Stránka 1 z 2
Pricny koncovy tlumic
Napsal: 13.08.2007, 16:46
od Mirek
http://www.netboxhub.net/200sx/vyfuk/duplex.jpg
Potreboval bych poradit jestli tento koncak muze negativne ovlivnit vykon? vstupni prumer bude 3" a vystupni 50mm kazdy..jeste mam pozadavek aby tam byl co nejmensi zlom (vyfukove potrubi co nejvice podobne tvaru pismene Y). Rozhodne bych rad takovy vyfuk, muzete poradit jak ho optimalne postavit? Predem diky
Re: Pricny koncovy tlumic
Napsal: 13.08.2007, 16:48
od blázen
každá zatáčka snižuje proudění a ovlivnuje roztáčení turbodmychadla a nárust kroutícího momentu..
Napsal: 13.08.2007, 18:26
od Vita.z31
Kazde prodlouzeni snizuje teplotu a tim padem i proudeni vyfukovych plynu dale viz.blazen a navic vse co je na aute k neuzitku je tuzing
nic ve zlym, me se treba desne libej na autu spotovni pricny vejvuky s jednim vyvodem ze skodovem
Napsal: 13.08.2007, 18:36
od Mirek
Vita.s13 píše:Kazde prodlouzeni snizuje teplotu a tim padem i proudeni vyfukovych plynu dale viz.blazen a navic vse co je na aute k neuzitku je tuzing
nic ve zlym, me se treba desne libej na autu spotovni pricny vejvuky s jednim vyvodem ze skodovem
nevim jako...nazvat pricnej koncovej tlumic tuzingem je dost odvazny...to ze se nelibi vsem neznamena ze je to tuzing...me se zase nelibi koncovy tlumice ala JPN a nikomu ho nepomlouvam. Otazka znela jestli pri dane konfiguraci (vstup 3", vystup 2x 50-60mm pruchozi) bude nejak velkej ubytek vykonu.........vyfukovy potrubi bude o cca 40cm delsi nez s klasickym tlumicem, ale v te delsi casti bude mit temer mit 2x vetsi prurez trubky nez je seriovy vedeni.
Napsal: 13.08.2007, 18:45
od blázen
průměr je dostačující, jediné co vadí i na normálním výfuku jsou záhyby.. tohle je má, nedal bych to na auto,pokud by se mi jednalo o výkon..jinak to může být celkem pěkné
Napsal: 13.08.2007, 18:49
od Mirek
blázen píše:průměr je dostačující, jediné co vadí i na normálním výfuku jsou záhyby.. tohle je má, nedal bych to na auto,pokud by se mi jednalo o výkon..jinak to může být celkem pěkné
Tohle je pouze ilustracni foto....vyfuk ktery bych vyrabel by byl jiny....na tomhle je privod vuci jedne vetvi v uhlu temer 180stupnu...ja bych rad privod kolmo doprostred na telo tlumice, ktere by bylo ovalne a z toho dve vetve pod uhlem cca 80stupnu nebo jak by to vyslo.si to musim doma prokreslit jak to bude vychazet...neni tam moc mista kvuli nadrzi.
Napsal: 13.08.2007, 19:28
od Vita.z31
Mirek píše:Vita.s13 píše:Kazde prodlouzeni snizuje teplotu a tim padem i proudeni vyfukovych plynu dale viz.blazen a navic vse co je na aute k neuzitku je tuzing
nic ve zlym, me se treba desne libej na autu spotovni pricny vejvuky s jednim vyvodem ze skodovem
nevim jako...nazvat pricnej koncovej tlumic tuzingem je dost odvazny...to ze se nelibi vsem neznamena ze je to tuzing...me se zase nelibi koncovy tlumice ala JPN a nikomu ho nepomlouvam. Otazka znela jestli pri dane konfiguraci (vstup 3", vystup 2x 50-60mm pruchozi) bude nejak velkej ubytek vykonu.........vyfukovy potrubi bude o cca 40cm delsi nez s klasickym tlumicem, ale v te delsi casti bude mit temer mit 2x vetsi prurez trubky nez je seriovy vedeni.
Takze ty si myslis ze ti to doknce prida vykon? Ja se ti omlouvam jen proto, ze jsem te nechtel urazit, ale dle meho nazoru je nejlepsi co nejkratsi a nejrovnejsi vyfuk, prumer dle vykonu. A tim ze tam das dva vyvody a dokonce dozadu a napric, kudy proudi vzduch z pod auta, se ti to bude solidne ochlazovat(pokud vis co se deje v materialech a plynech pri zahrati a ochlazeni tak ti to bude jasne)a co si budem povdiat tech zahybu je tam pozehnane a jsou dost ostry a ani tim ze budou o 20° tupejsi si moc nepomuze, a to nemluvim o moznosti vzniku turbulenci. Urcite je to ale lepsi nez serie ale nedal bych nic za to ze se to bude rovnat vykuchany serii. No me se ty japan taky nelibej
a nechtel sem ti to pomluvit, ale vetsinou to tu vidam jezdit na fiatech 1,4 12v atd, takze mozna proto tuzing
Napsal: 13.08.2007, 20:07
od Design
Zase tak špatny by to nemelo byt když je neco takovyeho i na 350z ne?
Napsal: 13.08.2007, 20:10
od remo
350Z je atmosfera, to je uplne iny princip
Napsal: 13.08.2007, 20:10
od Design
AJooo vlastne nato sem uplne zapomel!!
Napsal: 13.08.2007, 20:49
od Mirek
dobre..polozim otazku jinak.......kdyz budu mit takovej koncovej tlumic...pokles vykonu bude treba cca 4-6 koni nebo 15-20?
Napsal: 14.08.2007, 05:18
od Vita.z31
Zalezi na tom jakej koncovej tlumic jsi tam mel predtim
Napsal: 14.08.2007, 06:21
od LittleBoby
K tomu tlumici mam jen dve poznamky:
1) podle me moc tezky a s vetsim odporem nez klasicke rovne reseni
2) nejak me nenapada jak ho rozumne umistit pod nadrz tak abys nemel benzin vyhraty na 90 stupnu?
Napsal: 14.08.2007, 08:22
od kenivruh
Mno, predpokladam ze vstup bude v strede kolmo na tlmic, co dost nepriaznivo zaposobi na prudenie. Pokles vykonu moze byt aj 10-20 koni, ale kedze to nikto na fore takto nema a takisto to neni otestovane, tak mozno to vykon zvysi, kto vie
Napsal: 14.08.2007, 08:28
od raddy
o vyfukoch bolo napisane naozaj dost. je uplne jasne ze riesenie priecneho tlmica nemoze ziadnym sposobom pozitivne ovplyvnit vyplachovanie vyfuku pri turbo motore, cudujem sa aj ucelu na atmosfere, ale do toho sa nerozumiem.