Stránka 6 z 6

Napsal: 22.01.2008, 10:26
od Vladislav Bureš
Ale padnutí otáček při přeřazení pod volnoběh a když se lehce dotknu plynu a nejprve otáčky klesnou pa kteprve stoupnou to by měl dělat TPS nebo ne? Také pozoruju zrovna včera že když jsem nechával motor chladnou na volnoběh a jen jsem stál venku tak i občas motor houpne jako že klesnou otáčky a pak zase popomalu vystoupají k normálu stává se to tak jednou dvakrát do minuty

Napsal: 22.01.2008, 10:29
od blázen
to by mohl způsobovat air regulátor,nebo špatně nastavený volonoběžný ventil..

Napsal: 22.01.2008, 10:30
od Vladislav Bureš
když jsme dělali diagnostiku o Otase tak to dělalo chybu na okruhu škrtící klapky.

Napsal: 22.01.2008, 11:28
od blázen
vypsalo to chybný kod pro TPS? může to být špatně zasunutý konektor.. cokoliv... ten mod pro vyhledávání chyb neumí odhalit chybnou funkci ale pouze zda je snímač funguje..ale jak ,to už je druhá věc ..

Napsal: 03.02.2008, 15:40
od Vladislav Bureš
Tak mi v pátek přišla lamela zatím sice leží v práci ale už se zeptám nemá tu někdo servisní zázemí kdo by mi ji pomohl vyměnit? Jednalo by se o týden od 11.2 - 17.2. nejlépe Praha a přilehlé okolí

Napsal: 04.02.2008, 12:40
od Vladislav Bureš
No není hezká a jak voní :-D
Obrázek

Napsal: 25.02.2008, 00:08
od remo
v com je zasadny rozdiel a co je lepsie na co?? na aky ucel by ste ktoru brali??

http://www.apexperformance.co.uk/catalo ... 54ed6c8a6c

http://www.apexperformance.co.uk/catalo ... 54ed6c8a6c