Stránka 5 z 7
Re: ad Supercharger
Napsal: 18.09.2008, 18:49
od mrkevvzime
kurva MIIIIIIROOOOOOO
jak to ze mne to tam pujde NA, KDYZ TAM MAM TAKY KOMPRESOR
aaaaaa ja uz fakt nevim
Re: ad Supercharger
Napsal: 18.09.2008, 18:49
od driftak
playdude píše:logicky tam pretecie rovnake mnozstvo vzduchu. . akurat inou rychlostou...
Ak som spravne pochopil, tak to co pise Mirek je to svojim sposobom to co napisal teraz Playude. A tym ze to iste mnostvo pretecdeneho vzduchu prejde za rovnaky cas, ani o cL viac, ale vo vyssej kompresii, takze aj podla mna v stlacenom vzduchu, (rovnakeho objemu) je viac kysliku, ako v nestlacenom. Ale teraz ked tak este rozmyslam, (co e umna inac nebezpecne) tak ked prejde za TEN ISTY CAS TEN ISTY vzduch, ale na strane, kade vychadza stlaceny, prejde RYCHLEJSIE, takze zaroven aj VIAC. Fakt neviem ako vysvetlit toto fungovanie.
Akorat odmerat to, a dat dokazy.
Re: ad Supercharger
Napsal: 18.09.2008, 18:50
od mrkevvzime
Mirek píše:playdude píše:logicky tam pretecie rovnake mnozstvo vzduchu. . akurat inou rychlostou...
bingooo...a kdyz je vetsi rychlost tak za stejny cas se tam toho dostane kolik? VIIIIIIIIIIIIIIIIIC
NEEEEEE vetsi rychlost myslel pred KOMPRESOREM
Re: ad Supercharger
Napsal: 18.09.2008, 18:52
od driftak
mrkevvzime píše:Mirek píše:playdude píše:logicky tam pretecie rovnake mnozstvo vzduchu. . akurat inou rychlostou...
bingooo...a kdyz je vetsi rychlost tak za stejny cas se tam toho dostane kolik? VIIIIIIIIIIIIIIIIIC
NEEEEEE vetsi rychlost myslel pred KOMPRESOREM
NA vzduch tecie ryclejsie ako vzduch, ktory sa vytlaca tym ze je niekde natlaceny???
Re: ad Supercharger
Napsal: 18.09.2008, 18:52
od Mirek
mrkevvzime píše:kurva MIIIIIIROOOOOOO
jak to ze mne to tam pujde NA, KDYZ TAM MAM TAKY KOMPRESOR
aaaaaa ja uz fakt nevim
ty voe...ty mas pred kompresorem stlaceny vzduch? jak jsi to dokazal
Re: ad Supercharger
Napsal: 18.09.2008, 18:54
od mrkevvzime
neeee mami prosim zabij me ja uz nevim co jak to mam napsat
kurva pica jebat krtka do ucha krumpacem seru na to
Re: ad Supercharger
Napsal: 18.09.2008, 18:58
od playdude
Mirek píše:
Nesouhlas...kdyz klapku otevres v prvnim pripade...pres klapku bude vzduch nasavany v nestlacene podobe...takze motor nasaje treba 20L nestlaceneho vzduchu
V druhem pripadeje pred klapkou vzduch stlaceny...takze motor sice na litry nasaje stejne mnozstvi vzduchu jako v prvnim pripade, ale diky stlaceni bude obsahovat vice kysliku. Pro motor to neni zadny problem...toto mnozstvi bylo zvazeno v AFM, ale pro davkovani je to problem, protoze jsi chtel pridat treba min a dostalo se ti tam vice kysliku jako v prvnim pripade...
Lidi netvrdim ze se nepletu...ale zatim mi nikdo nenapsal zadnej argument kterej by nesel necim polozit....nejsem natvrdlej...kdyz mi date rozumnej argument, ustoupim..uznam chybu omluvim se....ale nebudu to delat jen kvuli tomu ze to raddy rika opak...pokud se pletu jen do me (pokud mozno slusne
cele je to o rychlosti prudenia.. preco by ti malo klapkou pred kompresorom pretiec inaksie mnozsto vzduchu ako klapkou za kompresorom? raddy ma pravdu, len pri svojom vysvetlovani zabudol pouzit velicinu CAS a ta je tu dost dolezita si myslim..
zhodli ste sa, ze kompresor vzduch nevyraba, t.j. to co do neho vojde z neho aj vyjde akurat s inym tlakom.. pre teba mirku: 6L vdzuchu dnu a 1L (o vacsej koncentracii) von.. ale tieto mnozstva dnu a von prejdu za ten isty cas.. proste ten vzduch dnu a von prudi rozdielnymi rychlostami a preto nezalezi (logicky) na tom kde ta klapka je.. pred kompresorom je sice vzduch redsi, ale prudi rychlejsie a za kompresorom je hustejsi, ale prudi pomalsie..
