Stránka 1 z 1

Napsal: 18.06.2004, 09:29
od doublejay
Jeste nejsem schopny rict presne, jestli jsem si ho nevyrobil sam nebo k nemu doslo nejak pri tech mych prestavbach, prosim od tech, co jsou v obraze, aspon o teoreticky komentar, jestli je to vubec mozne a cim by to tak mohlo byt.

Tak tedy: kdyz jsem si pred nejakou dobou koupil merak na turbo, zezadu za sanim jsem si pres prilozene T a prilozenou hadicku jen tak pro kontrolu vytahl podtlak do kabiny otevrenym oknem, hned po prvnim nastartovani byl podtlak -0.6 az -0.7 baru. Vcera vecer jsem protahl hadicku pres otvor u spolujezdce na pristrojovku, nastartoval - a jen -0.2. Volnobeh o.k. jak ja studena, tak za tepla, auto jede normalne, turbo tlaci normalne (merim), ale na volnobeh jen -0.2. Mam podezreni, jestli nemam nekde zlomenou hadicku (pri tom protahovani), to by ji pretlak profouknul a podtlak zlomil jeste vic, ale jisty si nejsem. Kontroloval jsem i klapku, zkousel zmacnout temer vsechny hadice atd. Bylo po 11 vecer a mel jsem toho plne kecky. Dostanu se na to zase az v nedeli, a tak me zajima vas nazor - je vubec mozne, aby se nekde sal falesny vzduch za klapkou pri stabilnim volnobehu 850ot.? A pokud ano, proc neutika tlak pri boost rezimu? Uvitam vsechno, co vas napadne. Vzhledem k tomu, ze na aute bylo kompletne predelane sani, premisteny carbon canister atd. atd., nemuzu nic vyloucit, ani blbou nahodu. Nicmene pri odpojeni CC motor chcipne, pri zacpani hadice jsou otacky +/- 850 a drzi, merak ukazuje -0.2b.

Napsal: 18.06.2004, 10:54
od raddy
-0.2 je malo, niekde ti to taha falosny vzduch....

Napsal: 18.06.2004, 11:02
od Ondrey
<!--QuoteBegin-raddy+Jun 18 2004, 09:54 AM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (raddy @ Jun 18 2004, 09:54 AM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> -0.2 je malo, niekde ti to taha falosny vzduch.... [/quote]
Tipnul bych si na to samy..

Napsal: 18.06.2004, 11:40
od doublejay
No jo, no. Moje inteligence mi rika to samy, ale KDE??? A jak to, ze se volnobeh nehne ani o otacku? Jak to, ze turbo tlaci normalne? Z 0.6 na 0.2 musi byt dira jako hrom, ze by to salo, ale neprofouklo? Behal jsem okolo toho jako ratlik a na nic jsem neprisel. Musim si sehnat kompresor a zkusim to natlakovat, treba bez motoru neco uslysim. Mam odpojenou ventilaci vacek, zaslepene sani za AFM a v te hadici ke krytu vacek je na volnobeh minimalni vakuum, sotva znatelne. Kde vsude jsou do sani diry za klapkou? Zkousel jsem hadici k carbon canisteru, ridici podtlakovou hadicku zezadu sani, hadice kolem volnobezneho ventilu a NIC. :( :ph34r: Oproti predeslemu stavu mi to jede vyrazne lip, ale merak ukazuje to, co ukazuje.

Napsal: 18.06.2004, 11:51
od raddy
<!--QuoteBegin-doublejay+Jun 18 2004, 10:40 AM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (doublejay @ Jun 18 2004, 10:40 AM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> No jo, no. Moje inteligence mi rika to samy, ale KDE??? A jak to, ze se volnobeh nehne ani o otacku? Jak to, ze turbo tlaci normalne? Z 0.6 na 0.2 musi byt dira jako hrom, ze by to salo, ale neprofouklo? Behal jsem okolo toho jako ratlik a na nic jsem neprisel. Musim si sehnat kompresor a zkusim to natlakovat, treba bez motoru neco uslysim. Mam odpojenou ventilaci vacek, zaslepene sani za AFM a v te hadici ke krytu vacek je na volnobeh minimalni vakuum, sotva znatelne. Kde vsude jsou do sani diry za klapkou? Zkousel jsem hadici k carbon canisteru, ridici podtlakovou hadicku zezadu sani, hadice kolem volnobezneho ventilu a NIC. :( :ph34r: Oproti predeslemu stavu mi to jede vyrazne lip, ale merak ukazuje to, co ukazuje. [/quote]
Otackami to hnut nemusi, motor to moze stihat.Ale je to malo a niekde je diera, staci aj uplne mala.Moze byt niekde na budiku samotnom resp hadicke k nemu??? Pri boost rezime to vadit nemusi, ak je diera tak mala ze to turbo staci plnit...

Napsal: 18.06.2004, 12:00
od doublejay
No, ja si ho odpojim a dam k motoru, abych na nej videl, mam nachystane i jine hadicky. Potme uz to fakt neslo... Ale stejne mi to nejde do palice, protoze predtim jsem to mel zapojene stejne, se stejnymi dily. Spis mam obavy, aby to nebylo nekde v souvislosti s tou prestavbou. Jestli v nektere te hadici nebyla zpetna klapka (ale ta by krome posilovace nemela byt nikde a do toho se ani nezasahovalo). Musim i projit fotky standardniho motoru, jestli tam neni neco blbe, ale podle meho, kdyz neco odpojim na sani, musim po tom ucpat diru. A tech otvoru tam zase tolik neni.

Napsal: 26.06.2004, 17:20
od doublejay
Tak, vyreseno!!! Nasel jsem jednu netesnost, to byste neverili... Radeji to popisu, muze to byt i vas problem. Zezadu ze sani jde hadicka do P.R. Control Solenoid Valve a druhá se vrací původně k FPR. Proto?e mám FPR zapojený podle známé modifikace přes T rovnou do sání, tu návratovou jsem po odpojení z FPR zaslepil. JENZE ona je na nekolika mistech napojena na trubku a pak zase do hadice. Po prave strane motoru, blizko kabine, je prave jedna takova propojka trubka - 5cm hadice - trubka. Kdyz jsem uz temer zoufaly chytil tu 5cm hadici do prstu, temer se mi rozsypala v ruce a roztrhla se napul!!! Tak byla zterela. Tak jsem ten solenoid uplne odpojil, spojil nakratko dalsi hadici, napojil si merak rovnou k motoru a - -0,6!!! Pri proslapnuti plynu chvilkove i -0,8!!! Tak jsem si zapojil merak zpatky do kabiny - dalsi sok: -0.1!!! Tentokrat mi trvalo asi 3 vteriny, nez jsem na to prisel - ty barevne zarovky jsou o neco delsi a ja ji zarazil az nadoraz, tam mi brzdila rucicku. Zase je vsechno jak ma, zitra jdu do zapojovani podsviceni, dratu k cidlum na tlak a teplotu oleje a pak uz jen vyfuk, tlak na turbu... No, vsak vite, clovek nikdy nema hotovo :P :D :lol: