Stránka 321 z 600
Re: OT
Napsal: 13.11.2010, 20:40
od Rave
Z06 7litr.Jako jede to hrozne.Vykonu az moc,ale brzdy by to chtelo lepsi.A zvuk -do trech a pul tiche auto ale pak nastava hrozny porno.Kundolap jak svina.
Ta zr1 musi byt uz zhovadilost.
Re: OT
Napsal: 13.11.2010, 21:07
od Design
Tu ve ktere si jezdil ma jeden kolega ješte sem nemel možnost se svezt a zr1 na leto bude kupovat druhej kolega a rikal že to pošle asi ješte k hefner performance ad to trochu pošteluji takže to bude asi vražda.
Re: OT
Napsal: 13.11.2010, 21:16
od Rave
Pokud mas moznost at te povozi v te z06 tak skemrej.A vykasles se na cely 200sx s rb ;-)
je to naprosto genialni.Plnej plyn si dovolis dat az na trojku a nemit to stabilizaci si nekde omotanej.Je to hrozny kladivo na italske supersporty
Re: OT
Napsal: 13.11.2010, 21:38
od Design
Jo on tvrdi že chtel murcielago ale proste vette byla za jine penize jakužto servis tak pořizovačka a vicemene stejne.Nemužeš srovnavat 2,5l oproti 7l to proste nejde 7l jde proste odspodu rb nemuže jit nikdy tak odspodu.Mel sem možnost vozit se v srt8 nebylo to špatne ale proste rb25 a 1400kg bude vražedna kombinace.
Re: OT
Napsal: 13.11.2010, 22:25
od Woyta
Co postavit Devil Z.
L type prevrtanej na 3,2 a twin turbo.
Re: OT
Napsal: 13.11.2010, 22:31
od Design
Jednou určite ted bych chtel s14 s rb to je muj sen dalši sen je 240z a pak je par dalšich takže spiš takovou sbirku.
Re: OT
Napsal: 14.11.2010, 13:33
od Svobda
Re: OT
Napsal: 14.11.2010, 14:00
od Woyta
Klicek ma sve kouzlo. Za chvili budou mit vsichni tlacitko, takze klicek bude individualita.
to mas jako kozene sedacky. Driv to byla nejzakladnejsi vybava. latkove byli drazsi. A dnes to mas naopak.
Re: OT
Napsal: 14.11.2010, 15:16
od Svobda
Jo vsak jo ja bych nechal tez klic . Tlacitko vyslo ze zavodaku co nemaj vubec spinacku .
Re: OT
Napsal: 14.11.2010, 22:22
od Jimmbo
Mam otazku...Trosku dost od veci ale kde inde sa opytat?
Jeden "odbornik na auta" sa so mnou hada ze ja mam Nissan 200SX S13 Silvia.. Tvrdi ze ani neviem jake mam auto...
Ze to je blbost???? Europska RS13 s CA18DET nieje Silvia ze???
Dik za odpoved...Ide mi len o to nech viem ci sa mylim ja alebo on..
Re: OT
Napsal: 14.11.2010, 22:23
od Design
Podle me je pro evropu 200sx a pro japonskej trh silvia ale asi ti to rekne nejakej vetši odbornik přesneji.
Re: OT
Napsal: 14.11.2010, 22:38
od Jimmbo
No sak to.. A to je este rozdil PS13, RS13 a RPS13... A ked das aj do googlu S13 Silvia tak ti to hodi tu japonsku co nema vyklapacky.. Takze nevim..Mozna Japonska RPS13 byla silvia..
Re: OT
Napsal: 14.11.2010, 23:12
od Xcriss
Zeptej se odbornika jak vypada kps13, uvidime co rekne
Ja si taky myslim ze Silvia s13 je coupe bez vyklapecek a 200SX je klasika RS13 pro Evropu...
Re: OT
Napsal: 14.11.2010, 23:24
od Woyta
JJ Silvia nemela vyklapecky a neni hatchback.
Mela kufr jako ma S14.
Prodala se Silvia a 180SX (nase 200SX) jako dva samostatne modely.
Ale v japonsku se bezne kombinovali takze vznikali Sil80, Onevie a podobne. To mohle tveho "odbornika" ponekud zmast.
Re: OT
Napsal: 15.11.2010, 08:28
od Jimmbo
No muj odbornik nevi ani ze je neco take jak RS RPS atd...On vi len S13 S14...
A pan odbornik ma doma Datsun 240Z a tvrdil ze to je Datsun Cobra... A prej Datsun nema s Nissanem nic spolecne...
Ale dik moc..Sem kludnejsi..