Re: ad Supercharger
Napsal: 18.09.2008, 19:00
od playdude
driftak píše:playdude píše:logicky tam pretecie rovnake mnozstvo vzduchu. . akurat inou rychlostou...
Ak som spravne pochopil, tak to co pise Mirek je to svojim sposobom to co napisal teraz Playude. A tym ze to iste mnostvo pretecdeneho vzduchu prejde za rovnaky cas, ani o cL viac, ale vo vyssej kompresii, takze aj podla mna v stlacenom vzduchu, (rovnakeho objemu) je viac kysliku, ako v nestlacenom. Ale teraz ked tak este rozmyslam, (co e umna inac nebezpecne) tak ked prejde za TEN ISTY CAS TEN ISTY vzduch, ale na strane, kade vychadza stlaceny, prejde RYCHLEJSIE, takze zaroven aj VIAC. Fakt neviem ako vysvetlit toto fungovanie.
Akorat odmerat to, a dat dokazy.
toto sa da vysvetlit ak, ze je to presne naopak. . dnu rychlejsie a von pomalsie..
Re: ad Supercharger
Napsal: 18.09.2008, 19:00
od mrkevvzime
HURAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA MILUJU TE
Re: ad Supercharger
Napsal: 18.09.2008, 19:02
od Mirek
playdude píše:Mirek píše:
Nesouhlas...kdyz klapku otevres v prvnim pripade...pres klapku bude vzduch nasavany v nestlacene podobe...takze motor nasaje treba 20L nestlaceneho vzduchu
V druhem pripadeje pred klapkou vzduch stlaceny...takze motor sice na litry nasaje stejne mnozstvi vzduchu jako v prvnim pripade, ale diky stlaceni bude obsahovat vice kysliku. Pro motor to neni zadny problem...toto mnozstvi bylo zvazeno v AFM, ale pro davkovani je to problem, protoze jsi chtel pridat treba min a dostalo se ti tam vice kysliku jako v prvnim pripade...
Lidi netvrdim ze se nepletu...ale zatim mi nikdo nenapsal zadnej argument kterej by nesel necim polozit....nejsem natvrdlej...kdyz mi date rozumnej argument, ustoupim..uznam chybu omluvim se....ale nebudu to delat jen kvuli tomu ze to raddy rika opak...pokud se pletu jen do me (pokud mozno slusne
cele je to o rychlosti prudenia.. preco by ti malo klapkou pred kompresorom pretiec inaksie mnozsto vzduchu ako klapkou za kompresorom? raddy ma pravdu, len pri svojom vysvetlovani zabudol pouzit velicinu CAS a ta je tu dost dolezita si myslim..
zhodli ste sa, ze kompresor vzduch nevyraba, t.j. to co do neho vojde z neho aj vyjde akurat s inym tlakom.. pre teba mirku: 6L vdzuchu dnu a 1L (o vacsej koncentracii) von.. ale tieto mnozstva dnu a von prejdu za ten isty cas.. proste ten vzduch dnu a von prudi rozdielnymi rychlostami a preto nezalezi (logicky) na tom kde ta klapka je.. pred kompresorom je sice vzduch redsi, ale prudi rychlejsie a za kompresorom je hustejsi, ale prudi pomalsie..
super...prvni rozumny argument co tady ctu...ted moje otazka...co ovlivnuje rychlost toho proudeni kdyz vzduch je nasavan i tlacen stejnym zarizenim. Ty jsi teda taky zastance toho ze to stejne auto bude reagovat na plyn stejne s klapkou pred i se stejnou klapkou za kompresorem?
Re: ad Supercharger
Napsal: 18.09.2008, 19:02
od mrkevvzime
ten kompresor ho prece SAJE a STLACUJE a kdyz nasaje 50l vzduchu z toho sudu a bude tlacit 10baru tak ho narve do 0.5l plechovky a nezalezi jestli ta posrana klapka bude centimetr pred nebo centimetr za kompresorem proste kdyz ji otevres tak ten zkurvenej kompresor tech 50l vycucne z toho sudu a nasere je do ty podelany plechovky a bude mu to trvat stejne dlouho at je ta klapka kde chce
sorry za to jak je to napsany uz jsem hotovej
Re: ad Supercharger
Napsal: 18.09.2008, 19:04
od playdude
Mirek píše:playdude píše:Mirek píše:
Nesouhlas...kdyz klapku otevres v prvnim pripade...pres klapku bude vzduch nasavany v nestlacene podobe...takze motor nasaje treba 20L nestlaceneho vzduchu
V druhem pripadeje pred klapkou vzduch stlaceny...takze motor sice na litry nasaje stejne mnozstvi vzduchu jako v prvnim pripade, ale diky stlaceni bude obsahovat vice kysliku. Pro motor to neni zadny problem...toto mnozstvi bylo zvazeno v AFM, ale pro davkovani je to problem, protoze jsi chtel pridat treba min a dostalo se ti tam vice kysliku jako v prvnim pripade...
