Stránka 3 z 4

Re: japan keramická spojka - trest za Nagasaki?

Napsal: 09.06.2011, 23:17
od Kentoya
koukám že moc nechybělo a lamela by roszekla hrušku

Re: japan keramická spojka - trest za Nagasaki?

Napsal: 10.06.2011, 11:00
od mauglie
Zkoušel jsi poslat fotky a nějaké info výrobci? Docela by mě zajímala případná reakce.

Re: japan keramická spojka - trest za Nagasaki?

Napsal: 10.06.2011, 11:05
od adner
žádný výrobce chybu nepřizná

Re: japan keramická spojka - trest za Nagasaki?

Napsal: 10.06.2011, 12:13
od Mirek
zase na druhou stranu te email nic nestoji 8) Takze i kdyby z toho nic nebylo, tak aspon kvuli sanci ze bude, bych to prubnul. Taky by me zajimalo jak se k tomu postavi. Vzhledem k tomu jaka jsi kapacita a co mas za projekty by mozna bylo realne navazat s nekterym vyrobcem spolupraci?

Re: japan keramická spojka - trest za Nagasaki?

Napsal: 10.06.2011, 13:04
od pablo
taky by mne zaujimalo co s tym delas ?

Re: japan keramická spojka - trest za Nagasaki?

Napsal: 10.06.2011, 18:32
od Kentoya
pablo píše:taky by mne zaujimalo co s tym delas ?
no pustí spojkovej pedál, a ten shit se rozesere

Re: japan keramická spojka - trest za Nagasaki?

Napsal: 10.06.2011, 18:40
od pablo
ja uz sem taky pustil nejakej ten pedal a pustil ho z ostra a zatim se nic nevysralo a to sem skusil asik tri druhy vyrobcu a tu co mam na aute jezdim treti sezonu tak proto se ptam co s tym dela kdyz se to tak sere

Re: japan keramická spojka - trest za Nagasaki?

Napsal: 11.06.2011, 01:28
od adner
tohle je pravděpodobně nějaká starší verze spojky a jednoznačně špatná volba materiálu unašeče vzhledem ke způsobu uchycení středu lamely...Plechy,to je stará písnička.Nechápu proč výrobce nepoužije ocel,která se při ohřátí nekroutí...přitom jim to muselo být jasné už na rýsovacím prkně,případně (pokud prkno nemají) při zátěžovém testu.Nabývám čím dál většího přesvědčení,že žádné testy neexistují a tu spojku někdo navrhl od oka,stejně jako si vyrábím spojky sám.S tím rozdílem,že sáhnu po tom nejlepším co je k mání...Nevím co říci na Koudyho připomínku absence popisu stejného problému na jiných forech,jen snad že ty obrázky nejsou fotomontáž...
1.jpg
např zde je jasně vidět,že třecí plechy rozhodně nejsou stejné,tedy výrobci na přesnosti příliš nezáleží.Dále jsem narazil na problém s přítlačným talířem - je to vcelku filigránský hliníkový odlitek,který se při velké síle přítlačné pružiny nezanedbatelně prohýbá a tím za jednak dosti znečitelňuje spínací bod spojky ale hlavně prodlužuje chod pedálu,takže u soustavy,která je již s rozsahem posuvu pomocného spojkového válce na hraně,může způsobit problémy s dokonalým vypnutím, tím pádem znemožňuje hladké řazení a snižuje životnost synchronů...Při výměně přítlačáku za vlastní,zesílený z kovaného duralu,se bod sepnutí znatelně zpřesnil a dráha pedálu potřebná pro vypnutí zkrátila.
2.jpg
3.jpg
Vřele doporučuji pro ovládání spojek s velkou silou přítlaku změnit stávající systém pomocného spojkového válce a vypínací páky na systém s vypínacím centrálním ložiskem.Je to velký přínos v komfortu ovládání jak snížením potřebného tlaku na pedál,tak podstatně zvýšenou přesností.

Re: japan keramická spojka - trest za Nagasaki?

