Prodám výfuk komplet od dowpipe az ke koncovému tlumiči. Stáří cca 1/2 roku. Materiál ocel tlouštka 1,5mm, vnitřní průměr 60mm, pošopovaný hlinikem. Hned za downpipe je vlnovec aby zachytával vibrace pak stredový tlumič a koncovy tlumic styl Otto Racing z nerezu obaleny karbonovým platem s vyndavacím tlumítkem. Výfuk samozrejme nema kat.
Důvod prodeje: moc to řve a brumlá, jsem už starší pán a ruší mě to z rozjímání při pohodové jízdě krajinou
Samozřejmě, že předvedu, nejlépe na autě a povozím případného zájemce ať ví do čeho jde.
Cena 6500 Kč
P: komplet výfuk 200SX S13
-
- user
- Příspěvky: 355
- Registrován: 16.01.2006, 19:43
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
P: komplet výfuk 200SX S13
Naposledy upravil(a) LittleBoby dne 17.08.2007, 14:21, celkem upraveno 1 x.
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Na upresnenie, od downpipe myslis odtial, ako zacina katalyzator ? Niekedy v tom ludia maju hokej a pletu si downpipe s dump pipe.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
-
- user
- Příspěvky: 355
- Registrován: 16.01.2006, 19:43
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
OK. Vsjo jasno. Hmm mozno by som mal zaujem, len keby ten priemer bol vacsi, aspon 63 mmLittleBoby píše:Abych se priznal, tak jsem nikdy origo vyfuk nevidel
Nabizim tu cast ktera neni litinova tzn. svody ne, turbo ne, mezikus za turbem ne (downpipe) zbytek ano.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
-
- user
- Příspěvky: 355
- Registrován: 16.01.2006, 19:43
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele: