Stránka 3 z 4
Napsal: 26.03.2007, 06:34
od Idaho
váša píše:Kytt píše:Nemáš víc fotek ? A jak ste pořešili mazání turba a vodu . Chtěli bychom něco podobnýho udělat na 100nx
Turbo je mazáno klasicky jako u auta s turbem, je pouze chlazené olejem, s vodou se nedělalo nic. Jinak musím vyřešit řídící jednotku, mám teď totiž moc vzduchu a málo paliva a tímpádem auto nefunguje zcela podle mých představ. Budeme měnit palivovou pumpu a zřejmně dojde na regulátor tlaku paliva, a pak se uvidí jak se bude motor chovat. Momentálně se orig. řídící jednotka sama upravila na chod s turbem, lépe řečeno chová se to jako turbomotor, do 3 tisíc nic pak nastoupí výkon a v 5 tis, se motor zblázní. Předtím auto jelo v podstatě stejnou křivkou... Bude to chvíli asi trvat jelikož došly finance než se k něčemu dostanu, ale určitě chci aby to jezdilo opravdu kvalitně a ne jen že jede...
kdyžtak na doladění smesi bych tu měl APEXi Neo, nevyzvednuté od zákazníka za velice rozumnou cenu
pro ttakovouhel uchylárnu, dám klidně trošku slevičku výměnou za reference
- více info v SZ
Napsal: 27.03.2007, 06:28
od mikyc
Napsal: 27.03.2007, 06:46
od mikyc
Napsal: 27.03.2007, 09:40
od Kytt
váša píše:Kytt píše:Nemáš víc fotek ? A jak ste pořešili mazání turba a vodu . Chtěli bychom něco podobnýho udělat na 100nx
Turbo je mazáno klasicky jako u auta s turbem, je pouze chlazené olejem, s vodou se nedělalo nic. Jinak musím vyřešit řídící jednotku, mám teď totiž moc vzduchu a málo paliva a tímpádem auto nefunguje zcela podle mých představ. Budeme měnit palivovou pumpu a zřejmně dojde na regulátor tlaku paliva, a pak se uvidí jak se bude motor chovat. Momentálně se orig. řídící jednotka sama upravila na chod s turbem, lépe řečeno chová se to jako turbomotor, do 3 tisíc nic pak nastoupí výkon a v 5 tis, se motor zblázní. Předtím auto jelo v podstatě stejnou křivkou... Bude to chvíli asi trvat jelikož došly finance než se k něčemu dostanu, ale určitě chci aby to jezdilo opravdu kvalitně a ne jen že jede...
Dík zarady .Já myslím že v tý stovce je úplně stejnej motor aspon podle fotek . Takže by to mělo být potstatě stejné
Napsal: 27.03.2007, 20:10
od váša
Podle zvuku to snad ani nezní jako turbo, ale podle budíku tam teda rve fakt hodně!!!! a hlavně tam má dost elektroniky, na to si já ještě musím počkat....
ale jinak na to že dal imprezu, tak mu to musí rvát fakt slušně...!!!! já se dneska honil s mercedesem compressorem, chvilku jsem ho dával ale nad 120 už nemám šanci
Starouši...
Napsal: 28.03.2007, 19:36
od Morpheus
Počkej,až to všechno doladíme, pak compressor uvidí!!!
Re: Starouši...
Napsal: 04.04.2007, 16:21
od váša
No tak se objevil první problém..... valí mi olej z Turba přímo do sání.... Frajer co mi prodával turbo (měl 4 mohli jsme si vybrat) tvrdí, že všechny byly ok a ,že už slouží.... nevím jestli to je problém turba protože mi tvrdí, že to je kompresí motoru, který není na turbo stavěný... Takže nevím co si z toho mám vybrat... Nevalí to nějak moc, ale zřejmně při vyšších otáčkách to někde prosakuje... buď turbo nebo je špatný mazání a tlačí tam až moc oleje...... Jelikož je až u váhy vzduchu olej, tak to tipuju na špatný turbo....
Re: Starouši...
Napsal: 04.04.2007, 16:23
od váša
ještě zkontroluju kolik asi uniklo oleje.... mám najeto cca asi 1000 km po montáži turba, tak jsem zvědav..
...
Napsal: 04.04.2007, 22:07
od Kentoya
olej do turba musí jít přes retriktor, ale jeho velikost nevím
Napsal: 04.04.2007, 22:38
od adner
1.6 mm
Napsal: 04.04.2007, 22:48
od Kentoya
díky rendo
a proto ti to sere olej do sání a navíc turbo brzy odejde
Napsal: 04.04.2007, 22:50
od mikyc
ad restriktor;zalezi na tom jestli je kluzny nebo kulickovy turbo - treba tady
http://sr20forum.com/showthread.php?t=1 ... restrictor
Napsal: 05.04.2007, 06:55
od raddy
v obidvoch pripadoch musi ist olej do turba cez restriktor. kazde turbo, ci klzne alebo gulickove ma predpisany prietok oleja. Ak to tam tlacis priamo bez restriktora (vacsi u klznych, mensi u gulickovych) tak olej nestaci stekat cez labyrint a je vytlacany cez tesnenia.
Podobne priznaky vzniknu kvoli problemom s odvodom oleja samospadom do vane, ci uz kvoli zahn utej hadicke alebo pretlaku vo vani.
Napsal: 05.04.2007, 10:20
od adner
+ pokles tlaku v systému
Napsal: 05.04.2007, 13:42
od váša
adner píše:+ pokles tlaku v systému
Kentoya.... hm kde ho seženu??? Jo a je to pro každý turbo jiný nebo tak jak jste psali těch 1,6...? Budu muset asi zajet za tím známým.....jinak ten restriktor se potom montuje kam??? Mám tam momentálně jen průtokové oko...
angličtina mi zas tak dobře nejde.....