Stránka 2 z 2
Napsal: 05.03.2007, 00:06
od Kentoya
já mám po go už 6000, ted jsem měl motor venku a všechno jsem překontroloval (měl 5000 když šel ven), šály jako nové, turbo super, nikde ani pilinka, a vnitřek bez karbonu, prostě super stav
Napsal: 05.03.2007, 00:19
od NISMOO7
JA SOM HO TAKTIEZ DAL PRE KOMPLETNU KONTROLU VON PO
15000 ČIZE OD JARI DO JESENE 9500 BOL ZABEH A POTOM KAPKY VSTKO JE OK ALE MUSIM MENIT TURBA A VSTREKY /CELU RAMPU ATĎ CELI PORIADNE VICISTIT LEBO SOM JEZDIL PRE KONTROLU BEZ KRYTOV A DOST SA ZASPINIL CHUDACIK
Napsal: 05.03.2007, 00:28
od Kentoya
já ho měl taky zasviněný, prolínal mi olej okolo krytů vaček a dlouho mi trvalo, než jsem to přesně objevil
Napsal: 05.03.2007, 00:41
od NISMOO7
JA SOM HO ZAS NEMAL OD OLEJA ANI KVAPKU LEN PRACH OD VRTULE....
Napsal: 05.03.2007, 11:50
od Kentoya
ten prach od vrtule nasedal na olej, ale arva a 10 minut a je jako nový
Napsal: 05.03.2007, 21:16
od NISMOO7
POKIAĽ BY SI POTREBOVAL ORIGINAL SILICON DAJ VEDIEŤ PREDÁVAM HO SICE PO 3 TUBÁCH ,ALE GARANTUJEM TI PERFEKTNÝ VÝSLEDOK!!ANI KAPKA ODOLNÝ VOČI BENZÍNU A OLEJU DRŽÍ AJ NA MASTNOM POVRCHU o 50 STUPŇOV VIAC VÝDRŽ AKO TEN SKURVENÝ ČERVENÝ SILICON NEMOŽEM HO ANI CÍTIŤ!!!!
VÁŽNA BOMBA
Napsal: 06.03.2007, 00:22
od Kentoya
co chceš za tubu, jinak vem vzorek do nitry, snad se tam dostanu
Napsal: 06.03.2007, 21:17
od NISMOO7
JE DRAHŠIA ALE FAKT STOJÍ ZATO PRE NÁS UZAVRETÝCH 385 ČESKÝCH JEDNA VELKÁ TUBA KEĎ CHCEŠ DO NITRY DONESEM MOŽEŠ VYSKÚŠAŤ POSTUP PRI LEPENÍ NANIESŤ 8 MIN ČAKAŤ A MOŽES FEST DOŤAHOVAŤ ROBÝM S NÍM 4 ROKY A ANI JEDNA REKLAMAČKA TAKTIEŽ MOJE MOTORY SÚ SUCHÉ .
Napsal: 06.03.2007, 21:28
od Kentoya
dík probereme to v nitre
Napsal: 06.03.2007, 21:40
od NISMOO7
Ok ahoj
Napsal: 06.03.2007, 21:40
od blázen
jedna tuba by mi bodla
Napsal: 07.03.2007, 16:31
od buky300zx
blázen píše:jedna tuba by mi bodla
Komu nie?