Stránka 5 z 6

Napsal: 21.01.2008, 16:24
od Vita.z31
Vladislav Bureš píše:jo to vím ale

to co je na fotkách myšleno víška obložení (míry jsem už psal) je to málo nebo dost neboli proto jsem se ptal jak má být vysoké obložení u nové lamely jde o to abych to neposlal na repas a z výšky obložení 1,3 neudělali 1,5 to by pak nemělo význam ale jestli je výška nové 5 tak to smysl má proto jsem se na to ptal a dával foto jen proto.
Tu lamelu co jsem ti daroval jsem z auta vytahnul jen proto ze sem si poridil keramiku, jinak se s ni bezne necha jezdit a ja s ni jezdil, ale pokud foukas s t28 vic jak 1b tak si muzes bejt jistej ze pri ostrejsim rozjezdu nebude klouzat tak akorat na jednicku(to budou klouzat kola :lol: ) Budto keramika, nebo silnejsi pritlacak a lepsi smes.

Napsal: 21.01.2008, 16:27
od Vladislav Bureš
blázen píše:válce sou taky doma,ale při T28 a 1,3bar na novym motoru nepředpokládám,že obyčejná spojka vydrží dlouho... pod autem je třeba odvzdušnit malý spojkový válec a taky tu kostku
1,3baru? pokud je ten budík v pořádku tak téměř 1,5 baru 1,4 na 100% a mám pocit že se to blíží 1,5. Také si myslím že to je jen lamelou protože sériová na takovém výkonu to je vážně jen na chvíli ale jak to je s tou kostlou a přímím napojením? je to nutné a v čem to bude lepší či horší

Napsal: 21.01.2008, 16:30
od Vladislav Bureš
keramika půjde jak prodám staré auto jen na to čekám moc za tu lamelu děkuju jen škoda že tu nikdo nemá i ten silnější přítlačák s tím by to bylo o něco lepší ale co naplat takto to nějakou dobu vydržím a pak půjde keramika

Napsal: 21.01.2008, 16:36
od blázen
Vladislav Bureš píše:
blázen píše:válce sou taky doma,ale při T28 a 1,3bar na novym motoru nepředpokládám,že obyčejná spojka vydrží dlouho... pod autem je třeba odvzdušnit malý spojkový válec a taky tu kostku
1,3baru? pokud je ten budík v pořádku tak téměř 1,5 baru 1,4 na 100% a mám pocit že se to blíží 1,5. Také si myslím že to je jen lamelou protože sériová na takovém výkonu to je vážně jen na chvíli ale jak to je s tou kostlou a přímím napojením? je to nutné a v čem to bude lepší či horší
záleží na kterej kvalt

Napsal: 21.01.2008, 16:41
od Vita.z31
Vladislav Bureš píše:keramika půjde jak prodám staré auto jen na to čekám moc za tu lamelu děkuju jen škoda že tu nikdo nemá i ten silnější přítlačák s tím by to bylo o něco lepší ale co naplat takto to nějakou dobu vydržím a pak půjde keramika
Ja mam, ale nedam :D
Koupil sem si ho proto abych nemel problem jako ty a kdyby si nevzal tak rychle kramle tak bych ti to dozajista povedel :wink:

Napsal: 21.01.2008, 17:07
od Idaho
Vladislav Bureš píše:Toto na fotce je lamela kterou jsem dostal na poslání na repas ta klouzavá je v autě a ještě jede šlo mi o to jestli tako je ještě dobrá či takto vypadá už sjetá zralá na výměnu. Vím co je repas spojky a čeho se to týká a jak jen mi ve společnosti RENOVAK doporučili závodní obložení HDS57 co je za materiál HSS (krom označení pro rychlořeznou ocel High speed steel)
pod zkratkou HSS jsme vždy obejdnával ve Ferodu obložení..
Nevím jak to značí renovak..

