Stránka 3 z 4
Re: Zvyšování výkonu u atmosferickýho motoru
Napsal: 20.11.2013, 20:47
od jagy
Cim lehka remenice znici motor? Moc kratky diff je co za hloupost? Snad kratsi = lepsi, ne? Poradne svicky a kabely znamena co?
Trinom: Redstuff je k nicemu, nic nevydrzi. YellowStuff jsou ok. Problem se zajetim nemuze mit nikdo, kdo dodrzi postup...
Re: Zvyšování výkonu u atmosferickýho motoru
Napsal: 20.11.2013, 20:55
od Woyta
Mekej material vyzvejka se. Ale to bejva problem u hlavni remenice ale tam se to resi ocelovou vlozkou ve stredu remenice.
Re: Zvyšování výkonu u atmosferickýho motoru
Napsal: 20.11.2013, 21:02
od Fizzbiker
ad remenice, pokud je spatne vyvazena (vetsinou bez pokusu o vyvazeni) muzou harmonicke kmity poskodit saly. to je i duvod vymackavani.
ten zbytek se pekne cte ale valnou vahu to moc nema no...
Re: Zvyšování výkonu u atmosferickýho motoru
Napsal: 20.11.2013, 21:04
od blázen
Některé řemenice mají v sobě takový silentblok , asi vůči rázům,.. Nevím zda i na těchto motorech..
Re: Zvyšování výkonu u atmosferickýho motoru
Napsal: 20.11.2013, 21:07
od Fizzbiker
harmonic dumper... CAcko to ma Kacko predpokladam tez....
Re: Zvyšování výkonu u atmosferickýho motoru
Napsal: 20.11.2013, 22:05
od jagy
Dik panove, chtel jsem to slyset od Kristiana
Protoze psal o remenici, ale klikova neni jedina na motoru... a jestli odlehci setrvak nebo klik. remenici, tak je to docela jedno. A u KA motoru, co toci cca 6500ot. bych to nevidel ani tak jako problem.
Re: Zvyšování výkonu u atmosferickýho motoru
Napsal: 20.11.2013, 22:35
od Trinom
jagy píše:Redstuff je k nicemu, nic nevydrzi. YellowStuff jsou ok. Problem se zajetim nemuze mit nikdo, kdo dodrzi postup...
Jestli to nebude spíš tím, že všechny tyhle Stuff brzdy jsou určený na závody, kde se na výdrž moc nehraje. Snad až na ty modrý, který jsou na vytrvalostní závody.
Re: Zvyšování výkonu u atmosferickýho motoru
Napsal: 21.11.2013, 01:55
od Xcriss
Tak tak, mel jsem na mysli klikovou remenici a jeji nevyvazenost, resp. to, ze ty lacne aftermarket nemaji ten silentblok a ty, ktere ho maji stoji ranec...
S delsim diffem se mi proste s tim autem jezdi lip - nevim proc, muj pocit... U toho kratsiho diffu tam clovek nahazel vsechny kvalty a bylo...
Svicky myslim hlavne "v poradku" a ty, ktere tam patri... Kable po tech letech urcite vymenu snesou taky... Jsou to drobnosti, ale je fajn to mit v cajku...
Re: Zvyšování výkonu u atmosferickýho motoru
Napsal: 21.11.2013, 09:22
od jagy
Trinom píše:Jestli to nebude spíš tím, že všechny tyhle Stuff brzdy jsou určený na závody, kde se na výdrž moc nehraje. Snad až na ty modrý, který jsou na vytrvalostní závody.
No tak na zavody opravdu nejsou.
Greenstuff nebo Redstuff jsou blata, ktere spalis dost lehce. Neni to proste dobra volba. Proste ma smysl brat od zlutych nahoru.
Xcriss: Kdyz chces aby to jelo, tak je kratsi prevod lepsi uprava, nez cpat do motoru, ale to urcite vis...
Re: Zvyšování výkonu u atmosferickýho motoru
Napsal: 21.11.2013, 11:46
od Trinom
Re: Zvyšování výkonu u atmosferickýho motoru
Napsal: 21.11.2013, 15:24
od Xcriss
Vim, ze to tak je, ale z nejakeho duvodu me to auto proste bavi vic s tim delsim prevodem...
Re: Zvyšování výkonu u atmosferickýho motoru
Napsal: 21.11.2013, 20:11
od mara_m
Xcriss píše:Vim, ze to tak je, ale z nejakeho duvodu me to auto proste bavi vic s tim delsim prevodem...
tu mam 3,6 VLSD me je naprd
Re: Zvyšování výkonu u atmosferickýho motoru
Napsal: 22.11.2013, 10:46
od blázen
Kolik těch typů diffů byl na těch s 13? S14? Z32? R32,33.. Udělejte někdo tabulku i s převody.. Co na co pasuje..
Re: Zvyšování výkonu u atmosferickýho motoru
Napsal: 22.11.2013, 11:13
od playdude
Re: Zvyšování výkonu u atmosferickýho motoru
Napsal: 22.11.2013, 12:39
od mara_m
R200
3,6 skye automat ( R32)
3,9 s13
4,1 skye R33 a 240sx
4,36 skye R33
R230 (z32)
3,6
to je co jsem mel ci mam ostatni nevim ...