Stránka 2 z 4

Napsal: 27.12.2006, 13:39
od buky300zx
raddy píše:
buky300zx píše:Kentoya si roby srandu!!!!!!!
Ked zavaris dif tak sice ma 100% svornost,ale auto sa da pouzit takme iba na priamu jazdu a nie do beznej premavky,pretoze obydve kolesa sa ti budu tocit rovnako a zakruty by si musel vyberat len riadenym smykom. :D

trosku to poopravim, 200sx zo zavarenym diferakom je uplne v pohode v beznej premavke, jediny problem je pri parkovani a podobnych pomalych ostrych zakrutach. inak sa s nim jazdi uplne normalne na suchu a pri troske opatrnosti aj na mokrom povrchu.
Ja som nenapisal ze sa nebude dat,napisal som takmer,ale otazne je koko ti vydrzia gumy.......

Napsal: 28.12.2006, 19:42
od Petr
ja teda nevim, ale jezdil jsem v zime jak s VLSD tak klasikou a rozdil jsem VUBEC nepoznal... pritom jsem toho nazoru, ze prave v zime by se to melo nejvice projevit, prece jen by klasika mela vice "klouzat" nez auto ktere ma vicemene pohanene obe zadni kola....
To byl taky duvod, proc jsem se VLSD celkem s klidnym svedomim vzdal... Pravda je, ze jsem nikdy poradne nedriftoval, ale hodit zadek do zatacky a projet ji lehce driftem mi slo i s klasickym diff, stejne jako VLSD... takze me prijde, ze je to uplne k hovcu :?
Ale berte to jako nazor laika, bude to asi jako kdyz si koupim vino za 300Kc a chutna mi stejne jako to za 80, takze jenom vyhozeny penize, pokud nejsem fajnsmekr

Napsal: 28.12.2006, 21:22
od Rave
mno co jse jezdili s bawen bez samosvoru v zime pohoda.ale pak se samosvorem to pri polechtani plynu hazelo slusne.jen tak ten mel pikacu svornost.to co umi vlsd normal diff neumi.muj nazor.jen pri paleni gum pri normal diffu se sx mota v kruhu,ale neni schopny se urvat,kdez to s vlsd to de daleko lip.

Napsal: 29.12.2006, 04:19
od cornhollio
bavo ma lamelaka a ten je milionkrat lepsi než vlsd

Napsal: 29.12.2006, 10:04
od blázen
souhlas s bawem se lítalo dobře bokem....až na to že to dost vážilo

Napsal: 29.12.2006, 11:53
od Rave
mno jo kamos ma e30 2.7 na paleni gum supr,ale drift ne.v tackach dole nic a jen vrch.jelikoz toci 4700 tak na picu.pracovni pasmo cca 800ot/m

Napsal: 29.12.2006, 12:04
od blázen
já měl 2,5 a ta šla pěkně..

Napsal: 29.12.2006, 12:16
od buky300zx
2,5L ide velmi pekne(ja som ju mal,kupeE30).2,7ETA nejde az tak zle,ale ma len cca 125HP(neviem presne) a bola urobena na to aby ten motor vydrzal co njviac Km,preto ETY maju aj po 500K motor ako novy.Ale neni to az taka vada,lebo eta sa da spravit v pohode na cca 200hp a dokaze si potom poradit aj s M3.
To len tak bokom. :)

Napsal: 29.12.2006, 12:32
od Rave
mno 2.5 sem nezkousel.2.0 jo a nic a ta 2.7ma fakt krasnej kroutak.jen ty otacky ma jak chrochtomet.

Napsal: 29.12.2006, 12:32
od Rave
mno 2.5 sem nezkousel.2.0 jo a nic a ta 2.7ma fakt krasnej kroutak.jen ty otacky ma jak chrochtomet.

Napsal: 29.12.2006, 22:00
od Conrad
cornhollio píše:bavo ma lamelaka a ten je milionkrat lepsi než vlsd
A nesel by tam ten diff z bava ???

Napsal: 29.12.2006, 22:08
od Rave
Mno 5kilovy kladivo,flexu,co-cko, soustruznika a mozna jo.No vazne to nevim.ted chcu nato o vejendu mrknout.budu mit dole diff z toho bava tak popremyslim co a jak.

Napsal: 29.12.2006, 22:31
od buky300zx
ja som mal na E30 odfajcene lameli a stalo to za hovno.Raz sa to chitilo a raz nie.Koli tomu som si skoro rozbil hubu ked som zo zakruty vletel do hodin a tocil som sa asi 200m a potom som skoncil v jarku

Napsal: 30.12.2006, 01:40
od cornhollio
2,7 e je vydechlina nejvetsi ,

nevim jestly by sel e30 diff do s13 ale urcite bude mit jinou rozteč toho ozubenyho kola a tak

Napsal: 30.12.2006, 09:48
od Rave
tak me je jasny ze diff z bawa nepadne jak zaba na prdel,ale jak rikaj u Toyoty "nic neni nemozneee tojotaa".
a ta 2.7 vydechlina?necu se zastavat moc bmw ale ume je vydechlina tak skoda htp nebo mpi(samozrejmne cervene i.)

to Buky eh co je to "jarku"??? :lol: