Stránka 4 z 4
Re: S12-v obecnosti
Napsal: 16.08.2008, 16:02
od yHCov
driftak píše:otor píše:che heé
tak to je mazec..už jsem to vid nekdy videl..
ta moje čadila jen z vyfuku
jj zistoval som, co to moze byt. Myslel som ze iba olej. Ale dymi to furt, a olej uz netece. :-D (teraz to dymi omnoho menej) A nasiel som zmieasny olej s vodou. siel z odvetravania vaciek. ale koli tomu sme (som) aj zbytocne menil turbo. Co uz. vraj oprava bude stat 12 000. (A ze na motore prdlo iba turbo). :-D
To video bylo přímo od tvýho auta?Ty si taky dobrej střelec co?!
.Sériovej systém odvětrávání hlavy se vyplatí hned zrušit,je to neskutečně debilní systém..Nejlevnější varianta je tuzink filtřík za 200 a uříznou a zavařit tu ocelovou trubku kterou je to vedený do hadice mezi afm a turbo.Lepší varianta je Oil catch tank,kterej si můžeš vyrobit vpodstatě zadarmo a vyřešit i odvětrání bloku(o tom sem psal už někde vejš,ten ventil bejvá neskutečně zanesenej)
Re: S12-v obecnosti
Napsal: 16.08.2008, 16:03
od otor
......
Re: S12-v obecnosti
Napsal: 16.08.2008, 18:10
od driftak
otor píše:když se ti míchá voda s olejem tak je v shitu tesnení pod hlavou,ne?
Moze to byt aj prasknuty blok, hlava, vydrate piestne kruzky, a oeste mnoho dalsich veci.
To yHCov: dik, skusim si nieco poriadne prestudovat, a ten otvor poslem do pi*e. Ale vodu s olejom som nasiel aj na olejovom viecku.
Edit: toho strelca som nepochopil. O motoroch bohuzial vela neviem, vsetko co viem o silviach, som sa aucil odvtedy, co vlastnime tuto S12. Moje znalosti su biedne.
Silviu mame asi rok.
A este raz Edit:
ano, je to od nasho auta. to video.
Re: S12-v obecnosti
Napsal: 16.08.2008, 18:20
od otor
.....
Re: S12-v obecnosti
Napsal: 16.08.2008, 18:23
od driftak
otor píše: osobne taky nejsem znalec ale to co je na videu je fakt uuulet..
nenechal bych to nastartovany ani vterinu natož to nechat takle hulit
?a to je fakt jako pojizdny?bo už to vypada nejak jinak..
je to pojazdne stale, a bezat by som to nenechal ani ja, ale nechal som to vdaka rade Slika, a inych (nebol to len slik), ze to moze byt olej, ktory sa tam dostal pri montovani motora, a ze to mame nechat vypait. Takze tak.
predsa dam radsej na radu inych, ked sa v tom tolko nevyznam.
Re: S12-v obecnosti
Napsal: 16.08.2008, 18:26
od otor
.....
Re: S12-v obecnosti
Napsal: 16.08.2008, 18:30
od driftak
otor píše:OT..hele..a jak se odpovida..tak abych mel u svého textu okynko zpravy na kterou odepisuju?? -to pres tu Citaci?
jj potom iba napises svoj text
pod to co tam napisane uz je.
Re: S12-v obecnosti
Napsal: 16.08.2008, 18:32
od otor
......
Re: S12-v obecnosti
Napsal: 16.08.2008, 18:38
od driftak
otor píše:driftak píše:otor píše: osobne taky nejsem znalec ale to co je na videu je fakt uuulet..
nenechal bych to nastartovany ani vterinu natož to nechat takle hulit
?a to je fakt jako pojizdny?bo už to vypada nejak jinak..
je to pojazdne stale, a bezat by som to nenechal ani ja, ale nechal som to vdaka rade Slika, a inych (nebol to len slik), ze to moze byt olej, ktory sa tam dostal pri montovani motora, a ze to mame nechat vypait. Takze tak.
predsa dam radsej na radu inych, ked sa v tom tolko nevyznam.
Aha..diky
Atedy pěkně to rozeber a zase to hezky poskladej..
Ja robim vsetko na ulici. Nemam garaz. Od konca gusta mam zabezpecenu.
Netrufam si rozoberat cely motor. Ked sa zapocuvas, je pocut skarede klepanie, co predpokladam, ze su piestne kruzky, ak tomu sa treba dostat zospodu. Takze cely motor von, cely rozobrat, vymenit a zlozit. Ale to sa potom oplati spravit celu GO
Re: S12-v obecnosti
Napsal: 16.08.2008, 18:47
od otor
......
Re: S12-v obecnosti
Napsal: 16.08.2008, 18:53
od driftak
otor píše:hm..bez garaže to neni vubec jednoduchy..
..to klepání je snad jediny co je tam slyset..to asi nebude uplna prča..
