Stránka 592 z 600
Re: OT
Napsal: 05.01.2016, 21:21
od Lancer
naštěstí mam čerstvou technickou...
Re: OT
Napsal: 09.01.2016, 17:37
od Patrick
Kluci potřebuju radu, jakou používáte antikorozní ochranu na spodek auta? Mam v plánu to celý přejít přebrousit hodit do základu spoje přetmelit a potom bych tam rád použil něco trošku pružnýho co to ochrání proti kamínkům atd, zároveň nechci, aby to byla nějaká sračka jako normálně dávaj všichni s asfaltem co se matlá a když se toho potom i po letech člověk dotkne tak je od toho akorát umatlanej a špinavej. Rád bych něco, aby to trošku vytvrdlo. Něco takovýho co si představuju už jsem na autě měl od původních majitelů, to by se mi líbilo, přidám nějaký fotky pro představu.
Díky všem za rady!
Re: OT
Napsal: 09.01.2016, 18:08
od Woyta
Ja chci spodek auta mnatrit POR15. Tu barvu je fakt problem z neceho sundat.
Re: OT
Napsal: 09.01.2016, 21:42
od Mirek
Body 930, sracka s asfaltem, ktere se muzu po letech dotknout aniz bych umatlanej / spinavej
Pripadne nejaky prelakovatelny Body, ted nevim z hlavy cisla, ale nemaji ten asfalt a nanasi se nastrikem.
Re: OT
Napsal: 10.01.2016, 17:29
od jerrys13
Poradte jak dostat zalomenej steft z turba konkretne z vyfukove casti. dostala se mi do ruky t28 ale bohuzel takhle
Mam to zkusit odvrtat nerad bych to turbo poskodil
Re: OT
Napsal: 10.01.2016, 18:28
od Design
Navařit matku a vytočit
Re: OT
Napsal: 10.01.2016, 18:39
od raddy
navrtat dierku a pouzit vytahovak,to je najlahsi sposob. ak nie je steft prihrdzaveny,stacilo by do diery narazit napr.torx bit/srobovak a vytocit.
Re: OT
Napsal: 10.01.2016, 18:50
od MYSAK
Nejucinnejsi je navareni matky jak pise Design. Stefty jsou na vrtani dost tvrdy a prirezly urcite budou
Re: OT
Napsal: 10.01.2016, 23:10
od Mirek
+1 k navaření matice, pořádně to při vaření rozpálit, ať popraská rez
Re: OT
Napsal: 10.01.2016, 23:11
od Patrick
Woyta píše:Ja chci spodek auta mnatrit POR15. Tu barvu je fakt problem z neceho sundat.
Koukal jsem na videa, dost zajímavá volba, u nás to asi sehnat nepůjde co? Už jí máš?
Mirek píše:Body 930, sracka s asfaltem, ktere se muzu po letech dotknout aniz bych umatlanej / spinavej
Pripadne nejaky prelakovatelny Body, ted nevim z hlavy cisla, ale nemaji ten asfalt a nanasi se nastrikem.
No zrovna přelakovatelný to být nemusí, nevadí mi že to zůstane zespod tmavý, jen nechci aby to byl ten klasickej asfalt kterýho se po čase dotkneš a máš černou ulepenou ruku.
Tohle co jsem tam měl bylo dost tvrdý a když jsem to brousil tak to hodně prášilo.
Re: OT
Napsal: 10.01.2016, 23:33
od mauglie
Pokud kouká, navařit matici, pokud je zlomený nešikovně, což z fotky mi přijde (dva tam jsou špatné), navrtat, zahřát plamenem výfukovou část a použít vytahovák. Popř si nechat vyvrtat kde rovnají hlavy, brousí atp. Tak jsem to řešil prvně a ok.
Re: OT
Napsal: 11.01.2016, 08:34
od Woyta
Kupoval jsem to z nemecka. Bral jsem barvu a odrezovac.
http://www.hoeseler-por15.com/
Doporucim ti to koupit jako mensi plechovky. Neni to normalni barva. Idealni je spotrebovat plechovku na jeden zatah.
Jakmile se k tomu dostane vzduch, tak to tvrdne hodne rychle.
Re: OT
Napsal: 12.01.2016, 00:02
od vmille
epoxidovy dvouslozkovy zaklad tam davat nechces?
Re: OT
Napsal: 12.01.2016, 22:46
od Jennulda
jerrys13 píše:Poradte jak dostat zalomenej steft z turba konkretne z vyfukove casti. dostala se mi do ruky t28 ale bohuzel takhle
Mam to zkusit odvrtat nerad bych to turbo poskodil
Nejidealnější způsob je to nechat vyjiskřit
Kdysi jsem zalomil šroub který na octavackem turbu držel po kupě lopatky ( proměnou geometrii lopatek, jsou tam 3. ) a při mojich marných pokusech to odvrtat a jak koliv dostat ven jsem to úplně cele akorát tak ještě víc zkonil že se stim nedalo už nic dělat a tak jsem to hodil u nas na Vsetině do zbrojovky a tam mi to vyjiskřili za pul litra kořalky
a všechno bylo super, dira se zavitem zustala na svem mistě a nic nešlo ani poznat
Re: OT
Napsal: 01.02.2016, 00:09
od Method
Zdarec, mam dotaz
Mam nachystano GT2560R na CAcko ale nez ho tam dam tak me zajima jak moc se zmeni prubeh vykonu s kulickovim loziskem. S T25 na stage2 to zabira dost slusne a relativne to s nim jde i na spodku ( nevim jak s funglovkou T25, moje je uz hulici ale tlaci zdatne ) S T28 na stage2 to melo diru jako prase a od 4000ot to pak dalo zase harakiri...
Kulickove lozisko by melo slouzit k tomu aby se to rychleji roztocilo tudiz predpokladam ze by to mel byt vetsi fofr jak s T25. jde mi o to ze se chci vyvarovat velkej turbo dire nez to nafouka. Ta GT25 ma stejne velkou saci cast jako T28 se mi zda. Predpokladam ze Stage 2 na GT25 neni zrovna ideal volba a tak zacinam premyslet dost nad Nistune.
Dik za reakci.