Stránka 1 z 1
Motor se dusí.
Napsal: 03.06.2007, 18:46
od james2000
Zdarec chlapy, mám takový malý problém. Můj děda má Nissan 200sx S13 z roku 1989. Motor má najeto cca 130000km a když jedu z kopce mám zařazenou 5 a brzdím motorem a potom sjedu na rovinu a ve zhruba 100km/h šlápnu opět na plyn tak motor začne kuckat. Potom musím vyřadit sešlápnout plyn a zařadit znovu a je to zase bez problémů. Jeden můj známý automechanik mě říkal že by to mohlo být ucpané sítko před palivovou pumpou. Jinak je na autě vyměněno: svíčky, kabely ke svíčkám, palivový filtr, vzduchový filtr, cívky, pravidelné výmeny oleje a filtrů,... Pokud někdo víte co s tím tak napište. Díky.
Napsal: 03.06.2007, 19:17
od Heini
Brzdi tím prostředním pedálem.
Napsal: 03.06.2007, 19:23
od blázen
kabely ke svíčkám to má kdee?
Napsal: 03.06.2007, 19:30
od doublejay
...nebo taky Air Regulator. Presne tohle mi to delalo. Dojizdel jsem ke krizovatce bez plynu se zarazenym kvaltem, seslapnul spojku a vyradil a malem to chciplo, otacky sly nekam k 300. Po zarazeni a pokusu se rozjet to prskalo z vyfuku. AR nepoustel vzduch na volnobeh tak, jak mel a poustel i tehdy, kdyz nemel. Vyndat, vycistit, namontovat zpet. Rad se zanasi olejem, ktery ma prakticky kazde dvoukilo v trubkach od sani a pak nefunguje, jak ma. Navic to pak chodi podle teploty... Dalo se to lehce identifikovat podle tlakomeru v sani.
Napsal: 04.06.2007, 08:20
od raddy
problem moze byt aj v samotnej palivovej pumpe. ale na zaciatok skontroluj nastavenie TPS snimaca a volnobezneho spinaca na nom.
Nepises ze otacky po vyradeni klesaju, AR regulator to asi nebude.
Pri akceleracii ide motor normalne?
Napsal: 04.06.2007, 12:30
od Martin_534
a hlevně kde to má ty kabely ke ssvíčkám, protože ty na dvoukile nejsou ... a pokud sis to nechal dělat v servise a oni ti je vyměnili, tak to o něčem svědčí
jinak bych taky yjako pprvní vyzkoušel nastavení snímače klapky
Napsal: 04.06.2007, 12:40
od rozum
mozna ma KA24?
Napsal: 04.06.2007, 19:26
od Heini
On nemá nic přece děda
Napsal: 07.06.2007, 07:47
od james2000
raddy píše:problem moze byt aj v samotnej palivovej pumpe. ale na zaciatok skontroluj nastavenie TPS snimaca a volnobezneho spinaca na nom.
Nepises ze otacky po vyradeni klesaju, AR regulator to asi nebude.
Pri akceleracii ide motor normalne?
Otáčky jdou někdě k 500, když potom vyřadím a prošlápnu plyn tak to potom jede jako nové. Ten spínač se nachází kde???
Napsal: 07.06.2007, 08:27
od mrkevvzime
na osicce klapky
Napsal: 07.06.2007, 08:43
od james2000
Martin_534 píše:a hlevně kde to má ty kabely ke ssvíčkám, protože ty na dvoukile nejsou ... a pokud sis to nechal dělat v servise a oni ti je vyměnili, tak to o něčem svědčí
jinak bych taky yjako pprvní vyzkoušel nastavení snímače klapky
A kde ty snímače klapky najdu???
Napsal: 07.06.2007, 08:46
od james2000
doublejay píše:...nebo taky Air Regulator. Presne tohle mi to delalo. Dojizdel jsem ke krizovatce bez plynu se zarazenym kvaltem, seslapnul spojku a vyradil a malem to chciplo, otacky sly nekam k 300. Po zarazeni a pokusu se rozjet to prskalo z vyfuku. AR nepoustel vzduch na volnobeh tak, jak mel a poustel i tehdy, kdyz nemel. Vyndat, vycistit, namontovat zpet. Rad se zanasi olejem, ktery ma prakticky kazde dvoukilo v trubkach od sani a pak nefunguje, jak ma. Navic to pak chodi podle teploty... Dalo se to lehce identifikovat podle tlakomeru v sani.
Jj neco takoveho to dela zkusim a jeste se ozvu, diky.
Napsal: 07.06.2007, 08:47
od Martin_534
Napsal: 07.06.2007, 10:09
od james2000
Diky moc, a jeste jedna otazecka, jak zjistim spravne nastaveni, nebo spravnou funkci toho cidla????
Napsal: 07.06.2007, 10:14
od mrkevvzime
test je popsanej v manualu
kdyz je klapka zavrena tak je sepnutej idle switch a jak s ni trosku pohnes musi se rozpojit
pak se tam jseste meri odpor - jestli se postupne meni jak oteviras klapku
mrkni do toho manualu jsou tam i hodnoty a popis konektoru