Stránka 3 z 3

Napsal: 14.11.2004, 16:16
od swed
Tak jsem v?era rozjel auto s novým turbem. Každopádn? se mi zlepšil tlak olele vým?nou olejového ?erpadla-až to nafotím tak se budete asi všici divit jak to mohlo být v motoru...v?le,vysoustružené rýhy a prorvaný koš sání oleje na ?erpadle.Ale mám n?kolik dotaz?...

1)Kde se nachází relief valve-ventil p?es který jde olej do turba...(m?la by to zase být klasika co je na olej.?erpadle...pružina+kuli?ka...ale p?esnou funkci neznám)
2)asi už pot?etí m?ním vodu a mám ji zase po?ádn? zakaleonu do rezava...vím že minulý motor byl celej zakalenej a vše jsme se snažili vypláchnout když jsme to použili v novém motoru..ale stejn?....jasn? v topení kal asi z?stal..ale kolikrát to mám ješt? vypoušt?t...a navíc po dojetí a vypnutí motoru mi voda jakoby pulzije...zvedá se a snižuje hladina v chladi?i.....
3)kolik m?že být tak v?le lopatek turba.dnes jsem to kontroloval..je tam asi 0,5mm dohromady a tla?í mi to 0.9 baru...jenže p?i vyto?ení na volnob?h na 6000 v?era šel olejový modrý kou? z výfuku :x

Napsal: 15.11.2004, 08:07
od raddy
swed píše:Tak jsem v?era rozjel auto s novým turbem. Každopádn? se mi zlepšil tlak olele vým?nou olejového ?erpadla-až to nafotím tak se budete asi všici divit jak to mohlo být v motoru...v?le,vysoustružené rýhy a prorvaný koš sání oleje na ?erpadle.Ale mám n?kolik dotaz?...

1)Kde se nachází relief valve-ventil p?es který jde olej do turba...(m?la by to zase být klasika co je na olej.?erpadle...pružina+kuli?ka...ale p?esnou funkci neznám)
2)asi už pot?etí m?ním vodu a mám ji zase po?ádn? zakaleonu do rezava...vím že minulý motor byl celej zakalenej a vše jsme se snažili vypláchnout když jsme to použili v novém motoru..ale stejn?....jasn? v topení kal asi z?stal..ale kolikrát to mám ješt? vypoušt?t...a navíc po dojetí a vypnutí motoru mi voda jakoby pulzije...zvedá se a snižuje hladina v chladi?i.....
3)kolik m?že být tak v?le lopatek turba.dnes jsem to kontroloval..je tam asi 0,5mm dohromady a tla?í mi to 0.9 baru...jenže p?i vyto?ení na volnob?h na 6000 v?era šel olejový modrý kou? z výfuku :x
1, neviem a netusim
2, preplachuj a preplachuj, ja som tam tiez mal bordel a trvalo to kym vsetok vysiel. pulzovanie je normalne, ako chladne voda, zmensuju sa vzduchove bubliny (vzdy su tam nejake) a tym sa hybe hladina vody, ja mam v nadrzke vzdy viac vody ked je tepla.....
3, vole by maly byt tych 0.5mm hore dole a najlepsie ziadna dopredu/dozadu, ale dobre vole nemusia znamenat ze olejove tesnenia su tiez dobre, vole su vymedzene loziskami...

Napsal: 15.11.2004, 16:33
od doublejay
...ad 3) tak tak, moje turbo nemelo prakticky zadne vule, ale po zahrati na volnobeh sel dym z vyfuku a pri vytoceni na 6000 a pusteni plynu to modre baflo...

Napsal: 15.11.2004, 17:57
od swed
no jo ale to turbo ma najeto 300km..??? a p?i první zkušební jízd? pár kilometr? jsme zastavili a zkusili vyto?it motor jeslti nejde modrý dým a nic.....:O(( ???

Napsal: 15.11.2004, 19:19
od Petr
ta zima ted zpusobuje. ze za studena je kolem auta mrak dymu, kdyz prudko pridas.... aspon doufam ze je to jen tou zimou... predtim mi to nedelalo nic, kdyz bylo tepleji

Napsal: 16.11.2004, 08:02
od raddy
Petr píše:ta zima ted zpusobuje. ze za studena je kolem auta mrak dymu, kdyz prudko pridas.... aspon doufam ze je to jen tou zimou... predtim mi to nedelalo nic, kdyz bylo tepleji
Je to mrak vodnej pary a oproti dymu z oleja ma dva rozdiely:
1, rychlo sa straca
2, nijako nesmrdi

kdezto mrak z olejoveho dymu stoji vo vzduchu a smrdi po oleji, samozrejme......

Napsal: 16.11.2004, 12:00
od Petr
Takze asi tak, jako jsme videli tehdy po sraze, v Brne u Sprintera ? :lol:

raddy píše:
Petr píše:ta zima ted zpusobuje. ze za studena je kolem auta mrak dymu, kdyz prudko pridas.... aspon doufam ze je to jen tou zimou... predtim mi to nedelalo nic, kdyz bylo tepleji
Je to mrak vodnej pary a oproti dymu z oleja ma dva rozdiely:
1, rychlo sa straca
2, nijako nesmrdi

kdezto mrak z olejoveho dymu stoji vo vzduchu a smrdi po oleji, samozrejme......

Napsal: 16.11.2004, 14:48
od raddy
Petr píše:Takze asi tak, jako jsme videli tehdy po sraze, v Brne u Sprintera ? :lol:

raddy píše:
Petr píše:ta zima ted zpusobuje. ze za studena je kolem auta mrak dymu, kdyz prudko pridas.... aspon doufam ze je to jen tou zimou... predtim mi to nedelalo nic, kdyz bylo tepleji
Je to mrak vodnej pary a oproti dymu z oleja ma dva rozdiely:
1, rychlo sa straca
2, nijako nesmrdi

kdezto mrak z olejoveho dymu stoji vo vzduchu a smrdi po oleji, samozrejme......
to bol extrem, ale ako priklad posluzi:)))