Stránka 563 z 600

Re: OT

Napsal: 08.12.2013, 09:14
od Matysek
Primera je super volba, máme jich několik a rozhodně doporučuju motor SR20DE. Teď máme jednu kombíkovou s motorem 1.8 a můžu říct, že je to peklo. Auto nejede a spotřeba stejná jako u SR20DE 103 kW. Nemá palubák, tak jsem testoval město tím způsobem, že nádrž do cvaknutí najet 100km a pak zase i na stejné pumpě a stejném stojanu zase do cvaknutí a výseldek byl 10.54l. Ve městě ten výkonový rozdíl není tak znát, ale teď jsem ji vzal na výlet z Plzně do Jihlavy a znát je to neskutečným způsobem. Dneska se vracím a zase až přijedu tak natankuju do cvaknutí. Pak napíšu jaký byl výseldek. Se stejnou primerou jen s motorem 2.0 103kw jsem jezdil za cca 7.1l.

Moje doporučení je Primera P11 144 103kW ve výbavě sport. Má dobré sedáky, interiér v té tmavé barvě vypadá skvěle, jen pokud je možnost tak vybrat bez xenonů. Vím co je to za peklo sehnat na tohle auto xenonové světlomety když se auto podaří ťuknout :)

Re: OT

Napsal: 08.12.2013, 13:25
od ,,PJ"
Tu přesně mám, 144 2.0 103kW, Má svoje chyby motor přes 280000km a slape. Přijdou mi moc dlouhé kvalty u pětky samozřejmě nevadí ale od spodu se zbírá dost pomalu, takže jedině víc roztáčet motor. Ta spotřeba je od 7.0 do 11l. Jezdím krátké trasy dost po městě, takže pořát studenej motor a teď mám 10,7l spotřebu :? :), samozřejmě plná výbava i s xenony a taky je nikomu nedoporučuju, fakt to moc na 13let starym autě nesvítí ( nové balasty a výbojky od Philipse 4300k ) :( . JINAK OK 8)

Re: OT

Napsal: 08.12.2013, 16:56
od SilverFox
S gt jsem se courával za 6l i pod. Budiž jí země lehká. :D

Obrázek

Re: OT

Napsal: 08.12.2013, 19:16
od Design
Nevite nekdo o nejake s12 na prodej?

Re: OT

Napsal: 08.12.2013, 19:30
od blázen
Pod 6l? :)

Jedna rozebraná s12 byla někde u ostravy..

Re: OT

Napsal: 08.12.2013, 19:49
od Design
Zaleži na stavu samozdrejme nejidealnejši by byla GP že :)

Re: OT

Napsal: 08.12.2013, 20:25
od OndraS13
dotaz ohledně Diffu
___________________
Co to může bejt za differenciál když auto zvednu za diff do vzduchu a otočím jedním kolem ve směru jízdy tak druhý se točí v protisměru ( takže vlastnosti opendiffu ) ale když jedu s autem bokem tak to jde nádherně držet a při "burnoutu" jdou obě kola a jdou uplně stejně ???
Nápravu budu měnit takže ho budu sundávat ale válí se mi vedle auta VLSD a mám na něj zájemce ale nevim co mám na autě :-/
Neporadí mě někdo co to může být ?

Re: OT

Napsal: 09.12.2013, 08:29
od ,,PJ"
Jedno kolo jedním a druhé kolo do protisměru, můžé znamenat jen dvě věci open diff a nebo si nechal zařazenou rychlost v převodovce, ale to bys musel na otočení kolem použít hroznou sílu ( jako když ti obě kola přibrždují ) :D

Re: OT

Napsal: 09.12.2013, 08:48
od OndraS13
ne normálně to zvednu , bez rychlosti se mi točej kola proti sobě bez velkýho úsilý ale kola jdou obě najednou , když to někde "odškrábnu" tak jsou čáry od obou kol a ze stejnýho místa :-/
Je možný že to je poměrem ( 240tka má jinej převodovej poměr )
Nebo je možný že to je nějakej diff kterej neni ani VLSD a ani Open ?

Re: OT

Napsal: 09.12.2013, 09:42
od Lancer
Spíš si myslím, že máš mrtvej vlsd. Mám to samé. Auto zvedlý, kola se točej proti sobě, dám odpich z křižovatky a hrabou obě.

Re: OT

Napsal: 09.12.2013, 15:16
od jagy
GA16DE je taky dobry motor, ale SR20DE je pro Primeru lepsi volba. A ano, jde i pod 6l, ale to je silna eko jizda. Mereno presne pres dle vstriku pres ECU Talk Display, palubaky i mereni od nadrze do nadrze je nepresne o 0.5-1litr. Realne jsem jezdil cca 6.5l mimo mesto a 10l mesto = prumer 8l.

Obecne Primera super auto, spolehlive, skvele jizdni vlastnosti, velice nizke provozni naklady... co odchazi, tak vzdy tyce poloos (otazka casu nez praskne puvodni pod zavazim), horni ramena vrzajici, pak samozrejme jako u vsech japoncu koroze.

Re: OT

Napsal: 09.12.2013, 16:32
od maico
tak nakoniec idem pozret tuto hondu http://honda-stream.autobazar.eu/20-lpg-id2161389.html to bude myslim dobra volba.

Re: OT

Napsal: 09.12.2013, 19:43
od adner
Lancer píše: Auto zvedlý, kola se točej proti sobě, dám odpich z křižovatky a hrabou obě.
to je u open diffu normální..

Re: OT

Napsal: 09.12.2013, 19:56
od Lancer
Mám "vlsd" :D
Při troše dobrý vůle ho pod plynem do zatáčky utrhnu a auto je plynem kontrolovatelný.
Do diffu budu dávat podložky, uvidim jak se jeho chování změní.

Re: OT

Napsal: 09.12.2013, 20:22
od adner
to byla odpověď Ondrovi a tvůj příspěvek se líp kuchal...