Stránka 5 z 6

Re: BRZDY

Napsal: 01.11.2013, 18:54
od Fizzbiker
objednam asi EBC zluty

trmeny sou z MITSUBISHI GALANT V (E5_A, E7_A, E8_A) konkretne z 2,5 V6 4x4

Re: BRZDY

Napsal: 02.11.2013, 00:15
od adner
:thumbleft: ja, to je rozumná volba, ty fungují snad se všemi kotouči...

Re: BRZDY

Napsal: 29.11.2013, 16:21
od Peca
Se žlutýma EBC neuděláš chybu, jsou to takové...hodné desky :))
Na lehčích autech kolem tuny dobře fungují i Red.
Na Cliu (1050kg) jezdím DS 2000 a fungují výborně, za 500kč nepřekonatelný poměr cena/výkon :)

Re: BRZDY

Napsal: 29.11.2013, 23:26
od Fizzbiker
na brzdy co mam DS za nesmysl cena nekde kolem 4tisic...

desky mi poslali spatne takze menim, cervene coi zlute si mam teda rict? 8)

Re: BRZDY

Napsal: 02.12.2013, 13:50
od Gerox
kluci jen technicka...kolik za ty yellow a red stuffy chteji? a je nekde uveden jejich teplotny rozsah, friction coef, atd? jsem se snazil najit na netu ale zatim se mi to nepovedlo nikde najit.

Diky.

Re: BRZDY

Napsal: 02.12.2013, 14:55
od kenivruh

Re: BRZDY

Napsal: 02.12.2013, 14:58
od Gerox
Dik, postnul jsem alternativni nabidku na desky... kdyby nekdo mel zajem :)

Re: BRZDY

Napsal: 15.12.2013, 12:56
od SilverFox
Nemůžu najít téma kde se řešily ruční brzdy. Je nějaká šance že by mi kardanová kotoučovka o průměru 160 a výškou desky 30mm udržela bezpečně s12 v kopci? :)

Re: BRZDY

Napsal: 15.12.2013, 14:47
od Fizzbiker
hele pokud zapocitas prevod na diffu tak je to jisty. nebal bych se toho.

Re: BRZDY

Napsal: 15.12.2013, 22:01
od SilverFox
Představuju si že koupim takovouhle mršku http://i126.photobucket.com/albums/p113 ... 003146.jpg Fakt nedokážu odhadnout jestli to bude fakčit. :lol: Ale neni nic snažšího než to zkusit že? :lol:

Re: BRZDY

Napsal: 16.12.2013, 00:35
od adner
1 brzdič = 50% potřebného brzdného účinku na kola... 100% účinku : 4 (cca převod diffu) = potřebných 25% na kardanu, což 2x překračuješ...jen taková selská úvaha

Re: BRZDY

Napsal: 16.12.2013, 08:50
od Fizzbiker
tady je nutne zohlednit i prumer kotouce, resp moment ktery musi brzdna adheze třmenu udrzet, ale jak rikam za sebe bych se toho nebal. navic pokud to ma vylozene na parkovani a ne na tahani zatacek na rukav jde udelat nejaky vyslovene aretacni mechanismus.

Re: BRZDY

Napsal: 16.12.2013, 11:54
od SilverFox
Něco na způsob uzávěrky mě taky napadlo, ale ta kotoučovka bude blbuvzdornější. Na trhání bude hydra.

Ten třmen co jsem postnul je parkovací brzda ze scootru. Nemam představu jakej může mít "stisk". No ale asi to tak zkusim. Určitě budu referovat.

Re: BRZDY

Napsal: 17.12.2013, 02:21
od adner
připadal mi nějak malej...síla vyvinutá brzdičem se dá odvodit = kila na ruční brzdě x všechny převody po cestě až k brzdiči x koeficient tření destiček x páka na kotouči x převod diffu x páka kola a máš moment na pneu...pak už je třeba jen spočítat, jaký moment vyvine auto o hmotnosti x na nakloněné rovině y° ajeto :wink:

Re: BRZDY

Napsal: 17.12.2013, 07:02
od SilverFox
Pro mě bude jednoduší to zkusit a případně zahodit. :D