Stránka 3 z 4

Napsal: 29.08.2007, 19:39
od Design
Vždy je vše lepši vymenit už to ma taky nejakou praci za sebou a aby to sloužilo tak je potrebo oto pečovat.Ale momentalne nato taky nemam potrebuji dat auto do chodu!Jen repásek turba me prijde na dvacku :?

Napsal: 29.08.2007, 19:51
od blázen
Design píše:Vždy je vše lepši vymenit už to ma taky nejakou praci za sebou a aby to sloužilo tak je potrebo oto pečovat.Ale momentalne nato taky nemam potrebuji dat auto do chodu!Jen repásek turba me prijde na dvacku :?
celkem drahá repas to to turbo vyhod a kup si nové s BB

Napsal: 29.08.2007, 19:52
od Design
co je s bb?

Napsal: 29.08.2007, 20:17
od rozum
ball bearing - kulickove

Napsal: 29.08.2007, 20:17
od Design
cena?

Napsal: 29.08.2007, 21:06
od rozum
cca 23k+

Napsal: 29.08.2007, 21:20
od Fire
hmm.. takže ty odlehčené řemenice by byla jen zbytečně drahá sranda :) .. každopádně asi pro ty co už něvědí kde byj eště zbírali koníky co ? :)

Napsal: 29.08.2007, 21:39
od kenivruh
800 Kc by malo byt za jeden hydrostel. To je normalna cena.

Napsal: 29.08.2007, 21:47
od Design
rozumik píše:cca 23k+
Á když ho namontuju na normal motor prida mi kone nebo vcem je lepši?

Napsal: 29.08.2007, 21:50
od kenivruh
Design píše:
rozumik píše:cca 23k+
Á když ho namontuju na normal motor prida mi kone nebo vcem je lepši?
Ma rychlejsi nabeh ako klasika, nieje citlive na nedostatok oleja a hlavne je nove.

Napsal: 30.08.2007, 07:45
od Martin_534
každý turbo je citlivý na nedostatek oleje, je kuličkový turba nepotřebujou tolik oleje jaky ty s kluznejma ložiskama

Napsal: 30.08.2007, 11:43
od evo400
Fire píše:vím že se už o tom diskutovalo ale je vhodné měnit řetěz když mám nalítáno 110tis ? Popřípadě za jak dlouho ho projistotu vyměnit ?

Další věc by mě zajímala je jak je to s odlehčenejma řemenicema , jak velkej nárůst výkonu by tak mohli mít je možné něco kolem 10-15% ?Od jakého výrobce se dají pořídit za solidní cenu ? Dělá si i odlehčenej řetěz ?
Já kilnul Xtraila při 126tis km , žádné závodění, jen se to potkalo kvůli vythanému řetězu :cry:

Napsal: 30.08.2007, 14:51
od Design
Já kilnul Xtraila při 126tis km , žádné závodění, jen se to potkalo kvůli vythanému řetězu :cry:[/quote]Tak to je strasnej pech ale ty rozvody se važne musej delat! to je proste základní vec

Napsal: 30.08.2007, 15:00
od evo400
Jasně, základ věc by to byla pokud je to naplánovaný a neudělám to. Já se řídil přesně dle instrukcí výrobce a ten rozhodně ve 120ti tisících výměnu rozvodů nepředepisuje :wink:
Ano u jiných aut s ozubeným řemenem jsem to dělal, včetšěn napínáku atd... ale u Nissanu se nic takového v instrukcích nedá vyčíst a po bitvě je každý generál. Teď už vím taky že nissan je sračka a je potřeba každých 100tis vyměnit minimálně rozvodový řetěz i když to není napsaný.

Napsal: 30.08.2007, 15:08
od Mirek
evo400 píše:Jasně, základ věc by to byla pokud je to naplánovaný a neudělám to. Já se řídil přesně dle instrukcí výrobce a ten rozhodně ve 120ti tisících výměnu rozvodů nepředepisuje :wink:
Ano u jiných aut s ozubeným řemenem jsem to dělal, včetšěn napínáku atd... ale u Nissanu se nic takového v instrukcích nedá vyčíst a po bitvě je každý generál. Teď už vím taky že nissan je sračka a je potřeba každých 100tis vyměnit minimálně rozvodový řetěz i když to není napsaný.
to nevim teda....moje SRma 138tis a v servisce ne ni o vymene retezu ani slovo....to ze jsi mel jednoho nissana co mu nevydrzel retez neznamena ze je cela automobilka takova ;)