Lidi netvrdim ze se nepletu...ale zatim mi nikdo nenapsal zadnej argument kterej by nesel necim polozit....nejsem natvrdlej...kdyz mi date rozumnej argument, ustoupim..uznam chybu omluvim se....ale nebudu to delat jen kvuli tomu ze to raddy rika opak...pokud se pletu jen do me (pokud mozno slusne
cele je to o rychlosti prudenia.. preco by ti malo klapkou pred kompresorom pretiec inaksie mnozsto vzduchu ako klapkou za kompresorom? raddy ma pravdu, len pri svojom vysvetlovani zabudol pouzit velicinu CAS a ta je tu dost dolezita si myslim..
zhodli ste sa, ze kompresor vzduch nevyraba, t.j. to co do neho vojde z neho aj vyjde akurat s inym tlakom.. pre teba mirku: 6L vdzuchu dnu a 1L (o vacsej koncentracii) von.. ale tieto mnozstva dnu a von prejdu za ten isty cas.. proste ten vzduch dnu a von prudi rozdielnymi rychlostami a preto nezalezi (logicky) na tom kde ta klapka je.. pred kompresorom je sice vzduch redsi, ale prudi rychlejsie a za kompresorom je hustejsi, ale prudi pomalsie..
super...prvni rozumny argument co tady ctu...ted moje otazka...co ovlivnuje rychlost toho proudeni kdyz vzduch je nasavan i tlacen stejnym zarizenim. Ty jsi teda taky zastance toho ze to stejne auto bude reagovat na plyn stejne s klapkou pred i se stejnou klapkou za kompresorem?
jo, suhlasim s raddym .. a trosku vulgarnejsie ti to vysvetlil mrkevvzime ci ako sa pise
Re: ad Supercharger
Napsal: 18.09.2008, 19:05
od Mirek
mrkevvzime píše:ten kompresor ho prece SAJE a STLACUJE a kdyz nasaje 50l vzduchu z toho sudu a bude tlacit 10baru tak ho narve do 0.5l plechovky a nezalezi jestli ta posrana klapka bude centimetr pred nebo centimetr za kompresorem proste kdyz ji otevres tak ten zkurvenej kompresor tech 50l vycucne z toho sudu a nasere je do ty podelany plechovky a bude mu to trvat stejne dlouho at je ta klapka kde chce
kua ty porad beres "otevres" ja se bavim o reakci na plyn....to znamena na pridavani atd...kdyz das plnej kotel tak to je uplne neco jineho.
Re: ad Supercharger
Napsal: 18.09.2008, 19:08
od mrkevvzime
ale jako tys napsal 10s plna klapka
a stejne je to jedno je to stejny
ja to s tou rychlosti proudeni pred kompresorem nechtel psat mi to pripadalo jasny tak me to nenapadlo
kompresor prece vytvari tlak protoze stiha dodavat vic vzduchu nez motor spotrebuje, tudiz je jasny, ze pred kompresorem musi vzduch proudit rychleji nez za
moje chyba
Re: ad Supercharger
Napsal: 18.09.2008, 19:30
od blázen
trvalo mi dlouho,než sem to přečetl a musím souhlasit s tím názorem,co psal raddy, množství vzduchu před kompresorem bude vždy stejné jako množství za kompresorem. Nezapomínejte na rychlost proudění před kompresorem při rychlosti za kompresorem. Jestliže připluje na lopatky kompresoru 10l vzduchu za 1minutu, tak z výstupu šneka zas těch 10l za tu minutu vyleze,ale jiným průměrem takže logicky pod jiným tlakem. Mění se hustota vzduchu = obsah kyslíku a dusíku, negativně se to projeví nárustem teploty.Takto funguje i ta tlaková láhev,je v ní 100litrů vzduchu ,ale s větším obsahem kyslíku,takže je pod nějakým tlakem.
Proto se u kompresoru udává parametr který charakterizuje poměry průměru výstupu a vstupu kompresoru