Stránka 3 z 4
Napsal: 26.01.2006, 11:28
od dave
Goodziller píše:Dave: Ja Te tu taky vitam, i kdyz nejsem mazak jako vetsina ostatnich. Dvoukilo mam jen chvilku, dokonce kdyz jsem ho kupoval, tak jsem dost uvazoval o tom co mas ted ty, akorat se mi pro nej nechtelo do brna a shanel jsem s motorem po generacle.
Dobres udelal, ze jsi ho nekoupil. Zatim jen opravuju - elektrika, prevodovka, motor.
Ale ted uz to zas bude snad chvilku jezdit.
Napsal: 26.01.2006, 11:33
od blázen
pokud opravuješ tak neřeš tyhle věci o rychlosti,.. poděl se snáma spíš o závady, pomužem je odstranit
Napsal: 26.01.2006, 11:35
od Goodziller
dave píše:Goodziller píše:Dave: Ja Te tu taky vitam, i kdyz nejsem mazak jako vetsina ostatnich. Dvoukilo mam jen chvilku, dokonce kdyz jsem ho kupoval, tak jsem dost uvazoval o tom co mas ted ty, akorat se mi pro nej nechtelo do brna a shanel jsem s motorem po generacle.
Dobres udelal, ze jsi ho nekoupil. Zatim jen opravuju - elektrika, prevodovka, motor.
Ale ted uz to zas bude snad chvilku jezdit.
No ja si ho privezl z Hradce a prvni co, tak sel motor ven, pak palice, ulamane kabely, nekde mi habruje kardan(nebo prevodovka), rezne mi cumak, predni naraznik na vymenu, atd... Taky do toho vrazim vsechny svoje prachy.
Napsal: 26.01.2006, 11:36
od dave
blázen píše:pokud opravuješ tak neřeš tyhle věci o rychlosti,.. poděl se snáma spíš o závady, pomužem je odstranit
Jo, to by byla parada, chlapi. Ale ja jdu cestou nejmensiho odporu - zajedu s tim do servisu a oni mi to opravi / vymeni. Jak jsem rikal, nepatrim mezi vas, haha.
Ted mi napr. odesel motor - ztrata laku ve trech valcich - tak jsem ho nechal vymenit a doufam, ze ten novej (vite jak novej) bude lepsi. Uvidime.
Jinak, Blazne, fajn fotka - pekny okoli auta
Napsal: 26.01.2006, 11:38
od blázen
ty si stejne prase jak ostatni...ta fotka
jinak jedna rada v servise bych si nechal na dvoukile udělat jedinou věc a to pehodit gumy,..viš jak to myslim
Napsal: 26.01.2006, 11:39
od Kentoya
dave
jinak ber to tak že dvoukilo je sporták a proto 180/5000 a ostatní auta pro rodinu 180/3500, jde o to, že při těch 5000 je turbo okolo fullbostu a zkus tomu rodinnýmu autu při 180 šlápnout na plyn jak se ti bude předjíždět a dvoukilu jestli to nebude náhodou lepší
proto stále tvrdím že 6 je ideální řešení
Napsal: 26.01.2006, 11:43
od Kentoya
jinak si myslím že u dvoukila jsou otáčky od 4000 do 5300 ideální pro motor
Napsal: 26.01.2006, 11:50
od dave
blázen píše:ty si stejne prase jak ostatni...ta fotka
jinak jedna rada v servise bych si nechal na dvoukile udělat jedinou věc a to pehodit gumy,..viš jak to myslim
Proc? Ja myslel ten les a travu, samozrejme. Tvoje dlouhy nohy me nezajimaj.
