Stránka 595 z 600

Re: OT

Napsal: 26.03.2016, 11:21
od Method
Ma tu nekdo zkusenost s D2 stelovakem ? Nikde jsem se nedocetl jake zatizeni ma predek a zadek verze Street. Race nebo ci co se mi zda uz dost tvrda. Premyslim nad D2 z duvodu TUV. Cena je obdobna BC racing. Docela by se mi hodila naka rada ( chtel bych to udelat vice mene co nejvic legalni cestou, kdyz uz za to vsude jebou ) , diky :)

Re: OT

Napsal: 28.03.2016, 20:19
od Method
D2 Street - predek 8,7kg zadek 6.2kg . ( celkem tvrdoch )

Nake zkusenosti, potrebuji co nejvice info :bounce: :bounce: ???

Re: OT

Napsal: 03.04.2016, 11:12
od Woyta
Neví někdo kam se daji na BMW E36 316i (M43B16) pripojit budiky pro tlak a teplotu oleje?

Tady sendvic pod filtr jaksi nefunguje.

Re: OT

Napsal: 03.04.2016, 11:51
od Svobda
Pro tlak bude mít někde origo čidlo tlaku oleje tak kup T kus a naper to tam . Teplota by šla do vany pokud to me hladinomer nebo do ni něco napachej stejnak určité teče :-)

Re: OT

Napsal: 03.04.2016, 14:32
od Woyta
Olej netece. Ale mozna misto vypousteciho sroubu by to slo.
Videl jsem sice aftermarket vicko filtru se zavity ale stoji skoro co me stala 1/5 auta, :D

Budiky jsem bral to nejlevnejsi co jde sehnat.
http://www.aliexpress.com/item/52mm-Oil ... b09dc4d2f0

Re: OT

Napsal: 06.04.2016, 20:53
od Jennulda
Nevíte náhodou z jaké oceli se dělají hlavové šrouby ? potřebuji si nechat vyrobit štefty, napadla mě ocel 16420, ale nejsem si vůbec jistý, proto se raději ptám těch co mají větší přehled :wink:

Re: OT

Napsal: 06.04.2016, 21:42
od mara_m
jaké máš těsnění ?

pokud mě pamět neklame tak šrouby 12,9 jsou z oceli 34CrMo4 a 42CrMO4 a ještě další podobné
34CrMo4 je dle čsn 15 131
42CrMo4 je dle čsn 15 142

ale tet si nejsu jist raději prověřit :)

Re: OT

Napsal: 06.04.2016, 23:07
od Woyta
Nejsem si jistej ale nedelaji hlavove stefty se uz predem napnute a zavit valcovanim aby se pri prvni montazi nenatahli a neposkodil se zavit?
Ve standartni nabidce ARP a spol nic vhodneho neni?

Re: OT

Napsal: 07.04.2016, 04:49
od buky300zx
Pokial nevies na 100% z coho su,tak sa na to vy....Ja som velmi davno urobil pre VG a len co som ich dotiahol,zacali strielat!

Re: OT

Napsal: 07.04.2016, 11:33
od mara_m
válcovaný závit kvůli pevnosti být musí předepnuté nevím ale dle me mat s velkou houževnatostí / vysoká mez kluzu

nicméně neni nic jednodušího než vzít šteft na spektrometr a podle obsahu prvků najít vhodnou ocel pak už jen zůstane otázka zušlechtění ....

Re: OT

Napsal: 07.04.2016, 15:20
od buky300zx
Prave sa jedna o to zuslachtenie,to je najpodstatnejsie.Samozrejme ze zavit bol valcovany.

Re: OT

Napsal: 07.04.2016, 16:26
od mara_m
tak na houževnatost je asi nejlepší vyžíhat sice lehce klesne pevnost ale i tak se bude pohybovat okolo 900N/mm2

kalit cementovat nitridovat atd me prijde jako blbost ale nevím strojní současti jsem od školy nedělal :D

Re: OT

Napsal: 07.04.2016, 19:18
od Jennulda
Doufal jsem že mi někdo napíše přímo ocel ze které to mám udělat a nechám to někde vyrobit na frézi, bohužel nevím jestli mi někdo bude válcovat závity a zjištovat na spektrometru co mám použít za ocel :/ navíc ještě to zušlechtění... jedná se mi jen o to že jsem chtěl ušetřit a nemuset kupovat od ARP kde za ně dám majlant :(

Re: OT

Napsal: 07.04.2016, 19:44
od mara_m
to za kusovou výrobu taky

sehnat méně jak 6m oceli na to bude problém
nastavit mašinu a vyválcovat pár zavitu taky (valcované kvůli vláknum v mat když se dělá třískově jsou ty vlákna "přeřezaná " kdežto u válcování zhutněná )
výroba matic atd

a jses daleko za cenou ARP co má arp za matroš nevím ale šli odvrtat lepe jak klasika nissan ale ty zas jsou dobré na seriove těsnění které "pruží" na kov ce mít hodně houževnatý šteft aby si v tom šteftu uděl předpětí při dotažení a zároveň při připadne detonaci se nedostal na mez kluzu .....

Re: OT

Napsal: 07.04.2016, 20:08
od Woyta