Stránka 3 z 6
Napsal: 15.12.2007, 19:25
od Rostik
nj tak treba jo ja tam daval motor jednou a oproti 1,8 z bmw je lehoucky sem to delal bez hupcuku ve dvou jsme ho chytly a dali ho tam (zada me ale boleli
)
jinak tu převodovku kdyz si auto dost zvednes uvidis dost i na vystredeni spojky jinak vyhoda u prevodovky z 200sx je ze je dlouha uvzal jsem jedno lano pres diru radicky a zvedl do vysky at mam shodny sklon s motorem predek prevodovky zvedl malym zvedakem a jen potocil klikou a zasunul prevodovku uplne krasne a 5 hodin je dost radsi jsem pridal hodku aby ste si tu nerekli prvni prispevek a uz je chytry jak radio jinak pokud to budu delat po treti za tri hodky vyjizdim z garaze ..
Napsal: 16.12.2007, 14:10
od Vladislav Bureš
díky až to proběhne zahlásím kudy a jak jsem na to šel.
Napsal: 18.01.2008, 08:37
od Vladislav Bureš
ještě se zptám jaká má být u nové spojky tloušťka třecího segmentu
Napsal: 18.01.2008, 08:51
od Kentoya
tlouštku obložení nevím z hlavy,
ale jak se ptal blázen tak strejda kentoya vyrve motor narve spojku a strčí motor a za 4 hodiny jde na kávu, jedinej problém je když nejde povolit výfuk
Napsal: 18.01.2008, 08:57
od blázen
Kentoya píše:tlouštku obložení nevím z hlavy,
ale jak se ptal blázen tak strejda kentoya vyrve motor narve spojku a strčí motor a za 4 hodiny jde na kávu, jedinej problém je když nejde povolit výfuk
tlouštka je v manuálu... strejda kentoya potvrdil tu správnou cestu
Napsal: 18.01.2008, 09:02
od Vladislav Bureš
Děkuju
Strejda kentoya je odemě 2x 280km sice bych rád za odborníkem aby je rovnou podíval na to jak to blbne ale nejsem si jistý jestli by na mě měl čas a jestli můžu dát další 2500 za benzín na cestu i když bych rád poznal člověka kterého každý uznává.
Napsal: 18.01.2008, 09:29
od blázen
máš v praze martina534 tak ho ukecej.. ;-)
Napsal: 18.01.2008, 09:33
od raddy
Pani, spojku kupujte zasadne k danemu ucelu pouzivania auta. Kupovat keramiku na mestsku prevadzku, do kolon a krizovatiek je hlupost a dosledok je neprijemna jazda a kratka zivotnost lamely.
Do mesta jedine organicku s lepsim pritlacakom, su v pohode do vyse 350k, maju potrebny presmyk a hlavne nevadim jej to.
Keramika splni svoj ucel jedine ak je radenie rychle a bez presmyku.
Napsal: 18.01.2008, 09:49
od Vladislav Bureš
na tom také něco bude ptal jsem se v jedné společnosti co se tím zábívá vím jaké jsou možnosti i keramických spojek, a že se spousta věcí nedá dělat jako stát v kopci na spojce což nedělám obecně když nemusím tak nemám sešláplou spojku a spíše jezdit s rychlejšími rozjezdy a prostě obecně mít spojku co nejkradčí dobu v záběru s tím počítám ale díky za rady tu keramiku budu chtít nebo alespoň se uvidí jak se osvědčí to závodní obložení a pak uvidím kdyžtak máte někdo lepší přítlačák nebo odkaz někam zarozumnou cenu?
Napsal: 18.01.2008, 09:56
od blázen
koupíš spíš jen celej kit
Napsal: 18.01.2008, 09:57
od Vladislav Bureš
to si také myslím ale třeba bude někdo vědět o něčem.
Napsal: 18.01.2008, 09:58
od raddy
keramicku spojku nemozes pouzivat s bezny pritlacakom, nieto este beznym opotrebovanym pritlacakom. Keramiku jedine ako kit so SPRAVNE dimenzovanym pritlacakom. Keramicky material nesmie preklzovat a to zabezpeci prave silnejsi pritlacak.
Moj nazor na rozne zavodne oblozenia v kombinacii so seriovym pritlacakom je velmi negativny, pretoze hrozi prehriatie a poskodenie zotrvacnika.
Napsal: 18.01.2008, 10:04
od Vladislav Bureš
když budu mluvit o keramice tak jedině celí kit to je jasné jinak to závodní obložení je také organické ale se zvíšenou tepelnou odolností
Organické materiály se používají většinou u sériově vyráběných vozidel z důvodů jízního komfortu.Mají však nevýhodu v relativně nízkých zátěžových teplotách ,max.cca 300 st.Celsia,které jsou lehce dosažitelné především při častých razantních rozjezdech,kdy dojde k vypálení nosných aramidových a sklených (někdy i bavlněných impregnovaných,uhlíkových atd.dle výrobce) vláken a třecí materiál již sám o sobě není schopnen v tlakovém režimu přenést požadované síly.Tato nectnost organických materiálů je odstraněna použitím segmentů kovokeramických a to ať na lamele s neodpruženým,či odpruženým středem.Použití těchto typů spojek přináší menší komfort jízdy ( nemůžeme např.stát na křižovatce v kopci pomocí spojky-nárůst teploty by mohl přivodit zkázu spojkového ložiska,pružin atd.) v běžném provozu.Naproti tomu použití při závodech různých typů (soutěže,okruhy,kopce,drifty) je mnohdy jediným možným,jak využít potenciál vozu nebo závod vůbec dokončit.
Sériovou spojkovou lamelu nechám obložit třecím materiálem HDS57 se zvýšenou odolností proti teplotám-až cca 350 st.Celsia
Napsal: 18.01.2008, 10:11
od raddy
mal som skor na mysli rozne formy kovokeramickych oblozeni.
v kazdom pripade vsak kazdy typ oblozenia vyzaduje spravny pritlak vzhladom k svojim vlastnostiam, je dobre sa vopred uistit o potrebnej hodnote pritlaku.
vsimol som si ze spominas len oblozenie a nie pritlacny tanier, ten je rovnako dolezity pri keramickych ako aj organickych oblozeniach, v kazdom pripade akekolvek oblozenie ktore slubuje prenos zvyseneho krutiaceho momentu musi byt riesene spolu s pritlacnym tanierom, toz moj nazor.
Napsal: 18.01.2008, 10:13
od blázen
můj názor je koupit obyčejnou lamelu a pokud si ještě neobjednal tak objednat tu spojku co jsem měl třeba já. ta obyčejná lamela ti 5000km vydrží, do té doby máš doma kit.. zbytečně něco jiného vymýšlet.. možná najdu jednu lamelu doma, je téměř nová, jen si nejsem jistý,jestli jsem ji neprodal