Stránka 471 z 600
Re: OT
Napsal: 31.03.2012, 13:06
od Kohla
Ono je pěkný dvoukilo vzácnější jak Ferrari nebo Bentley
Re: OT
Napsal: 31.03.2012, 15:02
od Svobda
Mg proc ja musim mit psycho srko a nema klasicky krouzky jako 95% ostatnich .
Kdyby nekdo chtel krouzky prodam od ACL
Re: OT
Napsal: 01.04.2012, 18:12
od zdenal
zdarec měl bych dotaz objednával někdo podvozek z téhle stránky
http://www.bc-racing.cz/podvozek/produc ... roduct=133 zajímá mě jestli to neni předražený atd. atd. (v podvozkách se moc nevyznám proto se ptám)
Re: OT
Napsal: 08.04.2012, 21:52
od mara_m
Re: OT
Napsal: 10.04.2012, 11:14
od blázen
a čím ten kompresor chceš pohánět? Myslím,že je to nesmysl
Re: OT
Napsal: 10.04.2012, 16:18
od mara_m
el motorem doufam ze tak 15 az 20kw ho utahne
Re: OT
Napsal: 10.04.2012, 16:25
od mara_m
potrebujem to na tryskani poziva se kompresor co byli ty mobilni tatry ale nafta kupovat olej atd se nece takze but se pouzije tet tatrovackej jen se predela na el nebo by se mi libil ten 3 valec z te lokomotivy ma to 260kubiku za hodinu
piskuje se 1,5 coulovou hadici nakonci s tryskou o prumeru 10 az 15 mm takze to opravdu zere vzduchu jak..... ale je to vse ve vystavbe a tryskat velke veci se budou cca za dva roky tet mame jen malej box 3*1,5m a vysku 2m tam mam parovane 3 orliky takze 75kubiku za hodiny a kdyz mam 6mm trysku tak to jen tak tak teda jeste neni uplne v provozu ten malej box ale za 3 mesici by mel zas plne fungovat kdyby nekdo neco chtel
Re: OT
Napsal: 10.04.2012, 17:58
od blázen
ten kompresor má příkon přes 30kilovat a ten výkon 230l/h nafouká při pracovních otáčkách 1100/min.. další problém by mohl nastat s chlazením,on ten vzduch hrozně ohřívá,je to 2stupňový 3válec a mezi prvním a druhým stupněm výtlaku je chladič. Je to myslím typ K2 lok-1 ... je to těžkej bobek,váží přes 300kg.. Navíc ho asi nekoupíš,nový se nevyrábí a nikdo ho neprodá.
Líp se podívat na ty kompresory ,které se montují na nový loko, jsou malé a mají stejný výkony..
Výkonější kompresor byl na te menší loko s tím 230DR motorem ,tam je výkon 250l/h ale příkon okolo 40kw.. jsou to macky,na to ti 20kilowatovej motor možná stačit nebude,asi by záleželo na řemenicích..
nevím.. podle mě to je moc velký a těžký..jsou lepší kompresory
Re: OT
Napsal: 10.04.2012, 18:09
od mara_m
tak zustanu u tatry no
ale ten kopresor by tahal celou dilnu plus piskovani takze cu neco velkeho ta mobilni tatra je akorad na to piskovani bezi na plnej vykon a udrzi tlak mezi 6 az 8 bary podle opotrebeni trysky
Re: OT
Napsal: 10.04.2012, 18:36
od MYSAK
Kdo topi drevem a ma traktor..
Ale vynalez luxusni
http://www.youtube.com/watch?v=RSxt0nbUFWw&feature
Re: OT
Napsal: 10.04.2012, 18:43
od mara_m
pekne jen nechapu ten hydropohon
Re: OT
Napsal: 10.04.2012, 19:20
od Woyta
Blbe by se to zprevodovavalo.
Takhle si muze navic stelovat rychlost otaceni bubnu. Treba podle tvrdosti dreva ktere reze.
Reseni je to ale paradni.
BTW nebylo by i neco na kaceni stromu? Od podzimu jsme kvuli kurovci uz museli slozit 80 stromu.
Re: OT
Napsal: 10.04.2012, 20:04
od mara_m
na kaceni je
Re: OT
Napsal: 10.04.2012, 20:13
od blázen
na kácení je dobrý mít něco takovýho,at se nezdržuješ :-)
http://www.youtube.com/watch?v=E9x8rBKC4BE&feature=fvst
Re: OT
Napsal: 10.04.2012, 20:16
od Woyta
Jasne tohle by byla parada. Ale k tomu se malokdo dostane.
http://youtu.be/cwwkO7m4bpY
Takhle se musi udeleat vse motorovkou, bordel posbirat rucne,atd. Nejakej trik by nebyl k zahozeni.
//Uz vidim jak s tou V8 kacis a orezavas cely den.