Stránka 2 z 2
Napsal: 12.02.2007, 14:01
od blázen
Heini píše:Dáváme tam el. vrtulku
tak tak.... a pokud máš ještě nasazen setrvák,at ti to tatka při bacení kladivem drží za něj, je to lepší...
Napsal: 12.02.2007, 14:39
od Deepstar
motor je jeste v aute takze bude drzet za remenici snad se tam nejak vejdem oba
abych ho nebacil spis do hlavy
Napsal: 12.02.2007, 15:19
od blázen
tak na autě sem to nikdy nerozebíral..
Napsal: 12.02.2007, 15:27
od Idaho
je to prasárna ale mne to zatím vždy vyšlo ( sundavám řemenice na vyjmutých motorech ) sundám vanu a zapřu kladivo mezi stenu bloku a vahadlo kliky, potom stačí 2m ocelová trubka na trháku a houpala se opička...
jenže mi máme bloky litinové
nevím jak u vás ..
ted si vzpomínám že jsem to delel jednou i na hliníkovém ( F22B5 Honda Accord 97 ) delal jsem to na autě protože ani pneu pistole si s tím nevěděla rady a šlo to , motor to vydržel..
Napsal: 12.02.2007, 15:33
od blázen
CA je litina,ale je to prasárna
Napsal: 12.02.2007, 16:44
od Idaho
blázen píše:CA je litina,ale je to prasárna
je to prasárna, ale když ti na řemenici "selžou" dva starý mechanici a pošlou tě k šípku že tohle v živote nezažili ( a je to na každé druhé supře - nevím co celej život dělali
) tak sem to zkusil takhle.. nezi blok a kladivo a kliku dávám většinou ješt nejakou vložku ( nejčasteji laminánovou desku ) a na bloku a klico to bebchá stopu, měl jsem starch co to bdue dělat s klikou al evzheldem k tomu že je pevne uchycená v zámcích tak nemám obavy že by se kroutila..
Napsal: 14.02.2007, 19:04
od Deepstar
jak jsem slibil posilam fota jak jsem opravoval,ten sroub jsem povolil lesenovou trubkou s pomoci kamarada ktery slapal na brzdu a mel tam 5ku
Napsal: 14.02.2007, 19:09
od Deepstar
po sundani krytu jsou videt uz rozvody
Napsal: 14.02.2007, 19:16
od Deepstar
finale sundani pumpy a skrabani stareho tesneni,kdyz uz jsem u toho tak vymenim vsechny remeny
Napsal: 14.02.2007, 23:44
od Kentoya
ještě to umýt a paráda
Napsal: 15.02.2007, 00:00
od Heini
No je to hustě