Stránka 3 z 8

Napsal: 13.03.2007, 23:57
od NISMOO7
tí japonský magory zvečšujú ešte aj mazacie otvory v prevodovkách .....napr sunny nissan,odchádzali 5,lebo nemali maz,kanál až po 3 ROKOCH HO TAM VYVŔTALI.... :D

Napsal: 14.03.2007, 00:05
od Kentoya
NISMOO7 píše:počuj ale ten mály smradík za studena ma sere! ale potom je cítit len paru a benzín keď sa zohreje a je to ok!,je to určite tou rozťažnosťou piestu,srať na to/niečo za niečo v tomto prípade -hmotnosť piestov/ a ten tlak je len tak tak na hrane max udávajú okolo 12 bar,kompres je 8,6 myslím že sa dá s tim trochu čarovať tak je to naschvál :wink: kecajme trochu o tomto probléme- :D
otázka je co na to říká olej a o kolik se zvýšil tlak v bloku oproti serii, když písty za studena jsou volnější, ale myslím si že to nebude nic hrozného, akorát bych měnil olej o 1000 dřív, pokud jen popojíždíš, a pokud jezdíš dlouhý trasy tak je to jedno

komprese by měla okolo 1/8,5 při rovných pístech, tady musíš mít statickou už okolo1/10, tak opatrně s tlakem tureb, bezpečná hranice bude končit okolo 1 bar, nebezpečná s přesným naladěním motoru okolo 1,8 bar, ale to už budou mít písty problémy se životností a ojnice se budou ohýbat, takže kdybych ten motor měl nechat odbrzdit, tak bych šel do 1,3 bar, kde už bude výkon nad 500 kobyl

Napsal: 14.03.2007, 00:07
od adner
NISMOO7 píše:kenoya kamaráde ale toto niesu kované. hliník -polimer do 480 ps../držia aj viec-jebnú až pri 560 PS a tlaku 1 28 bar/odľa skúsenosti-vydržia dosť../lahšie sú a to sa podrž o 300 g na kus!!!!,na kované dávame 0,82-0,98 podľa válcu /nikasil a tak./tam sú iné.
nevím,kde ses tohle dozvěděl,ale písty na z32 jsou kované jistojistě,jako vše od wiseka http://www.wiseco.com/Presentations/WPF ... Manual.htm tady je jejich technologie,ale pokud víš něco,co nevím,sem s tím.že jsou lehké je hrozný maso-někde jsem tam viděl i výpočet,kolik ušetříš posuvných hmot v přepočtu na otáčky a kila

Napsal: 14.03.2007, 00:09
od NISMOO7
MÁM PRIPRAVÉNÉ VECI NA CCA 400 ps,tlak turieb je udaný 0,98, viac nechcem mohlo by to biť v povolenej hranici

Napsal: 14.03.2007, 00:10
od NISMOO7
tlak oleja je v presnej norme ako u nového orig.fabrickeho motoru :D

Napsal: 14.03.2007, 00:11
od Kentoya
to tak odpovídá ten výkon a bude to dostačující a šetrné kvůli výdrži motoru, já ted plním jen 0,8 bar a v létě mu dám 1,2 až 1,3 bar at to trochu sviští

Napsal: 14.03.2007, 00:14
od NISMOO7
no boli za bomba cenu a nikde neinformovali,že sú kovane ,len poznámka superpiston set,coated polymer 300ZX twinturbo, a kované piesty vyzerajú trochu inak a dokonca majú večšiu váhu adner

Napsal: 14.03.2007, 00:17
od NISMOO7
fúha!to chcem videť , to musí byt nárez!!keď som mal 200 sx tak som bol smutný neboli peniaze ani ich tu tolko nebolo a hovno som o tom vedel :)

Napsal: 14.03.2007, 00:18
od adner
NISMOO7 píše:MÁM PRIPRAVÉNÉ VECI NA CCA 400 ps,tlak turieb je udaný 0,98, viac nechcem mohlo by to biť v povolenej hranici
poslední dva roky jezdím 1.3 bar na stock střevech bez problému. :wink: Nad 5 tisíc už turba umíraj,ale použitelné otáčky 2500-5200 naprosto dostačují.Krouťák je ovšem strašlivej.

Napsal: 14.03.2007, 00:20
od NISMOO7
pohode zvládajú 0,98 bar

Napsal: 14.03.2007, 00:21
od mike
no ty novy pisty a con rods sou jak pericko oproti originalnim )) tak jak rikal ander

Napsal: 14.03.2007, 00:22
od Kentoya
jj guru adner brutal horse power

Napsal: 14.03.2007, 00:24
od adner
NISMOO7 píše:no boli za bomba cenu a nikde neinformovali,že sú kovane ,len poznámka superpiston set,coated polymer 300ZX twinturbo, a kované piesty vyzerajú trochu inak a dokonca majú večšiu váhu adner
no to už se tu asi řešilo,záleží na materiálu a na způsobu stlačení.Třístovkový wiseka jsem ještě v ruce neměl,ale co si pamatuju,tak vždycky byly tak o cca čtvrtinu menší na objem materiálu,než origo.

Napsal: 14.03.2007, 00:24
od NISMOO7
ale na úkor rozťažnosti materiálu ten problém?že musí byť večšia vúle,a za studena trochu bafká.... :D úkor na úkor adner čo ty na to?
:?

Napsal: 14.03.2007, 00:29
od NISMOO7
to je pravda :? a dokonca mazacie kanály na dne piestu boli trochu iné...,a dosť velký problém sú chladiace trisky z oil gallery ,ktoré chladia dná piestov nad 60 000 mil sa upchávajú a preto vzniká večšina problémov....ževraj , no ja som mal z 3 ,2 ucpaté a fest :!: