Napsal: 25.11.2003, 13:55
Bol som na brzde vo VURUP, Bratislava a nameraly sme nasledovne:
seriove parametre: vykon 170k, krut. moment 224Nm.
namerane hodnoty: vykon 260k pri 6070ot, krut. moment 336Nm pri 4540ot., pomer vykon hmotnost 4,6kg/hp.
Kedze som ocakaval vacsi vykon (okolo 300k) aky je vas nazor na presnost tejto brzdy, pripadne uz ste niekdo porovnavaly to iste auto tu a napr. v Brne?
Skusim este skontrolovat hodnotu predzapalu a typek v UK sa mi mrkne na cip. Inak samotne meranie je riadny hukot, mozem to len prirovnat k startu prud. lietadla. Otvorena kapota,7000ot vo velkej betonovej garazi, stal som 15m vonku a este ma bolia usi
Inak ten krutak je az haluzovy (Impreza ma tusim pod 300) ale ten vykon, tam je niekde zrada....
P.S. do kufra sme musely hodit radiator a zdvyhak (tak 35kg) lebo presmykovali kolesa
<!--EDIT|raddy|Nov 25 2003, 02:14 PM-->
seriove parametre: vykon 170k, krut. moment 224Nm.
namerane hodnoty: vykon 260k pri 6070ot, krut. moment 336Nm pri 4540ot., pomer vykon hmotnost 4,6kg/hp.
Kedze som ocakaval vacsi vykon (okolo 300k) aky je vas nazor na presnost tejto brzdy, pripadne uz ste niekdo porovnavaly to iste auto tu a napr. v Brne?
Skusim este skontrolovat hodnotu predzapalu a typek v UK sa mi mrkne na cip. Inak samotne meranie je riadny hukot, mozem to len prirovnat k startu prud. lietadla. Otvorena kapota,7000ot vo velkej betonovej garazi, stal som 15m vonku a este ma bolia usi
Inak ten krutak je az haluzovy (Impreza ma tusim pod 300) ale ten vykon, tam je niekde zrada....
P.S. do kufra sme musely hodit radiator a zdvyhak (tak 35kg) lebo presmykovali kolesa
<!--EDIT|raddy|Nov 25 2003, 02:14 PM-->