Stránka 4 z 7

Re: ad Supercharger

Napsal: 18.09.2008, 17:26
od raddy
no ja kazdopadne koncim, myslim ze Idaho sa na nasom vysokoodbornom fore dozvedel ovela viac ako dufal 8)
nech kazdy pouzije vlastny rozum, ja som sa uz pobavil dost...Mirek, urcite nic v zlom, len som sa snazil vyjasnit moj nazor.
aloha pani, jdu chlastat :D

Re: ad Supercharger

Napsal: 18.09.2008, 17:27
od mrkevvzime
nojono jenze ted uz si delas prdel na nectes ani co pisu :D
opet to bylo na mirka :wink:

Re: ad Supercharger

Napsal: 18.09.2008, 17:29
od Mirek
mrkevvzime píše:ale to ja chapu :D
jen sem napsal, ze motor nasaje stejne vzduch pri danych otackach at je klapka kde chce :wink:

to bylo na mirka
to neni pravda...stlaceneho vzduchu se tam vejde vice nez vzduchu s atmosferickym tlakem...proto se PREPLNUJI motory..

Pokud skrz klapku projde pri proslapnuti (priklad!!!) 6L vzduchu pri NA tlaku....do valcu se dostane urcite mnozstvi kysliku..Pokud pri stejnych podminkach projde 6L stlaceneho vzduchu...do valcu se dostane tolik kysliku jako by se tam dostalo s NA tlakem pri treba 2x delsi dobe otevreni klapky ..je to uz jasne?

Re: ad Supercharger

Napsal: 18.09.2008, 17:31
od Mirek
raddy píše:no ja kazdopadne koncim, myslim ze Idaho sa na nasom vysokoodbornom fore dozvedel ovela viac ako dufal 8)
nech kazdy pouzije vlastny rozum, ja som sa uz pobavil dost...Mirek, urcite nic v zlom, len som sa snazil vyjasnit moj nazor.
aloha pani, jdu chlastat :D
nevim..cekal sem od tebe vic..proc nereagujes na ty tlakove lahve...dle tvoji teorie totiz vydzis dychat stejnou dobu z natlakovane i nenatlakovane lahve....

Edit: Taky to tady nemyslim zle..mam te zafixovaneho jako cloveka co "umi", ale neni to pro me signal abych s tebou automaticky ve vsem souhlasil...kazdej se muze splest...

Re: ad Supercharger

Napsal: 18.09.2008, 17:32
od mrkevvzime
nojo jenze tech 6l ti musi projit i pred turbem aby ho tam to turbo natlacilo
a moment musim si to po tobe jeste 1 precist :D

Re: ad Supercharger

Napsal: 18.09.2008, 17:35
od Mirek
mrkevvzime píše:nojo jenze tech 6l ti musi projit i pred turbem aby ho tam to turbo natlacilo
a moment musim si to po tobe jeste 1 precist :D
ale jo porad..ja netvdim ze turbo vyrabi vzduch..jasne ze ho nasaje...ale pokud pridzi 10s plny plny s klapkou pred kde je NA vzduch, bude ve valcich mene kysliku nez kdyz podrzi 10s plny plyn s klapkou za kde bude tlak treba 0.8Bar. o tom mluvim celou dobu...

Re: ad Supercharger

Napsal: 18.09.2008, 17:44
od mrkevvzime
chapu a presto nesouhlasim 8)

premejslim jak to vysvetlit mmnt :D

Re: ad Supercharger

Napsal: 18.09.2008, 17:52
od mrkevvzime
kua jak na to :D
tvuj motor ma 3000ot a je teda v plne zatezi a ma maximalni spotrebu kysliku na 10s a ty mas klapku za kompresorem, ale ta je ted uplne otevrena takze vlastne tam neni

muj motor ma 3000ot a je teda v plne zatezi a ma maximalni spotrebu kysliku na 10s a ja mam klapku pred kompresorem, ale ta je ted uplne otevrena takze tam vlastne neni

jaky je v tom rozdil??? zadny

Re: ad Supercharger

Napsal: 18.09.2008, 18:01
od Mirek
mrkevvzime píše:kua jak na to :D
tvuj motor ma 3000ot a je teda v plne zatezi a ma maximalni spotrebu kysliku na 10s a ty mas klapku za kompresorem, ale ta je ted uplne otevrena takze vlastne tam neni

muj motor ma 3000ot a je teda v plne zatezi a ma maximalni spotrebu kysliku na 10s a ja mam klapku pred kompresorem, ale ta je ted uplne otevrena takze tam vlastne neni

jaky je v tom rozdil??? zadny
to je protipriklad? Ano jak pises..oba motory nasaji X litru vzduchu behem tech 10s ktere je potreba, jeden ale stlacenych X litru kde je vice kysliku nez v atmosferickym

Re: ad Supercharger

Napsal: 18.09.2008, 18:07
od mrkevvzime
:?: :?: :?: :?:

jako sorry, ale asi nedavas pozor

OBA motory maji kompresor takze oba motory za tech 10s spotrebuji stejne kysliku :!:

kdyz ta tvoje klapka bude hned za kompresorem a ta moje hned pred kompresorem, tak je to nazornejsi si to predstavit, jaky v tom vidis rozdil?

