d?lal sem si srandu samozdr?jm?
já te? ?eším p?epínání ?ip?. n?co takovýho, nemáte to už n?kdo at se stim nese..
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... 34405&rd=1
Raddyho elektronicky boost controler -part 2
len male zamyslenie od cloveka, ktory zacina tusit o com su mapy v ECU:Hynek píše:d?lal sem si srandu samozdr?jm?
já te? ?eším p?epínání ?ip?. n?co takovýho, nemáte to už n?kdo at se stim nese..
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... 34405&rd=1
prepinanie cipov je fajn, ale moj nazor je, ze je takmer uplne zbytocne,totiz:
v nasom pripade cip neriadi tlak turba. cely problem s tlakom turba spociva na 90% v oktanovom cisle benzinu a predzapalom. staci ti jeden dobre urobeny cip na dane turbo v aute a moznost menit max. tlak turba. Ked zvysis tlak turba, mas vyssi vykon ale musis tankovat iny benzin. Ak by si chcel riesit vyssi tlak turba len cipom a tankovat stale rovnaky (lacnejsi) benzin, cip re vyssi tlak by musel brutalne potlacat predzapal co znamena nizsi vykon a eliminuje zvyseny tlak turba ale stale mas vyssie opotrebenie motora a turba vplyvom vyssieho tlaku, ale adekvatny vykon nie.
Preto nema velky vyznam mat 2 cipy, ale mat jeden cip dobre urobeny, moznost nastavovania max. tlau turba a vediet aky benzin pre aky tlka potrebujem.Moj nazor.....