Napsal: 19.12.2006, 13:30
btw tohle také nejsou nabídk yza týden, dorpava je min měsíc, no chvilku to zabere, proste dávám vědět že tu ta možnost je
no a o kolik je vyšší? já si ted nechávám delat kapotu na "džejzinku" na zakázku a střed kapoty budu mít zvýšený cca o 8cm ( odvod vzduchu, lepší chlazení, plánuju ješte přidat chlazení turb vzduchem jako to ma mk4 ).. to by nebyl problém nechat udělat..Mirek píše:VG30DE starsi motor, litinovy blok (verze DETT v Z32)
VQ30DE Novejsi motor, hlinikovy blok (verze 35DE pouzita v 350Z)
jinak VQ motory byly nebo dokonce jsou v TOP 10 motoru sveta
Nad VQ30DET porad premyslim..byl by do SX idealni kvuli tezisti...ale ta vyska
nevim o kolik..ale je to sani....narozdil od VG, ktere ma sani bokem a kazda rada ma svoji klapku, ma VQ velke sani uprostred s jednou klapkou, takze tam vznikla na tom motoru takova boule :/ konkretne tohle : http://www.vq30det.com/Images/VQConvers ... 5d.JPG.jpgIdaho píše:no a o kolik je vyšší? já si ted nechávám delat kapotu na "džejzinku" na zakázku a střed kapoty budu mít zvýšený cca o 8cm ( odvod vzduchu, lepší chlazení, plánuju ješte přidat chlazení turb vzduchem jako to ma mk4 ).. to by nebyl problém nechat udělat..Mirek píše:VG30DE starsi motor, litinovy blok (verze DETT v Z32)
VQ30DE Novejsi motor, hlinikovy blok (verze 35DE pouzita v 350Z)
jinak VQ motory byly nebo dokonce jsou v TOP 10 motoru sveta
Nad VQ30DET porad premyslim..byl by do SX idealni kvuli tezisti...ale ta vyska
hmm to bych řešil hrbolem na kapote a pro co nejnižší hrbol bych to nechal chladit prodícím vzduhem nekaaké kity an svedení sání bokem neexistujou?Mirek píše:nevim o kolik..ale je to sani....narozdil od VG, ktere ma sani bokem a kazda rada ma svoji klapku, ma VQ velke sani uprostred s jednou klapkou, takze tam vznikla na tom motoru takova boule :/ konkretne tohle : http://www.vq30det.com/Images/VQConvers ... 5d.JPG.jpgIdaho píše:no a o kolik je vyšší? já si ted nechávám delat kapotu na "džejzinku" na zakázku a střed kapoty budu mít zvýšený cca o 8cm ( odvod vzduchu, lepší chlazení, plánuju ješte přidat chlazení turb vzduchem jako to ma mk4 ).. to by nebyl problém nechat udělat..Mirek píše:VG30DE starsi motor, litinovy blok (verze DETT v Z32)
VQ30DE Novejsi motor, hlinikovy blok (verze 35DE pouzita v 350Z)
jinak VQ motory byly nebo dokonce jsou v TOP 10 motoru sveta
Nad VQ30DET porad premyslim..byl by do SX idealni kvuli tezisti...ale ta vyska
Borec to daval do nejakeho datsuna a delal kvuli tomu hrb na kapote ve tvaru toho sani....a datsun bude mit vyssi predek nez SX bych rekl
Včear jsme mluvil zřejmě s bývalým majitelem tvého moturku - převážel mi supru na podvalu z lakovny. po rozvodáku se jeste mrknu..Awatar píše:Díky moc, bylo by to super kdyby si něco našel.
klínáky budou zbytečně drahý, koupil bych normálne nejaký uni na míru...Awatar píše:A kdyby si našel i jíný díly, např. klíňáky by se mi hodili, kromě klíňáku na klimu, tu tam nechci. A ty můžou bejt i normál.
když zjistíš part number, tak se ti ho pokusim koupit v japonskuAwatar píše:Ještě sem zapomněl, hodilo by se mi i lepší těsnění pod hlavu (když ne lepší tak alespoň normální).