Stránka 5 z 7
Re: rada pri konfiguracii motora
Napsal: 08.12.2009, 15:24
od saigone
jagy píše:A jaky je rozdil garrett a holsetu? Obe maji T3 priruby, takze svody meni tak i tak.. a i kdyby, tak tezko nekdo bude delat takovy vykon na seriovych svodech.
Vyjde to uplne stejne + Holset bude stac 1/4 ceny Garrettu.
tak tak a vlastnostma je to nekde mezi kulickovym a kluznym Garrettem, nektere verze maji dokonce lepsi parametry nez kulickove Garretty
Re: rada pri konfiguracii motora
Napsal: 08.12.2009, 15:28
od playdude
jagy píše:A jaky je rozdil garrett a holsetu? Obe maji T3 priruby, takze svody meni tak i tak.. a i kdyby, tak tezko nekdo bude delat takovy vykon na seriovych svodech.
Vyjde to uplne stejne + Holset bude stac 1/4 ceny Garrettu.
Garrett 3071R (aspon ten, o ktorom sa tu predpokladam bavime, GT3071R - 700382-3) ma priruby identicke s T25 (vstup je "T25" a vystup 5 diera), cize nemusi prerabat zvody, alebo davat ine
Re: rada pri konfiguracii motora
Napsal: 08.12.2009, 21:40
od pablo
no a uz ked sme u toho prave slik ma doma ty jine zvody na t3 takze mu rikam ze kdyz je ma uz nech to zlozi dej si tam bud holset taky dobry nebo gt3071 a mas to vybavene
Re: rada pri konfiguracii motora
Napsal: 08.12.2009, 22:42
od slik85
hodte nejake odporucanie na holset alebo link
Re: rada pri konfiguracii motora
Napsal: 08.12.2009, 23:01
od J3tb0Y
Re: rada pri konfiguracii motora
Napsal: 09.12.2009, 08:56
od Gerox
na nejidelanejsi turbo na SR-ko jesm se ptal Tanaku a Suenagu a oba svorne tvrdili ze to jsou
HKS GT3037 ProS a greddy TD-06 obe bohuzel v cenach tri mexickejch Garrettu...
muj nazor je ze byste se meli naucit vyuzivat maximalni potencial toho co tam mate...zejmena ty sliku...podle me je zbytecny jit cestou zvysovani vykonu...s tim budes mit u driftu jeste vetsi problem...nejdriv se vyjezdi s tim co tam mas a az zjsitis ze jedina vec co ti chybi v porazeni soupere je vykon, pote zacni premyslet jak dal...zatim ale nic ve zlym mas problem dat babu coz fakt neni nic jineho nez trochu hrbolatejsi parkac...
...neni to rejpani byl jsem na posledni babe a dokonce jsme se bavili spolu...
Re: rada pri konfiguracii motora
Napsal: 09.12.2009, 10:14
od saigone
HKS GT3037 ProS to je ekvivalent Garrett gt3076r, pouziva stejnej stred atd., skoda ze je HKS tak drahe
Re: rada pri konfiguracii motora
Napsal: 09.12.2009, 10:17
od playdude
saigone píše:HKS GT3037 ProS to je ekvivalent Garrett gt3076r, pouziva stejnej stred atd., skoda ze je HKS tak drahe
..jj cca 2x tak ako Garrett
Re: rada pri konfiguracii motora
Napsal: 09.12.2009, 11:13
od Gerox
saigone píše:HKS GT3037 ProS to je ekvivalent Garrett gt3076r, pouziva stejnej stred atd., skoda ze je HKS tak drahe
bohuzel je to tak...pac to turbo je fakt turbo urcene na zavody...nezapomente ze tyhle garrety ktere kupujeme tady za "levny peniz "NEJSOU URCENA pro zavodni ucely...
...napriklad cely slavny 2876r je urcen pro DIZLOVE generatory s konstatnimi otackami...o zavodni aplikaci v otackach kolem 8000 tisic na motoru a trapeni ho na driftech neni ani zminka...!!!! je to jedna z nejvetsich mylek na ceske tuning / tuzing scene.