Re: ad Supercharger

Napsal: 18.09.2008, 18:11
od Mirek
mrkevvzime píše::?: :?: :?: :?:

jako sorry, ale asi nedavas pozor

OBA motory maji kompresor takze oba motory za tech 10s spotrebuji stejne kysliku :!:

kdyz ta tvoje klapka bude hned za kompresorem a ta moje hned pred kompresorem, tak je to nazornejsi si to predstavit, jaky v tom vidis rozdil?
ne ty nedavas pozor...kdyz kdyz das klapku pred kompresor..prochazi vzduch s NA tlakem.... kdezto me za kompresorem prochazi vzduch stlaceny..... (kdyz kompresor stlaci vzduch na 2 dvojnasobek...v jednom litru stlaceneho vzduchu bude kyslik ze 2 litru vzduchu nestlaceneho) Kdyz otevres klapku stejne na stejnou dobu....projde tam stejne mnozstvi na litry....nikoliv na obsah kysliku

Re: ad Supercharger

Napsal: 18.09.2008, 18:35
od mrkevvzime
uz nemuzu, nevim jak to vysvetlit kua :D

v 50 litrech vzduchu je furt stejne O2 at uz se ti vejde do plechovky od piva tedy 0,5l nebo do 50l sudu... ten vzduch bude stejne vazit, ale bude v mensim baleni.
kdyz tu plechovku otevres vyfuci ti 50l stejnyho vzduchu jako je v tom sudu to se shodneme ze jo :wink:

tak proc to nedokazu vysvetlit kua :D

mno a mozna ted :mrgreen:
kdyz budes mit motor=>klapku=>kompresor=>afm=>filtr
ja budu mit motor=>kompresor=>klapku=>afm=>filtr
oba dame plnej kotel na 10s, 3 2 1 start tak KURVA uz :D filtrem protece u obou motoru stejne vzduchu a dostane se do motoru pod stejnym tlakem a tudiz bude mit stejny obsah O2 :D

kuci pomozte mi nekdo ja uz nevim jak to rict :D
mno ted jenom abych nakonec nezjistil ze jsem uplne vedle :lol:

Re: ad Supercharger

Napsal: 18.09.2008, 18:43
od playdude
logicky tam pretecie rovnake mnozstvo vzduchu. . akurat inou rychlostou...

Re: ad Supercharger

Napsal: 18.09.2008, 18:46
od Mirek
mrkevvzime píše:uz nemuzu, nevim jak to vysvetlit kua :D

v 50 litrech vzduchu je furt stejne O2 at uz se ti vejde do plechovky od piva tedy 0,5l nebo do 50l sudu... ten vzduch bude stejne vazit, ale bude v mensim baleni.
kdyz tu plechovku otevres vyfuci ti 50l stejnyho vzduchu jako je v tom sudu to se shodneme ze jo :wink:
Souhlas..to pisu od zacatku ze kdyz vzduch stlacim..tak ve 1L stlaceneho vzduchu je ho vic nez v 1l nesltlaceneho....cti pozorneji :wink: raddy tvrdil ze ne..

tak proc to nedokazu vysvetlit kua :D
mrkevvzime píše:mno a mozna ted :mrgreen:
kdyz budes mit motor=>klapku=>kompresor=>afm=>filtr
ja budu mit motor=>kompresor=>klapku=>afm=>filtr
oba dame plnej kotel na 10s, 3 2 1 start tak KURVA uz :D filtrem protece u obou motoru stejne vzduchu a dostane se do motoru pod stejnym tlakem a tudiz bude mit stejny obsah O2 :D
Nesouhlas...kdyz klapku otevres v prvnim pripade...pres klapku bude vzduch nasavany v nestlacene podobe...takze motor nasaje treba 20L nestlaceneho vzduchu

V druhem pripadeje pred klapkou vzduch stlaceny...takze motor sice na litry nasaje stejne mnozstvi vzduchu jako v prvnim pripade, ale diky stlaceni bude obsahovat vice kysliku. Pro motor to neni zadny problem...toto mnozstvi bylo zvazeno v AFM, ale pro davkovani je to problem, protoze jsi chtel pridat treba min a dostalo se ti tam vice kysliku jako v prvnim pripade...


Lidi netvrdim ze se nepletu...ale zatim mi nikdo nenapsal zadnej argument kterej by nesel necim polozit....nejsem natvrdlej...kdyz mi date rozumnej argument, ustoupim..uznam chybu omluvim se....ale nebudu to delat jen kvuli tomu ze to raddy rika opak...pokud se pletu jen do me (pokud mozno slusne ;)

Re: ad Supercharger

Napsal: 18.09.2008, 18:47
od Mirek
playdude píše:logicky tam pretecie rovnake mnozstvo vzduchu. . akurat inou rychlostou...
bingooo...a kdyz je vetsi rychlost tak za stejny cas se tam toho dostane kolik? VIIIIIIIIIIIIIIIIIC :)