Napsal: 12.06.2011, 10:21
od SDRT
Podla toho co pises a nie celkom jasne je to vidiet z fotiek, by som povedal ze tie spojky okrem znacky vyrobcu zo skutocnym vyrobcom HKS , OS Giken nic spolocne nemaju a boli pravdepodobne vyrobene v Cine ako naoko dokonale vyrobene kopie originalov.Taiwan je s ich vyrobov takisto dobre znami , len ta kvalita je omnoho lepsia ako s Ciny .
Pouzivaju takmer totozne balenia takze u niektorych vyrobkov je tazko ich rozoznat od originalov.Rozdiel je len v kvalite materialov a presnosti pri vyrobe a samozrejme v cene .
Mam s tym svoje skusenosti nakolko nas market je s podobnymi srackami zaplaveny a je stale tazsie a tazsie ich rozoznat , nakolko sa vyrobcovia v Cine stale zlepsuju , ale len aby vyroboik bol na nerozoznanie od originalu , kvalita je stale uboha.
Podla poslednych mojich skusenosti sa Cinanom dari pomaly zaplavovat aj domaci Japonsky trh s podobnymi srackami , tazke si treba davat pozor co a kde clovek nakupuje nakolko aj niektory renomovany predajcovia/ velkoobchody zacinaju predavat to smetie , aj ked povacsinou Made in Taiwan , ale stale to nie su originaly a zaostavaju za kvalitou renomovanych znaciek .

Re: japan keramická spojka - trest za Nagasaki?

Napsal: 12.06.2011, 14:29
od adner
a: netušil jsem,že tyhle spojky taky někdo kopíruje (prostě co si člověk neudělá sám,na to se nemůže spolehnout)
b: nevím,jak kopie vypadá
c: vysvětlovalo by to problém
ale..
a: způsob zpracování zmíněných je vesměs na velmi vysoké úrovni,problémy jsou pouze s použitým materiálem některých součástí,převážně těch vyráběných ve velkých sériích (možná problém subdodavatele)
b: neznám původ všech,které se mi dostaly do ruky. Já kupoval dvě HKS v RHD Japan, což je oblíbený shop i mnoha dalších. U jedné spojky jsem byl nucen vyměnit plechy,druhá zatím funguje,ovšem jezdí se s ní opatrně. OSG viz obrázky..
c: nevím, jestli 2300 usd je cena obvyklá za chinese výrobek
Osobně mi to k japoncům taky moc nepasuje,ale doba se změnila, světu vládnou prachy a finanční korporace a ty kvalita zas tak moc nezajímá..
fčil mudruj..

Re: japan keramická spojka - trest za Nagasaki?

Napsal: 25.06.2011, 22:38
od mike
tak to je k naštvání ....
človek zaplati nemalí peníz za biftek ale dostane paštiku ..(

Re: japan keramická spojka - trest za Nagasaki?

Napsal: 26.06.2011, 08:00
od saigone
Já jsem si před týdnem četl někde na netu o plagiátech, a samy fabriky jako HKS uvádějí, že plagiáty už jsou na první pohled tak dokonale balený, že to prakticky nemáš šanci poznat (má to třeba už i hologram na krabici) a dá se to celkem zjistit z čísel výrobku a sérií, které u plagiátů neseděj.

Re: japan keramická spojka - trest za Nagasaki?

Napsal: 26.06.2011, 21:10
od mike
ubec netusim jak to budu resit u svojeho auta sem myslel ze ta 4 lamela (at os giken nebo hks bude ok ) ((((((

Re: japan keramická spojka - trest za Nagasaki?

Napsal: 25.07.2011, 23:12
od Igor
Mám technickou otázku,já jen že opravuju kamiony,tak by mě zajímalo proč si dáváš vpodstatě hliníkovej přítlačák,když hliník je jak známo materiál,který se při zahřátí a tlaku kroutí a když do toho přidáš nějakej krouťák s otáčkama,tak i štípe.....jestli máš v autě přes 300koní,tak bych určitě nevolil nic z takovýho materiálu....mluvím z vlastní zkušenosti,protože u Nás v práci se měnil na kamionu,kterej má 460koní(kroutící moment vám nepovim ten jsem zapomněl) taky nějakej spešl přítlačák se spojkou a za týden se tam dávala normální protože to nevydrželo obložení......jen si myslim,že při vysokým výkonu už nemá cenu dávat nic takhle odlehčenýho,protože si tím spíš uškodíš než pomůžeš.....určitě bych ti zkusil doporučit spojku,ale neodlehčenou(ikdyž podle doslechu máš prý hodně zkušeností,takže to víš sám) ;o)

Re: japan keramická spojka - trest za Nagasaki?

Napsal: 26.07.2011, 00:56
od mike
rps carbon carbon je podle jednoho typka z uk 300zx fora nej spojka na marketu ..