Napsal: 21.01.2008, 19:54
od Mirek
Vladislav Bureš píše:
blázen píše:válce sou taky doma,ale při T28 a 1,3bar na novym motoru nepředpokládám,že obyčejná spojka vydrží dlouho... pod autem je třeba odvzdušnit malý spojkový válec a taky tu kostku
1,3baru? pokud je ten budík v pořádku tak téměř 1,5 baru 1,4 na 100% a mám pocit že se to blíží 1,5. Také si myslím že to je jen lamelou protože sériová na takovém výkonu to je vážně jen na chvíli ale jak to je s tou kostlou a přímím napojením? je to nutné a v čem to bude lepší či horší
je lepsi v tom ze se to lepe odvzdusnuje..takhle mas 2 odvzdusnovaky a je to dost na prd..nevim proc to tam cpali...ja to budu ted zapojovat taky na primo...prodavaji se na tohle zapojeni i primo pancerovany hadicky na ebay....

Napsal: 21.01.2008, 23:15
od Vladislav Bureš
Vita.s13 píše:
Vladislav Bureš píše:keramika půjde jak prodám staré auto jen na to čekám moc za tu lamelu děkuju jen škoda že tu nikdo nemá i ten silnější přítlačák s tím by to bylo o něco lepší ale co naplat takto to nějakou dobu vydržím a pak půjde keramika
Ja mam, ale nedam :D
Koupil sem si ho proto abych nemel problem jako ty a kdyby si nevzal tak rychle kramle tak bych ti to dozajista povedel :wink:

tak já se polepším a ty mi to dozajista povíš jo? :-D

Napsal: 22.01.2008, 09:30
od blázen
misto toho ,co to tady jeden měsíc řešíte,jsi mohl mít keramiku doma ;-)

Napsal: 22.01.2008, 09:35
od Vladislav Bureš
Já vím, máš pravdu však to příjde ale zase se tu dozvídám díky tomu další věci jako vyřazení té kostky a přímé napojení už kůli odvzdušnění má to také něco do sebe :-D jenště se zeptám psal jsem že to ukazuje vyší tlak než jsi psal a ty jsi napsal "záleží na kterej kvalt" jak jsi to myslel tlak se mění v závislosti na kvaltu? přišlo mi že je stejný nebo velice podobný alespoň pro 2-3-4

Napsal: 22.01.2008, 09:40
od blázen
pokud to na 2-3-4 ukazuje 1,5bar tak zkus jiný budík, měl sem nastaveno 1,3bar.. pokud neklesne tlak tak ho sniž. Jinak odkrágluješ turbo. Tu kostku vyhodit je jednoduchá záležitost,ale není nutná,stačí odvzdušnit

Napsal: 22.01.2008, 09:52
od Vladislav Bureš
když jsem u těch budíků. mám asi větší problém než jsem si myslel a ne jen s budíky. Jde o to že když zapnu či vypnu jakýkoli el obvod (zejnéma světla) tak se změní tlak paliva a tlak vzduchu jedna věc by byla jen po el stránce jenže ono se mění i otáčky motoru když zapnu světla tak otáčky klesnou a po chvíli se srovnají a když je vypnu tak otáčky přerostou 1000 a pak pomalu klesnou nevím jestli to je od začítku či až teď je také možné že to dělá ten senzor na klapce? je mi to divné aby motor běžel a měnil běh podle světel

Napsal: 22.01.2008, 09:58
od blázen
ne to bude budíkama, jsou napájeny a už jezdí asi 3tí rok, vzhledem k jejich pořizovací ceně bych se nedivil, prostě je vyměn.. ten TPS to nebude, nehledě na to,že jsem ho měnil chvíli předtím,než jsi to koupil, TPS způsobuje problémy v chodu motoru,neovlivnuje jen samotný budík čehokoliv

Napsal: 22.01.2008, 10:02
od Vladislav Bureš
na ty budíky kašku jde mi o to že jak zapnu světla tak mi spadnou otáčky a naopak to mě zajímá čím to je ty budíky asi ukatují správně když zapnu světka otáčky spadnou podtlak stoupne a tlak oleje klesne což je pochopitelné když spadnou otáčky ale proč spadnou když rozsvítim to je otázkou

Napsal: 22.01.2008, 10:21
od blázen
zkontroluj altík a baterku .. TPS to nezpůsobí