Stránka 4 z 7

Re: rada pri konfiguracii motora

Napsal: 05.12.2009, 14:18
od slik85
jagy píše:Nevim na co takove turbo, kdyz koupis lepsi a levnejsi... napr. Holset.

skus nieco ponuknut

podla MARATa by bola uplne naj GT2876r len je o 10ku drahsi nes 2871r a stacilo by mensi AR
a taky mi rekl ze vacky nemam mnenit ze max 256 ale je to zbytecny a posunut omezovac na 8000ot

Re: rada pri konfiguracii motora

Napsal: 05.12.2009, 14:53
od pablo
Design píše:Napiš si za nick zavorku a doni blázen2 8) Těšim se nato
zle pises on si tam napise blazen3 druhej sem ja :-)

Re: rada pri konfiguracii motora

Napsal: 05.12.2009, 15:01
od Design
Ok promin ja to bral automaticky otobe je to dobre znamo 8)

Re: rada pri konfiguracii motora

Napsal: 06.12.2009, 18:02
od tomita
slik85 píše:tak asi se uz rozhodl opudu do 3071r a 750vsreky a vykon kolem 450hp.
Tak veliky turbo by uz chtelo i jiny vacky, jinak to nevyuzijes... :?
Na rychle drifty (okruhy) by to mohlo byt ok, ale na pomalych tratich (na Babe) se budes trapit..na to bych se klidne vsadil.

Re: rada pri konfiguracii motora

Napsal: 06.12.2009, 19:38
od blázen
to turbo měl mobnes na CA18DET tuším s 256st vačkama ale měl největší AR a výkon 500koní..

Re: rada pri konfiguracii motora

Napsal: 06.12.2009, 23:13
od pablo
tomita píše:
slik85 píše:tak asi se uz rozhodl opudu do 3071r a 750vsreky a vykon kolem 450hp.
Tak veliky turbo by uz chtelo i jiny vacky, jinak to nevyuzijes... :?
Na rychle drifty (okruhy) by to mohlo byt ok, ale na pomalych tratich (na Babe) se budes trapit..na to bych se klidne vsadil.
no s tema vackami by sem tak trochu souhlasil...na rychli trate to turbo urcite vyuzije toho bych se nebal.....a pomala trat na babe hm to co sme jezdili naposledi pomala trat moc nebila 110 najazdova rychlost a 2 plnej furt takze bych to tak zle nevidel,budu se zvacsa stavat uz len rychle trate:-)
a bude jenom zalezet na slikovi jak bude s tym autem moc umjet jezdit uz to o nicem inem nebude

Re: rada pri konfiguracii motora

Napsal: 07.12.2009, 20:45
od tomita
Pro mne trat s vytocenou dvojkou je pomala :wink: ... Nic ve zlem, videl jsem trat i video z baby a moc rychle mi to neprislo (samozrejme relativne - mozna je to tim, ze jsem naposled jezdil v Moste na vytocenou trojku).

Re: rada pri konfiguracii motora

Napsal: 07.12.2009, 20:52
od slik85
tomita píše:Pro mne trat s vytocenou dvojkou je pomala :wink: ... Nic ve zlem, videl jsem trat i video z baby a moc rychle mi to neprislo (samozrejme relativne - mozna je to tim, ze jsem naposled jezdil v Moste na vytocenou trojku).
nastrel v reale bol tak od 110do 130km/h zalezalo len od odvahy tiez by si si to aj sam trocha rozmyslel kaby si ju isiel

ja som mal uplne mrtve lozisko na zadnom naboji a fical som tam tiez cez 100km/h ono neni ta trat zla ale len jak vykouknes co ilen kousicek strate ven uz seti lamou plasty (nebo laminat)
kraje trate sou strasne je to hned od konca asfaltu prudke stupanie

tak jasne ze mnohy tam isly brutalne (Balaž,Kovacik...)

Re: rada pri konfiguracii motora

Napsal: 07.12.2009, 20:52
od slik85
inak ktore turbo od holsetu by ste poradily namiesto 3071r

Re: rada pri konfiguracii motora

Napsal: 07.12.2009, 23:34
od J3tb0Y
co som pozeral pisu vsade hx35
a celkom neprakticka instalacia v konecnom dosledku neviem ci to vyjde nejak lacnejsie ale to je len moj subjektivny nazor:
Obrázek

Re: rada pri konfiguracii motora

Napsal: 08.12.2009, 01:51
od Svobda
To je peknej macek :D

Re: rada pri konfiguracii motora

Napsal: 08.12.2009, 01:55
od jagy
jetboy: To je prave Holset.. a v cem je to neprakticke proti nejakemu T3 garrettu?

Re: rada pri konfiguracii motora

Napsal: 08.12.2009, 06:54
od blázen
to chce vybrat podle kompresorových map, i to Gt3071 může mít na tom SR20DET problém s compressor surge,třeba pak sehnat antisurge housing

Re: rada pri konfiguracii motora

Napsal: 08.12.2009, 10:43
od J3tb0Y
len sa mi zda ze 30 garett je viacmenej instalacia plug and play narozdiel od holsetu kde treba upravit vsetko zvody, downpipe, sanie...ale za to co som precital par nazorov tak ma dobre ohlasy na srku na rychlost nabehu a moznost tlacit celkom velke tlaky

Re: rada pri konfiguracii motora

Napsal: 08.12.2009, 14:59
od jagy
A jaky je rozdil garrett a holsetu? Obe maji T3 priruby, takze svody meni tak i tak.. a i kdyby, tak tezko nekdo bude delat takovy vykon na seriovych svodech. :) Vyjde to uplne stejne + Holset bude stac 1/4 ceny Garrettu.