Kentoya píše:jinak ber to tak že dvoukilo je sporták a proto 180/5000 a ostatní auta pro rodinu 180/3500, jde o to, že při těch 5000 je turbo okolo fullbostu a zkus tomu rodinnýmu autu při 180 šlápnout na plyn jak se ti bude předjíždět a dvoukilu jestli to nebude náhodou lepší
proto stále tvrdím že 6 je ideální řešení:
Ale, tohle je jasny, kdyz potrebuju nekoho naprat, tak zvednou svou linou pracku a vrazim tam ctyrku. Myslim, ze tocit nekolik hodin 5000 otacek, kdyz clovek nekam cestuje, zadnymu motoru dobre nedela (nazor laika).
Goodziller píše:No ja si ho privezl z Hradce a prvni co, tak sel motor ven, pak palice, ulamane kabely, nekde mi habruje kardan(nebo prevodovka), rezne mi cumak, predni naraznik na vymenu, atd... Taky do toho vrazim vsechny svoje prachy.
Hmm, tak koukam, ze nejsem jedinej. Je mi nas obou lito.
Napsal: 26.01.2006, 11:50
od raddy
Kentoya píše:jinak si myslím že u dvoukila jsou otáčky od 4000 do 5300 ideální pro motor
pre motor mozno, ale ja by som zrejme potreboval pampers keby som mal castejsie jazdit v tychto otackach
Napsal: 26.01.2006, 11:51
od blázen
Napsal: 26.01.2006, 12:07
od Goodziller
2Dave: Nemohl bys dat nejakej link na ty svetla co na tom mas?? Docela by me zajimalo jak je to udelany a jak to vypada z blizka.
Napsal: 26.01.2006, 12:25
od dave
Goodziller píše:2Dave: Nemohl bys dat nejakej link na ty svetla co na tom mas?? Docela by me zajimalo jak je to udelany a jak to vypada z blizka.
Bejt tebou bych na to kaslal. Je to horsi nez lepsi. Ja osobne si tam asi necham dat zase normalni svetla. Link je tady:
http://www.tuningxcars.com/members/smas ... ing012.jpg
Neni to sice posledni varianta - Smash tam dal jiny dalkovy, ale stejne... Navic se svetla nezaviraji, protoze se ty novy nevejdou dovnitr.
Napsal: 26.01.2006, 15:51
od Caizi
blázen píše:ty si stejne prase jak ostatni...ta fotka
jinak jedna rada v servise bych si nechal na dvoukile udělat jedinou věc a to pehodit gumy,..viš jak to myslim
Myslím že v českých servisech dvoukilu stejně nikdo nerozumí...rozumí tomu jen takoví mazáci co to auto mají rádí a věnujou mu většinu svého času..
Napsal: 26.01.2006, 15:55
od Caizi
Kentoya píše:jinak si myslím že u dvoukila jsou otáčky od 4000 do 5300 ideální pro motor
ja bych ty otáčky stejně vubec neřešil..prostě je to sporťák a výsoké otáčky by mu neměli dělat přece žádný problém..pokud budeš zahřívat motor tak jak máš a necháš turbo vždycky správně vychladnout tak si myslím že můžeš jezdit 2000-6800 otáček naprosto bez nějakých obav že by ti měl motor kleknout...měl by být prostě na to dělaný...ja třeba jezdim skoro furt do plných a nijak se mi to neprojevilo na funkčnost...
ale je to jen můj názor takže to nechám na tobě..
Napsal: 26.01.2006, 16:17
od Ondrey
Dave.. moje připomínka v žádným případě nebyla pruda..
byla to jen a jen připomínka k tomu, že nejdřív začínáš řešit blbosti a ne důležitý věci, který ti - podle tvých slov - na autě odcházejí.. :-)
To, že SXko točí při 180ti kolem 5ti tisíc je fakt úplně normální a není to nijak na škodu... tím přehodnocením stylu jízdy jsem myslel to, že bys - když ti vadí vysoký otáčky - měl jezdit po dálnici pomaleji...
tak kolem sebe hned nekopej a chápej přátelský pošťouchnutí.. :-)
(btw. - nemůžu si pomoct, ale fakt nevěřím, že atmo passat točí při 180ti km/h 3.500 otáček... to netočí ani VR6 s automatem.. :-) )