Stránka 1 z 2
Jak na kitování????
Napsal: 08.10.2007, 13:22
od Marian
čauvec. Můžu se zeptat jak na kitování?? Nikdy jsem to nedělal, tak jsem se chtěl zeptat jak na to?? Jakej kit je na to dobrej, jakej postup atd atd atd. Díkec moc za rady!
Napsal: 08.10.2007, 13:33
od Mirek
dej to lakosovi..ja to delal sam a je to prcacka u ktere se vyplati kdyz das penize profikovi a misto toho pudes do prace nebo na brigadu...ve finale to vyjde levneji..
Napsal: 08.10.2007, 14:32
od buky300zx
presne,pokial to nevies,tak to nerob.Mines zbytocne vela gitu,smirglov....a vysledok moze byt tky,ze po nastriekani to bude krive jak narodny charakter.
Napsal: 08.10.2007, 14:43
od kenivruh
buky300zx píše:presne,pokial to nevies,tak to nerob.Mines zbytocne vela gitu,smirglov....a vysledok moze byt tky,ze po nastriekani to bude krive jak narodny charakter.
Takze vravite, ze mam dat dole ten zadny kufor a odniest to niekomu spravit ?
Napsal: 08.10.2007, 14:46
od rozum
ja si kufr kitoval sam a uz bych do toho nesel.
neni to nic nezkeho, jenom to chce mooc trpelivosti a hlavne to presne zbrousit.
Napsal: 08.10.2007, 14:47
od Mirek
kenivruh píše:buky300zx píše:presne,pokial to nevies,tak to nerob.Mines zbytocne vela gitu,smirglov....a vysledok moze byt tky,ze po nastriekani to bude krive jak narodny charakter.
Takze vravite, ze mam dat dole ten zadny kufor a odniest to niekomu spravit ?
ano..konkretne ten se dela dost blbe kvuli tvaru..ver mi....kdyz misto usetrenyho casu ktery by jsi tomu venoval budes prescas v praci, jeste vydelas.
Napsal: 08.10.2007, 14:50
od kenivruh
A vie niekto poradit niekoho v BA alebo blizkom okoli ?
Napsal: 08.10.2007, 14:58
od buky300zx
kenivruh píše:A vie niekto poradit niekoho v BA alebo blizkom okoli ?
Ja!
Napsal: 08.10.2007, 15:04
od Vladislav Bureš
Kitování není zase taková věda chce to jen drobet cviku aby se to dostalo do ruky a neměl jsi potom zbytečně moc broušení.
Základen je vybrat si typ kitu respektive co budeš kitovat. Pro spáry či místa kde se předpokládá pružení a jde o větší vrstvu jako zaslepení prohlubní po znaku či boční liště je nejlepší hliníkový kit protože je pružný a nemá tendenci praskat samozřejmě podle namáhavosti místa je třeba volit zrnitost. Pro větší a zejména hlubší místa která témeř nemají možnost rezonovat se používá skelný je velmi pevný a tvrdý a od určité tloušťky téměř nezlomitelný také se použíná pro slepování nárazníků ale musíš patříčně upravit místo opravy prostě pro hlubší místa jako zmačkané rohy a u záhybů, a při nanášení se velice tahá a nejlepší je ho obrousit rašplí hned co krapet zatuhne pak se brousí velice ztuha. Pro dokončování a mělké vady se používá polistirenový kit je měkký a trochu pružný dobrě se i brousí a je základen pod plnič po opavách. Pro základ pod barvu se používá buď ten polistirenový či stříkací kit neboli plnič pro sjednocení povrchu a zalití i tech nejmenších ďobánků a dá se do něj přimíchat i barva pro základ podstřiku. Co se týče natužení to závisí na teplotě a vlhkosti vzduchu platí čím vlhčí a teplejší vzduch tím rychleji tuhne. Řekl bych že poměr kit a tužidlo se dá říct 1:100 ale záleží na zručnosti a tvaru plochy na lemi reději méně tužidla aby byl čas si stím vyhrát aby bylo co nejméně broušení a na promáčklinu od kamene na kapotě naopak více protože se jsou to většinou rovné plochy které jsou jednoduché. Základ pro nanášení jsou plastové a kovové špachtle použití závisí na složirosti ploch rádiusy plastovou a roviny kovovou lépe řečeno s čím se ti bude dělat lépe je to moc o citu a skušenosti ale žádná složitost. A nejlépe se mi pracuje s kity značky Body měl jsem je v práci takže možná je to jen o zviku.
Napsal: 08.10.2007, 15:05
od Vladislav Bureš
háčky a čárky a íčka nejsou zrovna mou silnou stránkou pardón
Napsal: 08.10.2007, 15:17
od Marian
Dikec. Jedná se o místo, když otevřeš kapotu u motoru, tak tam kde drží blatníky tak tam mám tak 5-10 cm vyrzelí místo.
Napsal: 08.10.2007, 15:19
od Goodziller
Marian píše:Dikec. Jedná se o místo, když otevřeš kapotu u motoru, tak tam kde drží blatníky tak tam mám tak 5-10 cm vyrzelí místo.
, tak tohle nech ale vyvarit, kdyz to pouze zakytujes, tak to pak bude jeste horsi
Napsal: 08.10.2007, 15:23
od Vladislav Bureš
přesně tak sundat blatník vybrousit na živé popřípadě vyvařit když to bude hluboké a pak se uvidí co tam zbude každopádně vždy vybrušovat na živé jinak se ti ten kit po čase zvedne od rezi
Napsal: 08.10.2007, 15:32
od Marian
no takhle, já bych to teď zakitoval a na jaře bych nechal vyměnil celý blatníky. Nebo to je blbej nápad???
Napsal: 08.10.2007, 15:46
od kenivruh
No a namiesto varenia sa da pouzit aj to "cinovanie" ci ako sa to vola, co sa tu raz uz rozoberalo. A takto robia auta aj profici na Discovery.