Stránka 3 z 3

Napsal: 14.05.2007, 17:09
od Gerox
ok mapy beriem zpet...mal som zle info..

co sa vody tyka...vyznam sa do toho uplnu p***, ale ryze selskym rozumom by som sa priklonil skor k variante ze to ovlivnuje olejovy film na stenach valca...trochu do toho nehraje to ze to mas len na strane vyfukovych ventilov...na druhu stranu voda ti "doda" viac vzduchu ty k tomu pridas viac benzinu...ale uz nikto nevie co ta zmes presne v tom priestore "robi"...mam teraz na mysli zmenu cirkulacie napriklad...

...co je dalsia vec tak si myslim pisal ze sa hrajes s predzapalom...tak toto moze mat na to vplyv...podla vsetkeho mas enormnu teplotu v priestore nad poskodenim...tiez na zamyslenie...

...teraz ma napada este jedna vec...moje piesty resp. cap je vyoseny smerom do vyfukovych ventilov k sacim...nemoze to byt napriklad to? ze to je ryze mechanicke namahanie?

..co sa vlivu na motor tyka...tak k tomu asi nie je nutne sa vyjadrovat vsak? :wink: o vodu som sa zaujimal asi tak pred piatimi rokmi...a nasiel som dve stranky kde to udajne bolo namontovane a fungovalo to uplne bez problemov...bez vlivu na motor...coz je samo o sebe nezmysel..ale budiz...a obe stranky vypadaly tak ako keby som ich robil ja :lol: ...cize ziadna seriozna firma nic..len par nadsencov...cize zdroje z netu by som bral hooodne s rezervou...

...no a k tomu ak si vezmem ze nikde inde som to nenasiel ani nikoho nevidel kdo by to pouzil...(s vyhradou toho ze to neriesim)...ani japonci ani muk...a povedal by som ze su 200 rokov v tomto obore pred kymkolvek......si myslim ze to neni az celkom tak ako sa to pise na webe... :wink:

p.s.: uplne mi unika zmysel strekovania vody do tvojho motoru...ak by si ho trapil kazdy vikend na okruhu v cervenych...tak este pochopim...ale takto ... to vypada skor ako frajerinka...sorry tak mi to pripada... :roll: :wink:

Napsal: 14.05.2007, 19:23
od raddy
je mi luto prave ty napises nieco taketo, hlavne posledna veta. budem si ju pamatat...
vstrekovanie vody je v japonsku velmi siroko pouzivane, vsetky auta vo wrc to do minuleho roka pouzivali takisto. to ze si nenasiel serioznu stranku nebudem komentovat, staci ti najst jednu jedinu, ktoru som tu velakrat spominal, je tam vsetko co potrebujes vediet, ak chces. A to ze je seriozna, to si mozes byt isty, serioznejsia neexistuje.
pises pomerne velke nezmysly, ako to ze voda doda vzduch a podobne. nerozumies tomu, to je cele, podobne ako s vplyvom na motor.
narusenie olejoveho filmu zanecha uplne jasne stopy na pieste, je tu odkaz na dokument kde su popisane snad vsetky poskodenia piestov, tak si ho pozri.
tato tema sa tyka poskodenia piestov a nie tvojich (mimochodom velmi nespravnych a skreslenych) nazorov na vstrekovanie vody. prosim, nepis sem co si myslis o vstrekovani vody, pretoze su to nespravne a zavadzajuce informacie a hlavne netykaju sa temy. Ak mas zaujem dozvediet sa viac o vstrekovani vody, rad otvorim novy prispevok a vysvetlim ti uplne vsetko co ta bude zaujimat.
Velmi rad si precitam tvoj nazor ako moze vstrekovanie vody poskodit piesty, nepis sem vsak prosim co si o vstrekovani vody myslis.

Napisal si jedinu spravnu vec a to je zmena predzapalu. Zmenil som ho viac ako som mal, absencia spatnej kontroly sposobila poskodenie piestov detonaciami. Nevedel som ze hlava bola zrejme prilis znizena, nevsimol som si ze su poskodene na vyfukovej strane, to je cele. Celkovy predzapal som mal okolo 25st, co je zrejme prilis pri mojom kompresnom pomere a tlaku turba 1.3bar, aj napriek vstrekovaniu vody. Merace som si objednal, naladim si ECU znova, tentoraz vsak so spatnou kontrolou.

Napsal: 14.05.2007, 22:56
od Gerox
myslim ze som vsetko co som mal/mohol napisat o mojom nazore som napisal...aj so vsetkymi vyhradami...viz prva veta... :wink:

...inak drzim palce a nech ti to jazdi... 8)