Stránka 2 z 2
Napsal: 07.02.2007, 21:28
od Kentoya
co se týká pístů mi divné nepřipadá, ale myslel jsem si že to je to co máš namysli, co mi připadá divné po důkladnější prohlídce cca 5 minut (ještě to omrknu), tak to je že že jsem si nevšimnul propojení sacích traktů mezi sebou, což nevím jestli má být, ale já bych je propojil proto aby všech 6 válců mělo stejný plnicí tlak, a taky pro případ, že odejde turbo
jdu ještě zkoumat
Napsal: 07.02.2007, 21:38
od adner
jsou propojeny,otázka je,jestli dostatečně
Napsal: 07.02.2007, 21:47
od Kentoya
taq malá trubička nahoře se mi zdá málo, další věc co se mi nelíbí je vrtule má ty výstupy opačně
vrtulky turba vypadají že jsou dobře
co se mi líbí jsou deflektory na pístech, budou lépe využívat energii jako ca písty
Napsal: 07.02.2007, 21:50
od Kentoya
koukám že jsi odpověd už napsal co jsi měl na mysli, já oproti včerejšku dnes spíše hledal chybu
Napsal: 08.02.2007, 10:55
od tomita
adner píše:Pánové,za svou snahu jste si samozřejmě všichni vysloužili slíbený výlet na měsíc zdarma.(termín a lokalitu ještě upřesním) ;-) Teď už vás nebudu dále napínat a prozradím o jakou zajímavost se vlastně jedná.Tato je tvořena skutečností,že-turbodmychadlo č.1 umístěné na cca levé straně motoru,tudíž poháněné zbytkovou energií této pístní skupiny žene stlačený vzduch ne zpět do levé,ale do pravé poloviny motoru,přičemž samozřejmě ovlivňuje nejen chod její ale taktéž místně příslušného turbodmychadla č.2 a pochopitelně naopak.Toto specifické technické řešení hodné slavného Nissan motors and co je pro nás zajímavé především možností založit dalekosáhlou odbornou debatu o jeho smyslu nad žejdlíkem nealkoholického
piva neboť jaro a tímpádem Kámen č.x se blíží.Takže si chystejte příspěvky do diskuse,bude povoleno i mírné násilí.
aha..tak to sorry, na tohle jsem vubec nepomylsel jako zvlastnost, pac to pro mne neni nic noveho
Jsou i intercooler kity, ktere tohle vedeni obraceji, takze kazde dmychadlo plni svou vlastni stranu.
Napsal: 08.02.2007, 18:19
od mike
ja si toho vsiml .. ale vcera sem na netu nebyl ..ted nevim jestli je to dobre ale muj novy fmic je udelan tak ze nakonec leve turbo bude tlacit do leve pulky bloku a naopak
takze sem zvedavej jak debata rozumbradu skonci a na co se pride a co kdo bude z tetozkutcnosti schopen vydedukovat
Napsal: 09.02.2007, 08:50
od adner
Plzeňská parta jde pro jistotu dedukovat již dnes.Vynalézat převratná technická řešení a zachraňovat svět budeme od 19 do cca 24 hod v hostinci U nemocného hada,kdo se chce přidat je vítán,místa je dost.
Napsal: 14.03.2007, 01:28
od NISMOO7
Napsal: 14.03.2007, 16:07
od 935Baby
NISMOO7 píše:
a toto
Pekne, nemas vic takovych pruhledových foto? Treba 200SX S13 nebo motor CA18DET?
Napsal: 14.03.2007, 17:32
od NISMOO7
NEMÁM ALE MOZNO SA NÁJDE
Napsal: 14.03.2007, 21:54
od adner
hoši,tohle někdo kreslil celej život
Napsal: 15.03.2007, 06:27
od buky300zx
To mal velmi kratky zivot chudak,ale urobil to pekne.
Napsal: 16.03.2007, 15:33
od NISMOO7
PIKAČO