Stránka 3 z 4

Napsal: 26.03.2007, 06:34
od Idaho
váša píše:
Kytt píše:Nemáš víc fotek ? A jak ste pořešili mazání turba a vodu . Chtěli bychom něco podobnýho udělat na 100nx
Turbo je mazáno klasicky jako u auta s turbem, je pouze chlazené olejem, s vodou se nedělalo nic. Jinak musím vyřešit řídící jednotku, mám teď totiž moc vzduchu a málo paliva a tímpádem auto nefunguje zcela podle mých představ. Budeme měnit palivovou pumpu a zřejmně dojde na regulátor tlaku paliva, a pak se uvidí jak se bude motor chovat. Momentálně se orig. řídící jednotka sama upravila na chod s turbem, lépe řečeno chová se to jako turbomotor, do 3 tisíc nic pak nastoupí výkon a v 5 tis, se motor zblázní. Předtím auto jelo v podstatě stejnou křivkou... Bude to chvíli asi trvat jelikož došly finance než se k něčemu dostanu, ale určitě chci aby to jezdilo opravdu kvalitně a ne jen že jede...
kdyžtak na doladění smesi bych tu měl APEXi Neo, nevyzvednuté od zákazníka za velice rozumnou cenu :) pro ttakovouhel uchylárnu, dám klidně trošku slevičku výměnou za reference :) - více info v SZ

Napsal: 27.03.2007, 06:28
od mikyc

Napsal: 27.03.2007, 06:46
od mikyc
kouknete na jeho videa ma tam i tu almeru http://www.youtube.com/profile_videos?user=jpsr20det
a neprehlednete tohle http://www.youtube.com/watch?v=subTJQr-aPM :-D

Napsal: 27.03.2007, 09:40
od Kytt
váša píše:
Kytt píše:Nemáš víc fotek ? A jak ste pořešili mazání turba a vodu . Chtěli bychom něco podobnýho udělat na 100nx
Turbo je mazáno klasicky jako u auta s turbem, je pouze chlazené olejem, s vodou se nedělalo nic. Jinak musím vyřešit řídící jednotku, mám teď totiž moc vzduchu a málo paliva a tímpádem auto nefunguje zcela podle mých představ. Budeme měnit palivovou pumpu a zřejmně dojde na regulátor tlaku paliva, a pak se uvidí jak se bude motor chovat. Momentálně se orig. řídící jednotka sama upravila na chod s turbem, lépe řečeno chová se to jako turbomotor, do 3 tisíc nic pak nastoupí výkon a v 5 tis, se motor zblázní. Předtím auto jelo v podstatě stejnou křivkou... Bude to chvíli asi trvat jelikož došly finance než se k něčemu dostanu, ale určitě chci aby to jezdilo opravdu kvalitně a ne jen že jede...

Dík zarady .Já myslím že v tý stovce je úplně stejnej motor aspon podle fotek . Takže by to mělo být potstatě stejné :D

Napsal: 27.03.2007, 20:10
od váša
mikyc píše:kouknete na jeho videa ma tam i tu almeru http://www.youtube.com/profile_videos?user=jpsr20det
a neprehlednete tohle http://www.youtube.com/watch?v=subTJQr-aPM :-D
Podle zvuku to snad ani nezní jako turbo, ale podle budíku tam teda rve fakt hodně!!!! a hlavně tam má dost elektroniky, na to si já ještě musím počkat.... :( ale jinak na to že dal imprezu, tak mu to musí rvát fakt slušně...!!!! já se dneska honil s mercedesem compressorem, chvilku jsem ho dával ale nad 120 už nemám šanci :D

Starouši...

Napsal: 28.03.2007, 19:36
od Morpheus
Počkej,až to všechno doladíme, pak compressor uvidí!!!

Re: Starouši...

Napsal: 04.04.2007, 16:21
od váša
No tak se objevil první problém..... valí mi olej z Turba přímo do sání.... Frajer co mi prodával turbo (měl 4 mohli jsme si vybrat) tvrdí, že všechny byly ok a ,že už slouží.... nevím jestli to je problém turba protože mi tvrdí, že to je kompresí motoru, který není na turbo stavěný... Takže nevím co si z toho mám vybrat... Nevalí to nějak moc, ale zřejmně při vyšších otáčkách to někde prosakuje... buď turbo nebo je špatný mazání a tlačí tam až moc oleje...... Jelikož je až u váhy vzduchu olej, tak to tipuju na špatný turbo.... :(

Re: Starouši...

Napsal: 04.04.2007, 16:23
od váša
ještě zkontroluju kolik asi uniklo oleje.... mám najeto cca asi 1000 km po montáži turba, tak jsem zvědav.. :? ...

Napsal: 04.04.2007, 22:07
od Kentoya
olej do turba musí jít přes retriktor, ale jeho velikost nevím

Napsal: 04.04.2007, 22:38
od adner
1.6 mm

Napsal: 04.04.2007, 22:48
od Kentoya
díky rendo

a proto ti to sere olej do sání a navíc turbo brzy odejde

Napsal: 04.04.2007, 22:50
od mikyc
ad restriktor;zalezi na tom jestli je kluzny nebo kulickovy turbo - treba tady http://sr20forum.com/showthread.php?t=1 ... restrictor

Napsal: 05.04.2007, 06:55
od raddy
v obidvoch pripadoch musi ist olej do turba cez restriktor. kazde turbo, ci klzne alebo gulickove ma predpisany prietok oleja. Ak to tam tlacis priamo bez restriktora (vacsi u klznych, mensi u gulickovych) tak olej nestaci stekat cez labyrint a je vytlacany cez tesnenia.

Podobne priznaky vzniknu kvoli problemom s odvodom oleja samospadom do vane, ci uz kvoli zahn utej hadicke alebo pretlaku vo vani.

Napsal: 05.04.2007, 10:20
od adner
+ pokles tlaku v systému :!:

Napsal: 05.04.2007, 13:42
od váša
adner píše:+ pokles tlaku v systému :!:
Kentoya.... hm kde ho seženu??? Jo a je to pro každý turbo jiný nebo tak jak jste psali těch 1,6...? Budu muset asi zajet za tím známým.....jinak ten restriktor se potom montuje kam??? Mám tam momentálně jen průtokové oko... :?
angličtina mi zas tak dobře nejde..... :cry: