Stránka 5 z 7

Re: Skúsenosti s TURBOM CHINA

Napsal: 21.03.2011, 02:27
od automato
Keď budem veľký tak si kúpim nové turbo, ale len čínu.

za cenu Garetta mám dve auta :alien:

Re: Skúsenosti s TURBOM

Napsal: 26.03.2011, 14:21
od SDRT
automato píše:A má niekto naozaj skúsenosti s turbom s chini alebo vie niekto konkretne o niekom kto to vyskusal?
Ja skusenosti mam a z niekolkymi rozdielnymi vyrobcami .
Vyskusali smew napriklad BB kopiu T28R , ale urobilo asi len 200 metrov kym sa uplne rozsipalo .Teraz sme skusali velke TD06 a vydrzalo len dyno asi 3 hodiny a asi 2 hodiny drifu , kym sa rozsipalo .
Zasadne nie ball bearing made in cajna ale klzne lozisko , uz ked chces vyhodit peniaze na kratku dobu.
Funguje to u mna takto , ze radsej dobre pouzite turbo Japonske , alebo od dobreho vyrobcu KKK-Blitz ,Trust,HKS ... ako nove Cinske aj ked za polovicu ceny .
Kup si novy Garett a mas po problemoch .

A ked uz chces usetrit , tak z mojej skusenosti lacne len od KKR .
Plati jedna zasada u mna Japonske vyrobky pre Japonske auta a Cinske vyrobky pre Cinske auta . 8)

automato , ty si este asi nepocul ten slogan ?" niesom taky bohaty aby som si mohol dovolit kupovat lacne veci "
Kentoya , sitko sa na turbo dava na sanie a to len vtedy ked nepouzivas vzduchovy filter 1/4 mile a podobne .Ano mozes kupit aj dobre Cinske turbo , ale len u 2-3 vyrobcoch , ale to nestoji 20$.Jedine CIna pouzitelne turbo je od firmu KKR .Ale ani to sa neda zrovnat z Garettom a podobne .

Re: Skúsenosti s TURBOM CHINA

Napsal: 26.03.2011, 15:47
od mauglie
Co Kinugawa, máš zkušenost? Turba by měla být z Japonska.

Re: Skúsenosti s TURBOM CHINA

Napsal: 26.03.2011, 16:25
od Jennulda
http://cgi.ebay.com/KKR330-STYLE-TURBOC ... 27aa33c5de

Takže abych si byl jiste když koupim tohle tak mužu tomu věřit že na to m něco odjezdim ?

Re: Skúsenosti s TURBOM CHINA

Napsal: 27.03.2011, 11:12
od SDRT
Jennulda píše:http://cgi.ebay.com/KKR330-STYLE-TURBOC ... 27aa33c5de

Takže abych si byl jiste když koupim tohle tak mužu tomu věřit že na to m něco odjezdim ?
je no problem asi tak 2000 metrov.
To je taka cinska picovina co by som ju nedal ani psovy na retaz aby nebehal po zahrade .Citaj poriadne

KKR330 STYLE TURBOCHARGER S13 S14 S15 SR20DET C18DET!!!

Tie turba tu kupis okolo 200 AU$ plus 60$ postovne , to je cista cajna to smetie .

Original KKR ma na kompresory napisane LIZENG a na stitku maju KKR a udaje , Take turbo od KKR stoji okolo 600 AU$ plus az do 800 850 a to uz potom uvazujes kupit original GARRETT

KINUGAWA znie to Japonsky , nieco som pocul ale tu sa to nepouziva/ aspon ja nikoho nepoznam , mali by mat Mitshubishi internals ale mozu byt robene na Taiwane a preto ten japonsky nazov, neviem nemam skusenosti .

Re: Skúsenosti s TURBOM CHINA

Napsal: 27.03.2011, 11:24
od adner
pokud bys měl nějaké foto,nebylo by od věci je sem hodit,nebo detailní popis toho,co se rozsypalo,proč atp..

Re: Skúsenosti s TURBOM CHINA

Napsal: 27.03.2011, 12:44
od chosecz
Teorie teorie. Vždy jsem kupoval Garrett, nicméně rád se mrknu co dělají v Číně. Tudíž jsem objednal nějaké vzorky, tak až dorazí, ukážu, prozkoumám a případně vyzkouším na autě.

Re: Skúsenosti s TURBOM CHINA

Napsal: 27.03.2011, 12:47
od automato
Ja Ti ich rád vyskúšam. :alien: :alien: :alien: Nemám tento rok s akým turbom jazdiť. A je to s tretej krajiny čiže bacha budeš platiť clo, či ako sa to volá.

Re: Skúsenosti s TURBOM CHINA

Napsal: 27.03.2011, 12:48
od chosecz
automato píše:Ja Ti ich rád vyskúšam. :alien: :alien: :alien: Nemám tento rok s akým turbom jazdiť. A je to s tretej krajiny čiže bacha budeš platiť clo, či ako sa to volá.
To je mi jasné, že budu platit CLO, není to první věc co nakupuji :-)

Re: Skúsenosti s TURBOM CHINA

Napsal: 27.03.2011, 12:51
od sejkora
ja ho klidne taky vyzkousim, ale zase si nechci zmrsit motor, rad bych letos jeste neco najezdil kdyz sezona teprv zacina....

Re: Skúsenosti s TURBOM CHINA

Napsal: 27.03.2011, 20:07
od Woyta
Me uz letos stacilo jedno vyndavani turba. :D

Re: Skúsenosti s TURBOM CHINA

Napsal: 30.03.2011, 12:19
od SDRT
Fotky menam , lebo turbo uz je v kovosrote , ale rozsypalo sa vo vnutry.

Treba vyskusat ked to mas za dara alebo za 80$ ale ked zato platis 450$ tak to je draha skuska , lebo za tu cenu mas 1/3 Garretta alebo HKS.
Nemusis mat obavy ze Ti poskodi motor ked sa rozpadne , lebo je nepravdepodobne ze sa nejake kusy dostanu do motora cez sanie , alew je to zbytocna robota a cas na stolici to nastavit a vacsionou to neprezije ani dyno.
Jedine co mam skusenosti kladne je original KKR , lacne a slusne na daily driver odporucam .
Moja teoria - radsej dobre pouzite japonske turbo ako nove cinske .
Z ciny nieje skoro nic dobre a hlavne ked to je lacne radiatorym IC,turbo a ani ramena nedoporucujem, lebo praskaju krizom cez uchytky .Len velmi malo veci sa da pouzit a byt spokojny . ale kazdy mame svoj nazor a ja ho nikomu nevnucujem.

Re: Skúsenosti s TURBOM CHINA

Napsal: 06.04.2011, 23:16
od automato
Rozprával som sa s ´profíkmi´ TURBO Technika Dunajská Streda. S čínskymi turbami majú skúsenosti len na kamionoch a pokial Garret vydrži cez 500 000km tak činska kopia polovicu, takým stýlom ze garret pomaly odchádza a zväčšuje vôle. A cina odleti vrtulka, len vyfukova, že sa im nikdy nestalo že by odletela ta na zvýšenie sacieho tlaku. Inak tá firma funguje od ČSSR. Tak nejaké skusenosti maju...

Re: Skúsenosti s TURBOM CHINA

Napsal: 07.04.2011, 05:32
od SDRT
Nikto predsa nepovedal ze cinackovia nevedia vyrobit turbo , ale dobre turbo maju len zopar vyrobcov a tie turba nestoja 20 US$ , takze na to aby som usetril 150-200 $ radsel tam dam Garett alebo HKS , tot vsjo.

CINA MADE PARTS NA CINSKE AUTA
JAPONSKE PARTS NA JAPONSKE AUTA

Re: Skúsenosti s TURBOM CHINA

Napsal: 07.04.2011, 08:45
od adner
čínani nejspíš neumí svařovat materiály natupo,proto jim to po čase pukne...otázkou je taky,jestli je možno zkušenosti z dieselu aplikovat na turba benzínová,přece jen pracují při podstatně nižších teplotách,budeme si muset počkat na Choseho jak ukáže jeho praxe...