Stránka 1 z 1

problém

Napsal: 13.07.2007, 15:54
od MartinBrtnik
Tak imobilizér to nebyl. potukal sem startér a šlo to. ale jak to stálo 4měsíce,tak sem to nastartoval a nedrželo to otáčky. po chvilce jak sem to pořád startoval tak tam bylo 1tisíc otáček a vydrželo to 2sekundy. když jsem vždycky přidal plyn tak otáčky sjížděly na 0,2 tisíce a pořád to zhasínalo. čím to je. díky.

Napsal: 13.07.2007, 16:15
od slik85
mozna CAS nezvlhlo ti to auto ??????
(neumyval si motor nebo tak neco)

skontroluj kontakty na tehle mistach ecu,cas,afm

Napsal: 13.07.2007, 16:26
od MartinBrtnik
nemůžeš se podívat do manuálu a ukázat kde? moc se vtom nevyznám

Napsal: 13.07.2007, 16:41
od blázen
zkontroluj volnoběžnou soustavu, TPS,AR atd

Napsal: 13.07.2007, 17:53
od slik85
ECU je riadiaca jednotka nachadza sa u spolujazca pod nohami na boku pod palubkou
AFM je to vaha vzduchu nachadza sa vo tom plastovom boxe kde je vzduch filter (to je to co ti blazon posle k tej prirube)
SNIMAC POLOHY KLAPKY je to taka krabicka na druhej strane ako sa ti privadaza na klabku plynove lanko

a to co ti pisal blazen je na eccs toje to hned za skrtiacou klapkou a origo je tam aj nalepka eccs
a tie konkretne veci sa nachadazaju priamo pod skrt. klabkou je to take gulate kovove alebo taka cierna skrinka (velkost zapalkovej krabicky)-regulacia obtoku vzduchu
a dalsie z boku eccs blizie k motoru uvidis tam konektory tak ich rozpoj a znova pripoj

a pozri si aj odpor k vstrekom jeto taky hlinikovy sulec a origo je pripevneni o box vzduchoveho filtra

Re: problém

Napsal: 13.07.2007, 20:07
od kenivruh
MartinBrtnik píše:Tak imobilizér to nebyl. potukal sem startér a šlo to. ale jak to stálo 4měsíce,tak sem to nastartoval a nedrželo to otáčky. po chvilce jak sem to pořád startoval tak tam bylo 1tisíc otáček a vydrželo to 2sekundy. když jsem vždycky přidal plyn tak otáčky sjížděly na 0,2 tisíce a pořád to zhasínalo. čím to je. díky.
Odpoj najprv MAF konektor a tak skus ako to ide.