FAIRLADY 300 ZX TWINTURBO FAQ
a víš proč první zdechnou 5 a 6 válec?jestli to víš,tak máš u mně pivo. S tím olejem je to trošku jinak-koukal jsi někdy jak ten oil cooler funguje?Do něj totiž jde olej až když tlak přeleze 4 bar-to znamená až ve vysokejch otáčkách(a moc ho neprotíká).Je to systém úplně na hovno.My potřebujeme,aby měl oil ve vaně tak 65-70 stupňů,víc ne,protože na klice má tak o 40 stupňů víc a to je tak horní hranice pro vysokou zatížitelnost.To znamená plnoprůtokovej systém s velkým chladičem. A intercooler mám už koupenej
slabé chladenie,vodné kanliky majú slabý prietok/zlý odliatok/Ja to mám vyriešené na mojom bloku už dávno. ;-)
Eše by mohlol byť ináč vyriešný obeh oleja /chladenie/ mne osobne by vyhovoval cez termostat,a nie len cez pružinu /tlak
Eše by mohlol byť ináč vyriešný obeh oleja /chladenie/ mne osobne by vyhovoval cez termostat,a nie len cez pružinu /tlak
Naposledy upravil(a) NISMOO7 dne 22.09.2007, 12:46, celkem upraveno 2 x.
Z-Club Bratislava
no a ten ventil určuje tlak v systému-relief valve.Pokud je zavřený,přes chladič nejde olej.Oni tím pravděpodobně řeší absenci termostatu.Ohledně toho 5 a 6 válce-když se podíváš s baterkou do hlavního vodního kanálu co jde od pumpy skrz blok,tak ti bude hned jasné,proč ty dva poslední odcházejí.To se ale týká výkonů 500+. Konec toho kanálu je skoro ucpaný zbytky po výrobě(lití),protože se tam špatně může no a vodě se tam taky nechce.Je potřeba vytlačit zátky mezi válci a celé to vedení vybrousit.
ináč musím povedať ,že keď som meral ovalitu válcu,na posledných 2 válcoch tak boli najhoršie a to rapídne...... a piesty tam boli tiež trolililinka chytené,preto som sa nasral a komplet výbrus +honovani a nové piesty švacol som wiseco
ináč s tím stojanom motora som zatial spokojný...
ináč s tím stojanom motora som zatial spokojný...
Naposledy upravil(a) NISMOO7 dne 22.09.2007, 12:57, celkem upraveno 2 x.
Z-Club Bratislava
a to bol ten problém... ,podľa manuálu /orig.piesty/ píšu 0.45 ale wiseco nepísal nič..... tak výbrus som dal robiť na mieru 0.45 potom som dobehol do fabriky a sám som nahrial piest na CC 60 st. ,a predstav si že tá potvora tam nechcela ísť ,teda išla ale problematicky... tak som dal príkaz na 0,65 a išiel tak ako má... potom som to dal sfinišovaŤ /honovať/, a je to ok, tlaky pri zohriatí motoru sú všetky presne na desatinu 11,3 baru,čo ty na to?ja si myslím že je to bomba...
Z-Club Bratislava
s tou vůli jsi udělal dobře, kované potřebují větší vrtání, jinak na ty deflektory jsem koukal taky, takže tlaky asi šli nahoru, ale mám podobný z bluebirda, taky s takovým deflektorem, a statická komprese při stejné hlavě jako u dvoukila je 1/11 kdežto u dvoukila 1/8,5 kde jsou písty zarovno s hlavou
chytře jsi to zmáknul.Aspoň nemusím vymejšlet vymyšlené. neboť mně to čeká v nejbližší době.Jinak u těch pístů měl být takový minipapírek,kde soudruzi wisekáči píšou,kolik že se má dělat vůle.Ale je to tam napsáno tak blbě,že i rodilej angloš měl problém pochopit.NISMOO7 píše:a to bol ten problém... ,podľa manuálu /orig.piesty/ píšu 0.45 ale wiseco nepísal nič..... tak výbrus som dal robiť na mieru 0.45 potom som dobehol do fabriky a sám som nahrial piest na CC 60 st. ,a predstav si že tá potvora tam nechcela ísť ,teda išla ale problematicky... tak som dal príkaz na 0,65 a išiel tak ako má... potom som to dal sfinišovaŤ /honovať/, a je to ok, tlaky pri zohriatí motoru sú všetky presne na desatinu 11,3 baru,čo ty na to?ja si myslím že je to bomba...
a keď sisi pozrel orig piesty mali z vnútra výstuže, takže sa pravdepodobne tolko nerozpínajú, ,keď si zobereš,že celková hmotnosť piestov je od orig menšia o 1,8 kg .super
Naposledy upravil(a) NISMOO7 dne 22.09.2007, 13:02, celkem upraveno 1 x.
Z-Club Bratislava
no vidíš já mám na pístech 10 gram celkem 40, na ojnicích 120 gram celkem 480, na setrváku 6 kilo, na řemenici 2,5 kila celkem 9 kilo rotačních hmot, než si prdnu musím z jedničky na dvojku, jak to jde do otáček, jen mě serou synchrony na trojce, nejde rychle řaditNISMOO7 píše:a keď sisi pozrel orig piesty mali z vnútra výstuže, takže sa pravdepodobne tolko nerozpínajú,kdežto tieto wiseco išli hore s objemom preto aj za studena trochu ale mierne posmrdkávaju ale len pokiaľ sa nezohrejú,ale je to cítiť s odlahčeným zotrvákok idu otáčky hore jak strela ,keď si zobereš,že celková hmotnosť piestov je od orig menšia o 1,8 kg a zo zotrváku je dole 2 kg tak to je už sila :-D