Tak jsem v?era rozjel auto s novým turbem. Každopádn? se mi zlepšil tlak olele vým?nou olejového ?erpadla-až to nafotím tak se budete asi všici divit jak to mohlo být v motoru...v?le,vysoustružené rýhy a prorvaný koš sání oleje na ?erpadle.Ale mám n?kolik dotaz?...
1)Kde se nachází relief valve-ventil p?es který jde olej do turba...(m?la by to zase být klasika co je na olej.?erpadle...pružina+kuli?ka...ale p?esnou funkci neznám)
2)asi už pot?etí m?ním vodu a mám ji zase po?ádn? zakaleonu do rezava...vím že minulý motor byl celej zakalenej a vše jsme se snažili vypláchnout když jsme to použili v novém motoru..ale stejn?....jasn? v topení kal asi z?stal..ale kolikrát to mám ješt? vypoušt?t...a navíc po dojetí a vypnutí motoru mi voda jakoby pulzije...zvedá se a snižuje hladina v chladi?i.....
3)kolik m?že být tak v?le lopatek turba.dnes jsem to kontroloval..je tam asi 0,5mm dohromady a tla?í mi to 0.9 baru...jenže p?i vyto?ení na volnob?h na 6000 v?era šel olejový modrý kou? z výfuku
z louže do louže.....:o(((
1, neviem a netusimswed píše:Tak jsem v?era rozjel auto s novým turbem. Každopádn? se mi zlepšil tlak olele vým?nou olejového ?erpadla-až to nafotím tak se budete asi všici divit jak to mohlo být v motoru...v?le,vysoustružené rýhy a prorvaný koš sání oleje na ?erpadle.Ale mám n?kolik dotaz?...
1)Kde se nachází relief valve-ventil p?es který jde olej do turba...(m?la by to zase být klasika co je na olej.?erpadle...pružina+kuli?ka...ale p?esnou funkci neznám)
2)asi už pot?etí m?ním vodu a mám ji zase po?ádn? zakaleonu do rezava...vím že minulý motor byl celej zakalenej a vše jsme se snažili vypláchnout když jsme to použili v novém motoru..ale stejn?....jasn? v topení kal asi z?stal..ale kolikrát to mám ješt? vypoušt?t...a navíc po dojetí a vypnutí motoru mi voda jakoby pulzije...zvedá se a snižuje hladina v chladi?i.....
3)kolik m?že být tak v?le lopatek turba.dnes jsem to kontroloval..je tam asi 0,5mm dohromady a tla?í mi to 0.9 baru...jenže p?i vyto?ení na volnob?h na 6000 v?era šel olejový modrý kou? z výfuku
2, preplachuj a preplachuj, ja som tam tiez mal bordel a trvalo to kym vsetok vysiel. pulzovanie je normalne, ako chladne voda, zmensuju sa vzduchove bubliny (vzdy su tam nejake) a tym sa hybe hladina vody, ja mam v nadrzke vzdy viac vody ked je tepla.....
3, vole by maly byt tych 0.5mm hore dole a najlepsie ziadna dopredu/dozadu, ale dobre vole nemusia znamenat ze olejove tesnenia su tiez dobre, vole su vymedzene loziskami...
-
- user
- Příspěvky: 167
- Registrován: 08.10.2004, 13:31
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
ta zima ted zpusobuje. ze za studena je kolem auta mrak dymu, kdyz prudko pridas.... aspon doufam ze je to jen tou zimou... predtim mi to nedelalo nic, kdyz bylo tepleji
Vinova S13 - 1990
T25 - 0,8bar , kat už neny, BOV MK II - Minulost... rad vzpominam, 200sx je bezva auto
------------------------------------
ale ted si vozim prdel v XEDOS 9 2,5 V6 - 4WS
a trosku mene z ni boli zada
T25 - 0,8bar , kat už neny, BOV MK II - Minulost... rad vzpominam, 200sx je bezva auto
------------------------------------
ale ted si vozim prdel v XEDOS 9 2,5 V6 - 4WS
a trosku mene z ni boli zada
Je to mrak vodnej pary a oproti dymu z oleja ma dva rozdiely:Petr píše:ta zima ted zpusobuje. ze za studena je kolem auta mrak dymu, kdyz prudko pridas.... aspon doufam ze je to jen tou zimou... predtim mi to nedelalo nic, kdyz bylo tepleji
1, rychlo sa straca
2, nijako nesmrdi
kdezto mrak z olejoveho dymu stoji vo vzduchu a smrdi po oleji, samozrejme......
-
- user
- Příspěvky: 167
- Registrován: 08.10.2004, 13:31
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
Takze asi tak, jako jsme videli tehdy po sraze, v Brne u Sprintera ?
raddy píše:Je to mrak vodnej pary a oproti dymu z oleja ma dva rozdiely:Petr píše:ta zima ted zpusobuje. ze za studena je kolem auta mrak dymu, kdyz prudko pridas.... aspon doufam ze je to jen tou zimou... predtim mi to nedelalo nic, kdyz bylo tepleji
1, rychlo sa straca
2, nijako nesmrdi
kdezto mrak z olejoveho dymu stoji vo vzduchu a smrdi po oleji, samozrejme......
Vinova S13 - 1990
T25 - 0,8bar , kat už neny, BOV MK II - Minulost... rad vzpominam, 200sx je bezva auto
------------------------------------
ale ted si vozim prdel v XEDOS 9 2,5 V6 - 4WS
a trosku mene z ni boli zada
T25 - 0,8bar , kat už neny, BOV MK II - Minulost... rad vzpominam, 200sx je bezva auto
------------------------------------
ale ted si vozim prdel v XEDOS 9 2,5 V6 - 4WS
a trosku mene z ni boli zada
to bol extrem, ale ako priklad posluzi:)))Petr píše:Takze asi tak, jako jsme videli tehdy po sraze, v Brne u Sprintera ?
raddy píše:Je to mrak vodnej pary a oproti dymu z oleja ma dva rozdiely:Petr píše:ta zima ted zpusobuje. ze za studena je kolem auta mrak dymu, kdyz prudko pridas.... aspon doufam ze je to jen tou zimou... predtim mi to nedelalo nic, kdyz bylo tepleji
1, rychlo sa straca
2, nijako nesmrdi
kdezto mrak z olejoveho dymu stoji vo vzduchu a smrdi po oleji, samozrejme......