Stránka 1 z 1
Napsal: 24.11.2003, 15:36
od Mr.FU
Tak jsem odpojil lambdu. Zm?na nebyla buhvíjaká, ale je to trochu lep?í. Zkontroloval jsem celé vedení vzduchu a je to O.K., t?sní. Tak jsem se rozhodl ?e vyhodím kaťák. Nep?edpokládám ?e by tam byl jinej ne? originální, tak?e asi bude dost na hadry. Minimáln? zacpanej. Tak uvidíme.
Napsal: 25.11.2003, 08:58
od swed
no zajimalo by m? jak bude? ?e?it vyhození katu...nechá? n?kde ud?lat trubku s p?írubou?...já ho chci ?asem vyhodit taky...kdyby sto nechal ud?lat 2x...?el bych do toho...
Napsal: 25.11.2003, 10:36
od Mr.FU
Jo, p?esn? tak, vyhodim kat úpln? ven, ud?lám p?íruby a nava?im na trubku tak aby to bylo stejn? dlouhý jako orig kat. Je?t? p?emej?lim, ?e bych tam místo pevný trubky dal vlnovec, proto?e celý potrubí je sice pru?n? p?ichycený ke karoserii ale jinak je napevno od motoru a? po koncovku a jak se to celý kroutí tak se mi po?ád povolují ?rouby. Je?t? se na to mrknu.
A? to budu dávat dohromady tak dám v?d?t a dohodnem se O.K. ?
Napsal: 25.11.2003, 10:42
od idanow
chlapi, mna napadlo odrezat priruby z kat a navarit na trubku... co vy na to?
Napsal: 25.11.2003, 10:51
od Mr.FU
Jo, napadlo m? to taky, ALE!, za prvé se dá ud?lat repas katu, co? je asi zbyte?ný, proto?e ho tam vracet nechci, ale co kdyby. A za druhé, kdy? p?jdu na emise a ten hodný pán nep?imhou?í o?ko, tak ne? abych mu cpal prachy do kapsy tak ho tam rad?i vrátim, tolik práce to zas neni.
Napsal: 25.11.2003, 10:52
od Ondrey
Co takhle koupit sportovni kat?
Ma kovovej vnitrek a propustnost o 90% vyssi nez serie..
A univerzal stoji tak 3.500,-.. A muze se na emise a STK.. :ph34r:
<!--EDIT|Ondrey|Nov 25 2003, 10:52 AM-->
Napsal: 25.11.2003, 12:04
od idanow
emisnu kontrolu na auto s katalyzatorom? to predsa netreba. aspon si myslim - ved preto mam v malom technicaku poznamku "Katalyzator"...
STK - vazne tam chodite s autami? radsej si tisicku priplatim a o nic sa nestaram
problem moze nastat na hraniciach: uz som pocul o dvoch pripadoch, ze rakusania pri vstupe strcili do vyfuku lambdu, a pokial nesedeli hodnoty, nevpustili ich cez hranice :blink:
kaslite na kat, akykolvek. v dobe, ked este jazdia smradlave skodovky a ani warburg nie je vynimkou, netreba mat ani moralne vycitky za znecistovanie ovzdusia
Napsal: 25.11.2003, 12:07
od swed
jsem pro tu variantu to upln? vyhodit a nechat si starej kat do zasoby kdyby byly problemy s uplacením známejch
))
Tak?e a? to bude? d?lat tak dej v?d?t nebo to ud?láme n?jak dohromady.Já jsem schopnej k tomu ud?lat dokumentaci na výrobu a mám známí ve svá?e?ský ?kole kde by to sva?ili...
Napsal: 25.11.2003, 12:33
od Ondrey
idanow píše:emisnu kontrolu na auto s katalyzatorom?
Na emise musis tak jako tak - s katem nebo bez..
Ted jsem nedavnou byl na emisich a stk a dosel jsem k zaveru, ze by to auto v pohode proslo i bez katalyzatoru - namerili tam 50krat nizsi emise nez predepisuje norma (v Japonsku totiz maji daleko prisnejsi emisni limity nez v Evrope)..