Bolo mi povedane, ze za 12k mi tipek vymeni tesnenie na hlave, a piestne kruzky. Mozem ist s nim, a uvidim ze nakupuje nove diely, a mozem sa pozerat, ako to cele sklada. ale nemam 12k.
Re: S12-v obecnosti
Napsal: 17.08.2008, 11:47
od yHCov
driftak píše:otor píše:hm..bez garaže to neni vubec jednoduchy..
..to klepání je snad jediny co je tam slyset..to asi nebude uplna prča..
Bolo mi povedane, ze za 12k mi tipek vymeni tesnenie na hlave, a piestne kruzky. Mozem ist s nim, a uvidim ze nakupuje nove diely, a mozem sa pozerat, ako to cele sklada. ale nemam 12k.
Motor v takovym stavu bych rozebral určitě celej,navíc jak se kouří z motorovýho prostoru tak ti to někde musí vytejkat ven,buď špatný těsnění pod víkem ventilů,nebo někudy z hlavy jestli je možný že by byla prasklá nebo máš naprasklou či povolenou trubičku od přívodu oleje a teče ti to na turbo,nebo voda ale to poznáš podle smradu,každopádně u takovýho motoru ti pístní kroužky nepomůžou,jestli to jde přes ně tak je taky dost možný že budeš mít vydřenej výbrus,nebo nebude mít ovalitu a tam ti žádný kroužky nepomůžou,navíc to klepání jestli to neni z hlavy šoatnou ventilovou vůlí může bejt klika (na tom videu sem toho moc neslyšel) takže přebrousit a nový šály,potom zkontrolovat olejový čerpadlo..na tom motoru může bejt takovejch věcí..a podle mě je blbost nechat si měnit to co chceš,protoře ti to týpek rozhodí a zjistí že sou minimálně v hajzlu i ty šály a bbudeš to mít ještě dražší,krom toho že se mi to nezdá jako nějaká super cena..Spíš by bylo lepší se to naučit,vydělat prachy a pak ten motor udělat celej,pokud je jedno ztoho nepřekonatelnej problém,tak bych se na takový auto vyprdnul..
Re: S12-v obecnosti
Napsal: 17.08.2008, 18:17
od driftak
yHCov píše:driftak píše:otor píše:hm..bez garaže to neni vubec jednoduchy..
..to klepání je snad jediny co je tam slyset..to asi nebude uplna prča..
Bolo mi povedane, ze za 12k mi tipek vymeni tesnenie na hlave, a piestne kruzky. Mozem ist s nim, a uvidim ze nakupuje nove diely, a mozem sa pozerat, ako to cele sklada. ale nemam 12k.
Motor v takovym stavu bych rozebral určitě celej,navíc jak se kouří z motorovýho prostoru tak ti to někde musí vytejkat ven,buď špatný těsnění pod víkem ventilů,nebo někudy z hlavy jestli je možný že by byla prasklá nebo máš naprasklou či povolenou trubičku od přívodu oleje a teče ti to na turbo,nebo voda ale to poznáš podle smradu,každopádně u takovýho motoru ti pístní kroužky nepomůžou,jestli to jde přes ně tak je taky dost možný že budeš mít vydřenej výbrus,nebo nebude mít ovalitu a tam ti žádný kroužky nepomůžou,navíc to klepání jestli to neni z hlavy šoatnou ventilovou vůlí může bejt klika (na tom videu sem toho moc neslyšel) takže přebrousit a nový šály,potom zkontrolovat olejový čerpadlo..na tom motoru může bejt takovejch věcí..a podle mě je blbost nechat si měnit to co chceš,protoře ti to týpek rozhodí a zjistí že sou minimálně v hajzlu i ty šály a bbudeš to mít ještě dražší,krom toho že se mi to nezdá jako nějaká super cena..Spíš by bylo lepší se to naučit,vydělat prachy a pak ten motor udělat celej,pokud je jedno ztoho nepřekonatelnej problém,tak bych se na takový auto vyprdnul..
no zabudol som napisat dost podstatnu vec, ze to co islo z motoroveho priestoru, to bola netesnost medzi turbom, a vyfukom. to je vyriesene. Dymi uz iba z vyfuku. problem je, ze auto nieje moje (brachove, ja ho len opravujem, a vozil som sa kym jazdilo) a nemam to kde robit. Okrem toho, na bratove auto, mozem svojim sposobom j*bat, aj ked mi je ho luto, ale predpokladam, ze on mu dalsiu starostlivost, (proste bude jazdit, tak pohoda) neda. Preto si chcem kupit vlastnu S13, a na tej sa budem ucit. planujem sravit aj GO motora. (ved najlepsie sa naucis, ked nieco priamo robis. :-)) a zatial nemam kde nieco take robit. Nemam kde anilen motor vytiahnut. To az zachvilu.
.......
Napsal: 28.10.2008, 22:45
od otor
......
Re: S12-v obecnosti
Napsal: 29.10.2008, 09:59
od kenivruh
Zakladne veci ako saly, piesty, kruzky je skoro nemozne bezne zohnat. Opytaj sa sentinela. Robi si teraz GO.