.2006, 18:33
od Awatar
Díky moc, bylo by to super kdyby si něco našel.

Napsal: 21.12.2006, 06:58
od Idaho
Awatar píše:Díky moc, bylo by to super kdyby si něco našel.
Včear jsme mluvil zřejmě s bývalým majitelem tvého moturku :) - převážel mi supru na podvalu z lakovny. :) po rozvodáku se jeste mrknu..

Napsal: 22.12.2006, 00:36
od Awatar
A kdyby si našel i jíný díly, např. klíňáky by se mi hodili, kromě klíňáku na klimu, tu tam nechci. :twisted: A ty můžou bejt i normál.

Napsal: 22.12.2006, 08:06
od Idaho
Awatar píše:A kdyby si našel i jíný díly, např. klíňáky by se mi hodili, kromě klíňáku na klimu, tu tam nechci. :twisted: A ty můžou bejt i normál.
klínáky budou zbytečně drahý, koupil bych normálne nejaký uni na míru...

řešil jsem to tak i u džejzinky

Napsal: 25.12.2006, 23:51
od Awatar
Ještě sem zapomněl, hodilo by se mi i lepší těsnění pod hlavu (když ne lepší tak alespoň normální).

Napsal: 26.12.2006, 00:02
od Martin_534
Awatar píše:Ještě sem zapomněl, hodilo by se mi i lepší těsnění pod hlavu (když ne lepší tak alespoň normální).
když zjistíš part number, tak se ti ho pokusim koupit v japonsku