Re: rada pri konfiguracii motora
Napsal: 09.12.2009, 11:58
od saigone
Gerox píše:saigone píše:HKS GT3037 ProS to je ekvivalent Garrett gt3076r, pouziva stejnej stred atd., skoda ze je HKS tak drahe
bohuzel je to tak...pac to turbo je fakt turbo urcene na zavody...nezapomente ze tyhle garrety ktere kupujeme tady za "levny peniz "NEJSOU URCENA pro zavodni ucely...
...napriklad cely slavny 2876r je urcen pro DIZLOVE generatory s konstatnimi otackami...o zavodni aplikaci v otackach kolem 8000 tisic na motoru a trapeni ho na driftech neni ani zminka...!!!! je to jedna z nejvetsich mylek na ceske tuning / tuzing scene.
vsak ja vim, stejne tak i ten Holset je primarne urcenej pro dieselove V8 motory Cummins, jez jezdej nejcastejic v tahacich a autobusech. Tak stejne je Greddy zavodni varianta Mitsubishi.
Re: rada pri konfiguracii motora
Napsal: 09.12.2009, 12:09
od blázen
třeba ty dieslove generatory co máme v práci dostávají brutálni zahul.. ty turba rovněž.. ale opravdu totálně brutální.. turba pištěj jak z posledního a přitom se nepokazí .. ale sou to turba od CAT
Re: rada pri konfiguracii motora
Napsal: 09.12.2009, 14:17
od slik85
Gerox píše:na nejidelanejsi turbo na SR-ko jesm se ptal Tanaku a Suenagu a oba svorne tvrdili ze to jsou
HKS GT3037 ProS a greddy TD-06 obe bohuzel v cenach tri mexickejch Garrettu...
muj nazor je ze byste se meli naucit vyuzivat maximalni potencial toho co tam mate...zejmena ty sliku...podle me je zbytecny jit cestou zvysovani vykonu...s tim budes mit u driftu jeste vetsi problem...nejdriv se vyjezdi s tim co tam mas a az zjsitis ze jedina vec co ti chybi v porazeni soupere je vykon, pote zacni premyslet jak dal...zatim ale nic ve zlym mas problem dat babu coz fakt neni nic jineho nez trochu hrbolatejsi parkac...
...neni to rejpani byl jsem na posledni babe a dokonce jsme se bavili spolu...
zistil som ze mam total ko zadne lozisko uz po ceste na babu mi dymacila zadna prava brzda a nevedel sem proc a vykmit kola bym vic jak 1,5cm cos je dost a tym padem sem mnel i nahovno nastavenu geometriu kterou mi delali dva dni pred zavodem takze neni se cemu divit
pristi rok te prevezu a uvidis to uplne jinde mne se nechtel ani volant vracet
Re: rada pri konfiguracii motora
Napsal: 10.12.2009, 16:21
od Gerox
ok v pohode...jde o to ze by si se mel naucit s tim co mas...tzn..pravidelnese kvalifikovat a dosahovat aspon nejake vysledky...a k tomu ti 100 koni navic fakt nepomuze, pac ve finale se budes bat to podrzet a zase to bude problem "turbodiry"...
...ono nic ve zlym ale na CZ / SK scene jsem jeste nevidel sand krome sandyho a krystofa ze by nekdo poradne podrzel turbomotor...a i presto tvrdite ze je vykonu malo...
Re: rada pri konfiguracii motora
Napsal: 10.12.2009, 20:38
od vrtas
na CZ / SK scene jsem jeste nevidel sand krome sandyho a krystofa ze by nekdo poradne podrzel turbomotor
Možná to vypadá blbě že to píšu, ale já asi jezdim jak víkendovej dědek s kloboučkem nebo co?
V podstatě mi je u prdele že jsem v ''zapomnění'', ale ozvat se musim
Re: rada pri konfiguracii motora
Napsal: 10.12.2009, 21:59
od jagy
Vzdycky bude na tyhle urovni platit, ze nejvetsi brzda je ridic a ne auto.