Stránka 3 z 8

Napsal: 12.03.2007, 21:40
od Kentoya
OPISUJEM

ŽIACI OPÍŠTE MI V KRATKOSTI ČO JE TO MILLEROV CYKLUS :D

JSEM PRVNÍ A VYHRÁL JSEM :-D :-D :-D :-D :shock: :P :oops: :evil: :twisted: :roll: :-D :-) :? :lol: 8)

Napsal: 12.03.2007, 22:16
od Steve
pozdní zavírání sacích ventilů...
my co nečtem knížky používáme "google" :smt024 :smilebox:

Napsal: 12.03.2007, 22:33
od Kentoya
dnes rekord 20 doručených soukromých zpáv :-D

Napsal: 12.03.2007, 22:46
od NISMOO7
MOMENTÍK :D

TAK ŽÁKU KENTOYA NEMALUJTE ZAS PO LAVICI A SOUSTŘEĎTE SE!!!!!
UZAVÍRÁNÍ A OTEVÍRÁNÍ VíFUKOVéHO VENTILU ZUSTáVA PRAKTICKY SHODNé S JINíMI TIPY MOTORU KOMPRESNí POMER V EXPANZNíM ZDVIHU, KTERí URčUJE VýKON MOTORU. JDE TEDY O TZV. MILEROV CYKLUS,PRI KTOROM MUSí BYT DO VALCE DODáNA NáPLN PRO OBJEM V EXPANZNíM ZDVIHU &PROTO JE PLNíCI TLAK VYSOKý. MOTOR S MILLEROVIM CYKLEM DODáVA SROVNATELNý VýKON JAKO MOTOR S ATMOSFERICKýM PLNENíM, KTORý Má OBSAH ASI JEDEN A POL VAčší. ZMENšENí OBSAHU MOTORU SE PROJEVí NA USPORE PALIVA I NA EMISýCH co2.oKAMžIK UZAVRENí SACíHO VENTILU OVLIVNUJE ZHODUJíCíM ZPUSOBEM PLNENí VáLCE V ZVISLOSTI NA OTáčKáCH MOTORU.pROTOžE VENTIL JE UZAVíRAN Až ZA DOLNí úVRATí PíSTU PO SACíM ZDVIH, DOSáHNE SE SETRVAčNOSTí SLOUPCE čERSTVé SMESI PRIDAVNéHO PLNENí VáLCE. UčINEK PLNENí JE TíM VATší, číM RYCHLEJI PLYN PROUDí, TEDY číM VYšší JSOU OTáčKY MOTORU. NAOPAK PRI NIžšíCH OTáčKáCH JE VýHODNEJší DRíVEJší UZAVíRANí, ABY NEDOCHáDZELO K VYTLAčENí čáSTI NáPLNE ZPET DO SACíHO POTRUBí.

Napsal: 12.03.2007, 22:55
od NISMOO7
FRELON BOL SI SKORO TAM POJDEŠ DO NITRY? A KENTOYA TY SI OPISOVAL HEHE

Napsal: 12.03.2007, 22:58
od Kentoya
však si napsal opíšte, tak som to opísal he he

Napsal: 12.03.2007, 23:06
od NISMOO7
KENTOYA KENTOYA....... PODEJTE MŇE PÉRO.......... ZA 3,NEVA DÁME V NITRE HEHEHEHEHEEH :smt078

Napsal: 12.03.2007, 23:24
od Steve
NISMOO7 píše:POJDEŠ DO NITRY?
rád bych,jsem ale z Plzně,takže trochu z ruky :( ... a navíc teď vrcholí mé studium,takže čas nemam ani na svoje auto. jinak bych rád přijel,hlavně pokud bych viděl nějaké pěkné tří kilo...když jsem seděl prvně v Adnerovo tak jsem se málem pochcal a to jsem v něm jěště nejel! :hello2: :iroc:

jinak jěště o Millerově cyklu: http://www.tuning.cz/article/0052/miller-cycle

Napsal: 12.03.2007, 23:28
od NISMOO7
no tak sa teš na moje ale ja ho chcem mať na sposob nemeckého tuningu
a to z vonku originál zvnútra strašna potvora ,mne sa doteraz páči nenápadné prekvapenie :D

Napsal: 12.03.2007, 23:35
od Steve
NISMOO7 píše:no tak sa teš na moje ale ja ho chcem mať na sposob nemeckého tuningu
a to z vonku originál zvnútra strašna potvora ,mne sa doteraz páči nenápadné prekvapenie :D
:thumbleft: souhlas, ale nesmí chybět pěkný kola a pořádnej vejfuck!

Napsal: 12.03.2007, 23:43
od NISMOO7
ináč admin martin nás zdrbal...........že si nemáme robiť z forumu chat..... :?

Napsal: 13.03.2007, 07:49
od Martin_534
v pokecu si kecejte jak chcete i když psát 20-30 příspěvků za den, který jsou naprosto o ničem mi přijde zbytečný - že jo, nismo :jerk: , ale v ostatních sekcích se snažte držet tématu :wink:

Napsal: 13.03.2007, 08:37
od blázen
Martin_534 píše:v pokecu si kecejte jak chcete i když psát 20-30 příspěvků za den, který jsou naprosto o ničem mi přijde zbytečný - že jo, nismo :jerk: , ale v ostatních sekcích se snažte držet tématu :wink:
souhlas bez chatování to tu funguje Xlet spolehlivě tak z toho nedělejme bordel, když pak něco hledám, je to jako hledat kus ovesné vločky v hromadě hoven

Napsal: 13.03.2007, 21:38
od NISMOO7
ok berem.. :wink:

Napsal: 13.03.2007, 21:48
od Kentoya
jinak pokud budu mít náladu, tak tento čtvrtek pojedu do prahy a možná se otočím v plzni u adnera do pátku