Alternativni zapojeni FPR
Napsal: 26.09.2004, 11:01
Nejak tomu porad nerozumim.
Prevzato z http://doublejay.wz.cz
PS: doufam ze ti nevadi kdyz jsem to sem napsal
Jestlize to ma ty priznive dopady na odezvu plynu jak pises, tak to musim tak zapojit
Takze kdyz to zapojim jak rikas ten ten solenoid tam pak bude k nicemu. Tak proc ho tam teda Japonci davali???? Kdyz zapojim tlak ze sani primo do FPR tam tam pujde porad bez ohledu jestli jedu off boost nebo on boost.
Tak proc tam teda ten solenoid byl? Porad nechapu jeho presnou funkci
Jsem z toho nejaky zmateny
Prevzato z http://doublejay.wz.cz
PS: doufam ze ti nevadi kdyz jsem to sem napsal
Ř?zen? FPR
Velmi podnětnou ??pravou se jev? alternativn? zapojen? tlakov??ho regul??toru paliva (FPR). Ten udr??uje tlak na 250,1 kPa (2,501 bar, 2,55 kg/cm3, 36,3 psi). Proto??e mno??stv? vstřikovan??ho paliva je z??visl?? na době trv??n? vstřikovac?ho impulsu, je nutn?? tento tlak udr??ovat na předepsan?? hodnotě. Ve standardn?m zapojen? je ř?d?c? podtlakov?? sign??l veden z bloku s??n? (ECCS) do elektromagnetick??ho ventilu ř?zen??ho z ECU a d??le pak do ř?d?c?ho vstupu FPR. Toto zapojen? je značně nepru??n??, neboť pro vyloučen? různ??ch ru??iv??ch vlivů jsou reakce ECU na rychl?? podněty poměrně pomal?? a nepř?li?? ochotně kop?ruj? aktu??ln? polohu plynov??ho ped??lu. Pot???e způsobuje zejm??na elektromagnetick?? ventil pro volnobě??n?? ot??čky (P.R. Control Solenoid Valve), jeho?? pou??it? nen? nezbytn??. Tento ventil z?sk??v?? sp?nac? ON/OFF sign??l z ř?d?c? jednotky. Je-li vypnut?? (OFF), proch??z? podtlakov?? sign??l ze vstupn?ho otvoru ventilu na jeho v??stup a do ovl??dac?ho vstupu FPR. Kdy?? ř?d?c? jednotka vy??le sign??l ON, c?vka st??hne p?st dolů a podtlakov?? sign??l přeru???. Proto nahrad?me ř?zen? FPR z ovl??dac?ho ventilu př?m??m ř?zen?m ze s??n?. Pomoc? T-rozbočovače propoj?me jedinou tenkou hadičku vystupuj?c? ze zadn? strany s??n? a ovl??dac? vstup FPR, zat?mco v??stup ovl??dac?ho ventilu kvůli vyloučen? ??niku ř?d?c?ho podtlakov??ho sign??lu zaslep?me. Z?sk??me tak značně pru??něj??? reakci na polohu plynov??ho ped??lu t??měř s nulov??mi n??klady. ...zpět nahoru
Jestlize to ma ty priznive dopady na odezvu plynu jak pises, tak to musim tak zapojit
Takze kdyz to zapojim jak rikas ten ten solenoid tam pak bude k nicemu. Tak proc ho tam teda Japonci davali???? Kdyz zapojim tlak ze sani primo do FPR tam tam pujde porad bez ohledu jestli jedu off boost nebo on boost.
Tak proc tam teda ten solenoid byl? Porad nechapu jeho presnou funkci
Takze on boost je solenoid otevreny nebo zavreny? Kazdopadne kdyz ma ON/OFF funkci, tak jak to muze byt zapojene by Doublejay??elektromagnetick?? ventil pro volnobě??n?? ot??čky (P.R. Control Solenoid Valve), jeho?? pou??it? nen? nezbytn??. Tento ventil z?sk??v?? sp?nac? ON/OFF sign??l z ř?d?c? jednotky. Je-li vypnut?? (OFF), proch??z? podtlakov?? sign??l ze vstupn?ho otvoru ventilu na jeho v??stup a do ovl??dac?ho vstupu FPR. Kdy?? ř?d?c? jednotka vy??le sign??l ON, c?vka st??hne p?st dolů a podtlakov?? sign??l přeru???
Jsem z toho nejaky zmateny