A na STK fakt jezdim. Zatim nebyl jedinej problem. Stejne to auto udrzuju v poradku - tak proc cpat nekomu uplatky?
<!--EDIT|Ondrey|Nov 25 2003, 12:49 PM-->
Napsal: 25.11.2003, 12:45
od Mr.FU
Souhlasim se SWEDem, vykopeme kat a dáme trubku. Zase n?jakej koník navíc neu?kodí. Technická to je v?c. Co ?lov?k to názor, ale já nehodlám solit prachy n?jakýmu vy?írkovi, to to rad?i nacpu do auta. Nehled? na to, ?e tahle kára se dá slu?n? udr?ovat. Ale je také pravda, ?e a? se pustím do tun?ní, tak m? tam nebudou mít v?bec rádi. <_<
Napsal: 25.11.2003, 12:59
od swed
Mr.FU píše:Jo, p?esn? tak, vyhodim kat úpln? ven, ud?lám p?íruby a nava?im na trubku tak aby to bylo stejn? dlouhý jako orig kat. Je?t? p?emej?lim, ?e bych tam místo pevný trubky dal vlnovec, proto?e celý potrubí je sice pru?n? p?ichycený ke karoserii ale jinak je napevno od motoru a? po koncovku a jak se to celý kroutí tak se mi po?ád povolují ?rouby. Je?t? se na to mrknu.
A? to budu dávat dohromady tak dám v?d?t a dohodnem se O.K. ?
jo tak to n?jak spácháme.n?jak to om??ím a mám známí co to sva?ej.akorát sehnat n?kde trubku a ud?lat ty p?íruby.nebo se ty p?íruby daj n?kde sehnat?
Napsal: 25.11.2003, 13:16
od Mr.FU
2 mo?nosti. Bu? se se?ene domlácenej kat a od?ízne se to z n?j, nebo se ty p?íruby z katu z auta obkreslí a vyrobí. Lep?í by bylo sehnat kata, proto?e má? jistotu, ?e to pásne.
Napsal: 25.11.2003, 13:40
od idanow
Ondrey píše:Na emise musis tak jako tak - s katem nebo bez..
Ted jsem nedavnou byl na emisich a stk a dosel jsem k zaveru, ze by to auto v pohode proslo i bez katalyzatoru - namerili tam 50krat nizsi emise nez predepisuje norma (v Japonsku totiz maji daleko prisnejsi emisni limity nez v Evrope)..
A na STK fakt jezdim. Zatim nebyl jedinej problem. Stejne to auto udrzuju v poradku - tak proc cpat nekomu uplatky? ;)
neviem, zatial ma za emisku nikto nebuzeroval
anyway, nepreslo by mi to. bol som u kamosa na pal-teste a ten sa chytal za hlavu, ze to ma hodnoty ako stara skodovica
takze kat je urcite vyhoreny
nemam dovod ho tam nechat.
co sa tyka STK - ti technici u nas su pekne kurvy a vzdy si najdu nieco, za co ta dojebkaju a nastavia ruku. aj preto tam nechodim. usetrim cas, benzin a nervy. iba odovzdam technicak a prachy. tak preco to nevyuzit? :rolleyes:
Napsal: 25.11.2003, 14:45
od swed
Mr.FU píše:2 mo?nosti. Bu? se se?ene domlácenej kat a od?ízne se to z n?j, nebo se ty p?íruby z katu z auta obkreslí a vyrobí. Lep?í by bylo sehnat kata, proto?e má? jistotu, ?e to pásne.
no sehnat dva katy...ja bych to vid?l sehnat hlavn? trubky,obkreslit kat a nechat to vyrobit.Kdy? u? se budou d?lat dvoje...mo?ná bych v?d?l kde by to ud?lali celý kdy? se ud?lá výkres(co? by nem?l být problém kdy? sem konstruktér)- bud u nás v práci v díln? nebo v jedný strojní ?kole to mo?ná taky ud?laj