VSTRIKY SHANIM, NA PUJCENI CCA MAX 3 DNY NEBO KOUPIM

je nutný vysvětlení?! :)
nitros
user
Příspěvky: 201
Registrován: 24.11.2004, 19:16
Bydliště: Praha

VSTRIKY SHANIM, NA PUJCENI CCA MAX 3 DNY NEBO KOUPIM

Příspěvek od nitros »

Zdravim, po delsi dobe ...

uz jsem se prestehoval, a mam internet konecne doma... Mel bych prosbicku, mam neco s motorem (moc tomu nerozumim) nicmene mechanik mi rekl ze by potreboval pujcit vstriky ktere jsou na 100% funkcni... nebo je i pripadne koupim... abych mohl z detekovat zavadu...
v tuto chvili jsem bez auta a ten kdo mne zna vi, ze je to pro mne jako bych byl bez rukou takze cim driv tim lepe...

kdyby je nekdo mel prosim klidne volat nebo i prozvanet na 775 999 050
jsem z prahy ale klidne pro ne i nekam sjedu

Diky
Nitros
`90 red 200SX
Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: VSTRIKY SHANIM, NA PUJCENI CCA MAX 3 DNY NEBO KOUPIM

Příspěvek od blázen »

mám ze svého auta pokud myslíš vstříky na CA18DET, za funkčnost ručím
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy »

radsej nam tu nitros popis problem, aby sa nestalo ze sa mechanik pusti do toho od zleho konca (teoreticky).
Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya »

čtvrtý válec má nižší kompresi, cca 5, první až třetí mají 10, po přidání oleje do válce se komprese zvedne na cca 8, v nízkých točkách do cca 2000 při odpojení čtvrtého válce at vstřiku tak svíčky, se motor chová stejně, při otáčkách nad 2000 je poznet, že je válec odpojen, jsou dvě možnosti, uchcává vstřik a tím pádem smívá olejový film a nebo jsou špatné kroužky na čtvrtém válci, záměnou vstřiků lze objasnit problém zda je to tak nebo tak, a pokud by to byly kroužky, tak raději celá GO než jen částečná, čili jde o oddálení kompletní GO pokud by to byly jen vstřiky (můj tip jsou kroužky) mechanikův v praze je to půl na půl, ale chce mít jistotu

howgh
Uživatelský avatar
Design
user
Příspěvky: 4739
Registrován: 12.07.2007, 22:34
Bydliště: Sajgon
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Design »

Kentoya píše:čtvrtý válec má nižší kompresi, cca 5, první až třetí mají 10, po přidání oleje do válce se komprese zvedne na cca 8, v nízkých točkách do cca 2000 při odpojení čtvrtého válce at vstřiku tak svíčky, se motor chová stejně, při otáčkách nad 2000 je poznet, že je válec odpojen, jsou dvě možnosti, uchcává vstřik a tím pádem smívá olejový film a nebo jsou špatné kroužky na čtvrtém válci, záměnou vstřiků lze objasnit problém zda je to tak nebo tak, a pokud by to byly kroužky, tak raději celá GO než jen částečná, čili jde o oddálení kompletní GO pokud by to byly jen vstřiky (můj tip jsou kroužky) mechanikův v praze je to půl na půl, ale chce mít jistotu

howgh
sákriš ty jsi vážne majstr!
Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya »

to né já, to mu dělá jeden mechanik v praze a podle rozhovoru motorům rozumí, jen se mě ptal na detaily
Uživatelský avatar
Design
user
Příspěvky: 4739
Registrován: 12.07.2007, 22:34
Bydliště: Sajgon
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Design »

Kentoya píše:to né já, to mu dělá jeden mechanik v praze a podle rozhovoru motorům rozumí, jen se mě ptal na detaily
aha aha ale stejne co sem napsal plati!Protoze se to otobe rika :-D
Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya »

o mě se říká hodně věcí, 8)
nitros
user
Příspěvky: 201
Registrován: 24.11.2004, 19:16
Bydliště: Praha

Příspěvek od nitros »

velke diky Kentoyovi za pomoc a trpelivost

for Blazen> ty vstriky zkusi prohodit ale kdyby to bylo tim tak je beru na 100% jaka je cena?

NTS
Uživatelský avatar
Kytt
user
Příspěvky: 1450
Registrován: 24.05.2006, 07:28
Bydliště: Kolín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kytt »

řek bych spíš kroužky
BLACK GOLD S13
ALFA ROMEO 166 2,4 JTD
Dirt Bike 250cc
Lovecké Potřeby http://lovpot.cz/
Výroba Nábytku z Palet http://lovpot.cz/index.php/nabytek-z-palet-new-a166
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy »

kazdopadne, pokial je uz kompresia takto nizka aj po pridani oleja, problem bude minimalne s kruzkami, takze samotne vstreky nie je nutne riesit. Tak ci tak sa to musi rozobrat a pri tej prilezitosti mozes otestovat (natlakovat) aj samotne vstreky, ale porucha vstreku je skor vynimka.

Cisto teoreticky, keby tiekol vstrek a piest/valec je ok, tak by benzin vo valci kompresiu urcite zvysoval.
Uživatelský avatar
Heini
user
Příspěvky: 1817
Registrován: 30.03.2005, 21:23
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Heini »

já typuju ventily. :-D
Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya »

ventily to nebudou :-D
Uživatelský avatar
Kytt
user
Příspěvky: 1450
Registrován: 24.05.2006, 07:28
Bydliště: Kolín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kytt »

A já měl prasklou vačku když poslední válec neměl tlak
BLACK GOLD S13
ALFA ROMEO 166 2,4 JTD
Dirt Bike 250cc
Lovecké Potřeby http://lovpot.cz/
Výroba Nábytku z Palet http://lovpot.cz/index.php/nabytek-z-palet-new-a166
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy »

Kytt píše:A já měl prasklou vačku když poslední válec neměl tlak
no jo, ale to je uz cisto katastroficky scenar :-D
Odpovědět