Stránka 2 z 4
Napsal: 14.04.2007, 22:40
od Kentoya
termostat jsem nepočítal to už jsem myslel že je vyměněný, čerpadlo to taky může být
Napsal: 15.04.2007, 07:40
od Petta
Mno jo no ... chce to auto totalne prekopat, protoze je to cely zpraseny a auto je v hroznym stavu ...
Napsal: 15.04.2007, 08:08
od Heini
To auto je hodně velký omyl !!!
Napsal: 15.04.2007, 08:09
od Petta
Heini píše:To auto je hodně velký omyl !!!
Napsal: 15.04.2007, 08:30
od otasTM
Napsal: 15.04.2007, 08:31
od Petta
Jj, taky bych se vyvbusila ...
Napsal: 15.04.2007, 08:33
od blázen
nebud nasraný,já mám už 5té SX a byl sem pouze na 1 srazu
Napsal: 15.04.2007, 08:49
od panpica
Alespon se clovek nauci jak to vlastne funguje....
Napsal: 15.04.2007, 09:58
od otasTM
panpica píše:Alespon se clovek nauci jak to vlastne funguje....
když sem kdysi vyndaval motor za sezonu po pátý, fakt mi bylo jedno že se to naučim nebo natrenuju, ale chtěl sem ho
Napsal: 15.04.2007, 10:25
od Kopriw
tomu se ani nedivim
Napsal: 15.04.2007, 12:59
od doublejay
Petta píše:Mno jo no ... chce to auto totalne prekopat, protoze je to cely zpraseny a auto je v hroznym stavu ...
Fakt? Na prvni pohled to tak nevypadalo... Co je tam vsechno blbe?
Napsal: 15.04.2007, 14:26
od Heini
Snad skoro vše. Jedeš tak 140 a přehřívá se. Co se týče tech. tak jako sahara na gumicuku
, řízlá přední výztuha, Totál sprasenej předek
Jinak to auto podle mne má tak cenu do 40 000,-
MOŽNÁ
Napsal: 15.04.2007, 16:06
od doublejay
A nejdou plyny do vody/neni nekde trochu foukle tesneni? Ale to asi ne, protoze Martin psal, ze chladic je studenej. Tak pak jeste vodni pumpa nebo termostat (ja ho menil uz 3x, ale mne naopak zustaval trvale otevreny). A vyztuha? To jako na narazniku??? Tu mam rizlou taky, abych mohl mit tu mrizku v narazniku, ale ja tam mam navareny kus ctvercoveho profilu jako nahradu za odebrany material. Asi takhle:
A pokud jde o tu cenu - mel jsem za to, ze na tom aute byla celkem nedavno delana generalka, ovsem netusim, v jakem rozsahu. Sahara na gumicku? Hmm, nic moc...
Napsal: 15.04.2007, 17:14
od Heini
Ne přímo výztuha ale chladičovka, a chladič nejdřív studený a pak se ohřál. A stejně se zdá že v tom motoru při určitých otáčkách neco začíná klepat. Jinak celej předek totál zmaštěnej nic nesedí. E.T. pořídil libovku za 45 000,- a je to jedno z nejzachovalejších 200SX tady.
Napsal: 15.04.2007, 18:00
od nomann
jak píše doublejay, to vypadá na fouklý těsnění tomu odpovídá ito že to dělá až když to je pod zátěží a bude se to zhoršovat
jinak dnes jsem taky narazil na dobrou prasárnu, asi proto že se povolovaly srouby na downpipe tak ty příruby někdo pro jistotu svařil
děsnej vůl