Stránka 1 z 1
Nastaveni u nove lamely?
Napsal: 01.07.2007, 22:04
od Mirek
Dal jsem tu novou spojku co dosla a pedal mi zabira cca ve 3/4 drahy...ale nahore. doraz pedalu je vysroubovanej na max (vic uz draha prodlouzit nejde). Nevim co s tim...nejake rady?
Napsal: 01.07.2007, 22:24
od NISMOO7
nemáš nastavené ptredpetie musí sa brúsiť alebo podložiť mekano pošli a nastavíme na spojkovej brzde aj zbrúsime možeme ti popr.odlahčiť zotrvák
nismoo7 sportlinez club Bratislava
Napsal: 01.07.2007, 22:34
od Mirek
sem si najivne myslel ze kdyz je to kit (lamela. pritlacak, lozisko), tak ji tam proste dam a jezdim....ona jako funguje...neprokluzuje, ale bere az nahore skoro....
Napsal: 01.07.2007, 22:44
od NISMOO7
holt ludia sú kurvy a byznis je biznis....menil si aj nový výtlačný válček?ale pravdepodobne to bude predpetím
Napsal: 02.07.2007, 07:21
od buky300zx
Neda sa nastavit nahodou aj hlavny spojkovy valec?Ja to mam tak,ze z pedalu mi ide do HSV tycka ktora ma zavit a tam sa da prave nastavovat zaber spojky.
Napsal: 02.07.2007, 07:58
od raddy
Mirek píše:sem si najivne myslel ze kdyz je to kit (lamela. pritlacak, lozisko), tak ji tam proste dam a jezdim....ona jako funguje...neprokluzuje, ale bere az nahore skoro....
mas to len zle nastavene, netreba menit predpetie, to uz vobec nie (to je dane prave tym kitom) , skor si skontroluj spojkovy valec. Mam ten isty kit a zabera normalne.
...
Napsal: 02.07.2007, 13:37
od Harryp
Ale hoši,no tak...Nechte ho žít...Spojka u všch Nissanů s motorem podél je v podstatě na stejném principu,samostavitelná,nic se tam neseřizuje,doraz nad pedálem a závitová tyčka slouží pouze k nastavení tzv nulového bodu,to jest k přesnému odkrytí komunikačního otvoru ve spojkovém válci nahoře,vůle na páce se vymezí sama díky tvaru ložiska a pokud je komunikační otvor odkryt při puštění pedálu,spojka funguje bezchybně,většinou si okurky šroubujou tyčky,našlape se jim válec,a pak se diví,že jim spojka prokluzuje a bere na 2 cm nahoře...
pracovní válec spojky na převodovce MUSÍ jít volně zatlačit a pak se po chvíli pružinou uvnitř opět vymezí...Vše jiné je špatně,Amen.
Napsal: 02.07.2007, 13:39
od Harryp
Re: ...
Napsal: 02.07.2007, 18:35
od Heini
Harryp píše:Ale hoši,no tak...Nechte ho žít...Spojka u všch Nissanů s motorem podél je v podstatě na stejném principu,samostavitelná,nic se tam neseřizuje,doraz nad pedálem a závitová tyčka slouží pouze k nastavení tzv nulového bodu,to jest k přesnému odkrytí komunikačního otvoru ve spojkovém válci nahoře,vůle na páce se vymezí sama díky tvaru ložiska a pokud je komunikační otvor odkryt při puštění pedálu,spojka funguje bezchybně,většinou si okurky šroubujou tyčky,našlape se jim válec,a pak se diví,že jim spojka prokluzuje a bere na 2 cm nahoře...
pracovní válec spojky na převodovce MUSÍ jít volně zatlačit a pak se po chvíli pružinou uvnitř opět vymezí...Vše jiné je špatně,Amen.
Tak to je přesně můj problém co pan Přibyl z Příbramy posral. A nejde to furt jak má.
Napsal: 02.07.2007, 21:57
od Gerox
ja bych chtel prave takovou spojku...co nejkratsi draha pedalu k on/off....jsem nejak linej slapat na spojku....
Napsal: 03.07.2007, 00:43
od NISMOO7
ok ako chcete tento problém poznám mám som tích kitov....
ja som to riešil profesionálne a profesionalne tá spojka unguje robta ako chcete s tím nastavením spojjky nič nezlepšiš tak papa
Napsal: 06.07.2007, 10:31
od Mirek
tak uz je to ok, diky za pomoc....musel jsem uplne zasroubovat drzacek co je na osce z hlavniho spojkoveho valce. Spojka bere uz dobre, ale vcera sem spechal a slapal tomu..tak mi asi teplem povolila ta trubicka na privod vody do turba.....byla pajena stribrem a to asi nevydrzelo :/