Stránka 4 z 4

Napsal: 30.08.2007, 15:09
od Design
No když mysliš že je nissan sračka.To auto potrebuje péči a pamatuj si že vždy je lepší dřív než pozdeji!

Napsal: 30.08.2007, 17:18
od blázen
řetěz vydrží,mění se až se vytahá.. já ho měl na KA24 210tis km a nebyl ani vytahaný

Napsal: 30.08.2007, 17:55
od otasTM
my máme na SRku najeto cca 170tis a řetěz zatim nejeví žádný známky opotřebení...... ale v bližší době bych to pro jistotu stejně vyměnil 8) rači...

...

Napsal: 30.08.2007, 22:32
od Harryp
Ale pánové...Nechte ty řetězy na pokoji...P10 mý sestřenky má 510 tkm,řetěz původní,a to je,tuším,též SR20DE...Můj naftovej Laurel má na řetězu zhruba 700 tkm a měnil jsem mu jen šponovák a lyžinu...A to jenom proto,že jsem to měl venku a jsem hysterka,příště už ne.A hlavně,JAKEJKOLIV řetěz koupenej dejme tomu za litr,je podezřelej.Pokud nerachtá,správně dosedá NOVEJ šponovák,tak ho nechte žít.Pokud začne rachtat,poznáte to.Zatím jsem u žádnýho starýho krámu řetěz nemusel měnit ani náhodou,a to jsme v dimenzích třiceti let a statisíců km.Jo,jednou jo,když šikulové přimáčkli šponovák za kolo...Nissan není Mercedes,soudruzi,myslete na to... :D 8) Amen.

Napsal: 30.08.2007, 23:47
od Martin_534
Design píše:No když mysliš že je nissan sračka.To auto potrebuje péči a pamatuj si že vždy je lepší dřív než pozdeji!

mě se líbí jak 16ti letej kluk poučuje Karla, jak se má chovat k autu ...
... internet je hrozná věc 8)

promiň, ale rejpnout jsem si prostě musel

Napsal: 31.08.2007, 20:14
od Fire
:lol: :lol: :lol: